sms'en houdt anders wel je vingers nog een beetje warm en doorbloed... bellen houdt alleen je oor warm...quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:28 schreef Darklight het volgende:
Dan kun je toch net zo goed bellen? Als ik bevries, ga ik niet een sms'je sturen
FP:quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
sms'en houdt anders wel je vingers nog een beetje warm en doorbloed... bellen houdt alleen je oor warm...
De rompquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:43 schreef mic_forever het volgende:
wat is een Fuselage?
quote:No survivors of Cypriot plane crash north of Athens with 121 on board, Greek government confirms. Details soon.
Dat zou alleen zijn gebeurd als het boven een (grote) stad zou dreigen neer te storten. Dat was hier niet het geval. In dat geval moet de premier daarvoor toestemming geven.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:49 schreef Darklight het volgende:
Is dat toestel niet neergeschoten? Ze laten toch niet een toestel zomaar willekeurig rondvliegen als er geen beweging in de cockpit is te zien, en de piloten reageren nergens op?
Naar Brno, volgens de FP.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die 80 kinderen kwamen van Cyprus. Toestel zou naar Praag vliegen.
Omdat ze die kans ws niet meer hadden. Je hebt niet lang meer als je aan zulke lage temperaturen wordt blootgesteld ...quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:57 schreef APK het volgende:
Waarom zijn die piloten niet laag gaan vliegen als er problemen met de zuurstofvoorziening en temperatuur waren?
Misschien is het heel snel gegaan... als er een lek in de cockpit zit en buiten is het -50 dan kan het snel afgelopen zijn...quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:57 schreef APK het volgende:
Waarom zijn die piloten niet laag gaan vliegen als er problemen met de zuurstofvoorziening en temperatuur waren?
Dat dacht ik ook maar zoals Roel hierboven ook al opmerkt zal de tijd idd wel tekort zijn geweest. En te snel dalen is ook niet bevordelijk voor de lichamelijke toestand lijkt me zo...quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:57 schreef APK het volgende:
Waarom zijn die piloten niet laag gaan vliegen als er problemen met de zuurstofvoorziening en temperatuur waren?
je kunt het ook van de positieve kant bekijken. De kans dat zoiets binnen 5 dagen twee keer gebeurd is vrijwel uitgesloten...quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:56 schreef Simmertje het volgende:
Lekker dit soort berichten 5 dagen voor dat ik het vliegtuig in moet![]()
dat zegt niks. dit is derde vliegtuigcrash in erg korte tijd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:01 schreef TheVulture het volgende:
je kunt het ook van de positieve kant bekijken. De kans dat zoiets binnen 5 dagen twee keer gebeurd is vrijwel uitgesloten...
Hangt er vanaf op welke hoogte de problemen begonnen. Op 34000 voet heb je een flink probleem als de luchtdruk of temperatuur te snel daalt. Op lagere hoogtes hoeft het niet fataal te zijn. Zie bijvoorbeeld het volgende miraculeuze ongeluk uit 1990. Het windscherm was verkeerd gemonteerd en had het begeven waardoor de piloot naar buiten werd gezogen op 17000 voet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat ze die kans ws niet meer hadden. Je hebt niet lang meer als je aan zulke lage temperaturen wordt blootgesteld ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |