eejjj, meediscussiëren of ervaringen delen en anders ksssshtquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:07 schreef Bjorntje het volgende:
is dit niet gewoon een verkapte advertentie,SPAM
Het zou in de Versatel stijl (voor alles extra betalen) passen, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dit plan doorgezet wordt, simpelweg omdat Versatel hun eigen klanten niet tegen zich in het harnas wil jagen. De meeste mensen verliezen immers meer geld dan dat ze winnen, en dan reageer je je dat automatisch af op degene waar je het aan verliest. En bij bookies is dat geen probleem, omdat dat hun main business is, maar wanneer mensen zich hierdoor zo gaan afzetten tegen Versatel dat ze hun kijkgedrag gaan wijzigen of zelfs abonnementen gaan opzeggen, dan wordt dat al knap vervelend voor ze.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:42 schreef Greetings het volgende:
Hier dan nog maar een keer mijn vraag uit het vorige topic:
Er was vorig jaar sprake van dat je op de wedstrijden kon gokken (aantal corners, minuut van eerste goal etc.). Iemand daar nog wat van gemerkt of is het er niet van gekomen?
Tsja, het lijkt me stug dat ze die hele opzet online hebben gezet voor dat gratis gedoe waar van de week sprake van was. Maar hoe dat dan verder wel in z'n werk gaat. Zie nergens dat ik m'n inloggegevens in moet voeren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:10 schreef H.Flick het volgende:
Je kunt dus wel wedstrijden via internet bekijken op versatel.tv, toch?
Dan hadden ze natuurlijk wel iedereen met hun versatel gegevens kunnen laten inloggen. Die heb je namelijk wel al als je wel aangemeld bent maar nog niet aangesloten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:39 schreef twi het volgende:
Ja, maar dat ging niet door. Daar hebben de voetbalclubs een stokje voor gestoken, aangezien het gratis uitzenden contractbreuk zou betekenen.
Natuurlijk kan dat, uiterst simpel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:25 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben niet zo technisch op dit gebied, maar kunnen ze niet zien dat je via een Versatel verbinding naar die site komt?!
Ja we hebben ook gewoon telefonie bij KPN, maar bij ons planet abonnement moeten we ķķk 'internet kosten' aan KPN betalen omdat planet hun servers/aansluitingen oid gebruikt. Is dat bij versatel ook zo of is het hier gewoon, 36E per maand en je normale telefoon rekening?quote:Quote Adelante:
Een bel basis/budget/plus abonnement van KPN blijft vereist, in ieder geval tot Versatel zelf met telefonie komt
dat laatste, omdat versatel gebruik maakt van haar eigen netwerk, betaal je alleen je telefoonkosten aan kpn!quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:18 schreef gieling het volgende:
Ja we hebben ook gewoon telefonie bij KPN, maar bij ons planet abonnement moeten we ķķk 'internet kosten' aan KPN betalen omdat planet hun servers/aansluitingen oid gebruikt. Is dat bij versatel ook zo of is het hier gewoon, 36E per maand en je normale telefoon rekening?
Ze moeten dat praatprogramma combineren. Het is net even wat teveel van het goede.Normaal gesproken zie ik liever gewoon de wedstrijd naar keuze, en dat ze je tijdens die wedstrijd inlichten over goals bij andere wedstrijden, zoals ze dat zeg maar in de demo beloofden. Nu ben je "blind" van de verrichtingen bij de andere wedstrijden, wanneer je bijvoorbeeld beslist Feyenoord - NAC te kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:33 schreef H.Flick het volgende:
Na vandaag weet ik zeker dat het wel goed komt met Versatel. Perfecte beeldkwaliteit en het feit dat je alle wedstrijden kunt zien is ook erg leuk.
Alleen dat praatprogramma tijdens de wedstrijden hoeft van mij niet zo, ik kijk liever de hele wedstrijd. Gelukkig kan dat ook.
Ok! Tnx, dan zijn we eigenlijk goedkoper uit en hebben we sneller internet als we dit nemenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat laatste, omdat versatel gebruik maakt van haar eigen netwerk, betaal je alleen je telefoonkosten aan kpn!
Ze zouden inderdaad misschien via een icoontje in beeld kunnen laten zien dat je even moet overschakelen naar een andere wedstrijd omdat daar iets gebeurt is.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ze moeten dat praatprogramma combineren. Het is net even wat teveel van het goede.Normaal gesproken zie ik liever gewoon de wedstrijd naar keuze, en dat ze je tijdens die wedstrijd inlichten over goals bij andere wedstrijden, zoals ze dat zeg maar in de demo beloofden. Nu ben je "blind" van de verrichtingen bij de andere wedstrijden, wanneer je bijvoorbeeld beslist Feyenoord - NAC te kijken.
Dan nog af en toe wat gesproken informatie ertussendoor (gele kaarten, blessures etc) en gewoon voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijden dat praatprogramma.
bron DFTquote:Honderden klachten over Versatel
DEN HAAG (ANP) - Ongeveer driehonderd klanten van Versatel hebben zich de afgelopen dagen gemeld bij de Consumentenbond, het meerendeel met klachten.
Dat liet een woordvoerster van de belangenorganisatie maandagmiddag weten. De klachten gaan onder meer over de internetverbinding en over de bereikbaarheid van de telefonische hulpdienst van de onderneming.
Vorige week woensdag opende de Consumentenbond een meldpunt waar mensen hun ervaringen met Versatel kwijt kunnen. Dat bedrijf biedt een nieuwe dienst aan met een combinatie van zeer snel internet en rechtstreekse uitzendingen van voetbal uit de Eredivisie. Vrijdag werd de eerste wedstrijd van het seizoen, tussen AZ en Sparta, uitgezonden.
Je moet even de stekker van de decoder eruit halen. Ik had dat probleem met de pincodes ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:38 schreef Hitchhiker het volgende:
Ik heb overigens problemen met het invoeren van de pincode. Als ik een (gratis) trailertje wil kijken, dan vraagt ie om de pincode (1111), maar ik krijg'm niet ingevoerd. Ook kan ik nog geen voetbal kijken, alleen tegen betaling oude wedstrijden bestellen.
Volgens mij wel. Maar ik heb nog nooit een vertraging in de downloadsnelheid gezien als ik de decoder aanzet. Zondag zat ik tijdens Feyenoord - NAC ook volop te downloaden met meer dan 1MB per seconde.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:53 schreef Max-Westerman het volgende:
4mbit toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |