abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:16:11 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_29623279

Deel 3 alweer van het grote Versatel 20 Mbit topic. In dit topic vind je veel info over het nieuwe aanbod van Versatel. Let wel, het gaat hier specifiek over het 20 MB pakket, niet over andere abo's van Versatel. De voorgaande topics vind je hier:

Versatel ADSL en Live voetbal [Deel 2]
Versatel ADSL en Live voetbal

• Inleiding
  • Het Aanbod
  • De Specificaties
  • De Hardware
  • De Monteur
  • De Snelheden
  • De Toekomst
  • De Links

Inleiding

22 December 2004. Versatel Nederland maakt bekend dat zij voor het bedrag van ¤ 30,5 miljoen euro de rechten van de live wedstrijden voor het Eredivisie voetbal van de komende drie seizoenen heeft gekocht. Hoe het een en ander er precies uit gaat zien, is nog onbekend, duidelijk is dat Versatel wel voor de tripleplay deal wil gaan (telefoon, televisie en internet).

15 April 2005. Versatel komt met een pakket wat nog nooit eerder gezien is in Nederland. Zij is de eerste aanbieder van ADSL2, en brengt dit gecombineerd met het voetbal. Klanten die zich voor 1 juni inschrijven, krijgen het voetbal het eerste jaar er gratis bij en betalen alleen het ADSL abo, a ¤ 39,95 per maand.

Juli 2005 Versatel heeft de eerste verbindingen geleverd.

In dit topic kun je alles lezen over het abo dat Versatel aanbiedt en meepraten over de hardware en de kwaliteit van de geleverde diensten. Ook vind je hier tips die je niet zo snel op de Versatel site kunt vinden.

Het aanbod

Het aanbod van Versatel behelst het volgende:
  • Een 20 Mbit ADSL verbinding, inclusief draadloos modem, in bruikleen.
  • Alle voetbalwedstrijden uit de Eredivise, live te bekijken, maar ook achteraf.
  • Alles geīnstalleerd door een monteur.

Dit alles kost je ¤ 39,95 per maand. Hierbij komen de eenmalige kosten voor een monteur, welke ¤ 49,95 zijn. De monteur installeert het modem, trekt een kabel naar je pc en naar de decoder.

Het aanvragen van dit pakket is echter alleen mogelijk op een analoge aansluiting. Mensen met een ISDN aansluiting kunnen het aanbod helaas nog niet aanvragen. Versatel streeft ernaar om alle klanten voor het begin van het voetbalseizoen aan te sluiten, maar het lijkt erop dat dit niet gaat lukken.

In eerste instantie zou dit aanbod tot 1 juni 2005 gelden. De actie is echter verlengd tot 1 juli, vervolgens 1 augustus en nu ook al tot 1 september. Het is dus nog steeds niet bekend wat het voetbal zal gaan kosten als de actie niet meer geldig is.

Voor de mensen waar het ADSL niet mogelijk is, doordat zij te ver van de centrale wonen, ISDN hebben of waarbij de centrale niet op tijd klaar is, biedt Versatel het voetbal via Canaldigitaal aan. Hiervoor moet je wel over een satelliet beschikken en je betaalt hier ¤ 19,95 per maand voor. In tegenstelling tot de ADSL abonnees is het niet mogelijk om te kiezen welke wedstrijd je wilt zien. De bonus die je ten opzichte van de ADSL abonnees hebt, zijn de clubkanalen van Chelsea en Manchester United.

Meer informatie over het voetbal via Canaaldigitaal.

De Specificaties

Hieronder vind je de specificaties van het abo. Dit is schaamteloos gecopy-paste van de Versatel site.

De specificaties van het modem etcetera vind je hieronder. De eisen die Versatel stelt aan je computer zullen voor de meesten geen probleem vormen. Ook dien je over een KPN abo te beschikken voor je telefoon en je tv moet een scart aansluiting hebben, voor de decoder.

De Hardware

Versatel levert het volgende modem, dit modem blijft eigendom van Versatel en mag dan ook alleen door de monteur van Versatel geīnstalleerd worden.

Het modem

Merk: Samsung
    ADSL: ADSL/ ADSL2/ ADSL2+, Annex A
    Interface's (uit)
    Telefonie: 2 * Analoge interface (RJ11)
    Ethernet: 4 * 10/100 base-T, RJ45
    Wireless Lan: 802.11 b/g, incl. Antenne
    USB: USB 1.1 slave

De decoder

Merk: Samsung
    Type: 6010E
    Interfaces (In)
    AC voor stroom
    Ethernet (RJ45) voor aansluiting modem
    USB poort voor aansluiten joystick voor spelen van games
    Interfaces (Uit)
    S/PDIF voor digitale audio systemen
    S-Video voor aansluiten van TV
    2 * Scart aansluiting voor aansluiten van Video en TV
    Composite (RCA) voor aansluiten TV

Uiteraard zit er ook een afstandsbediening bij. Op dit moment is mogelijk om Nederland 1,2 en 3 via de decoder te bekijken, evenals een aantal testwedstrijden (van vorig seizoen), wat filmtrailers en nog wat andere dingen, zodat je een idee van de kwaliteit kan krijgen.

De Monteur

Versatel levert geen DHZ pakket, het ADSL kan alleen door een monteur geīnstalleerd worden. De monteur installeert het modem, de decoder en trekt de nodige kabels (tot 20 meter). Wegwerken doet hij niet, fixeren op de plint wel. Bestaande kabelgoten gebruik hij alleen als hij ze daarvoor geschikt acht.

Ben je zelf niet thuis, dan moet je iemand machtigen. Is er niemand thuis, dan betaal je voorrijd kosten a ¤ 40,-. Het zelfde geldt wanneer je de afspraak zeven dagen of korter van te voren annuleert.
    Op verzoek installeert de monteur ook een draadloze ontvanger op je pc, maar wanneer je de mogelijkheid hebt om het bekabeld aan te laten sluiten, doe dit dan ook, aangezien de snelheid een stuk lager is bij draadloos. Meer daarover kun je lezen bij 'De Snelheden'.

In principe belt het installatiebureau jou op om een afspraak te maken, maar zodra de geplande leverdatum vast staat, in je orderstatus, dus met een groen vinkje, kun je ook zelf contact op nemen met het installatiebureau. Dit doe je door 020-8900589 te bellen. De installatie duurt gemiddeld twee uur.

De Snelheden

Voor de niet voetballiefhebbers het belangrijkste, voor de voetballiefhebbers mooi meegenomen, een 20 Mbit verbinding. Maar hoe snel is de verbinding nou echt? Het spreekt voor zich dat je vooral niet te ver van de centrale moet wonen.

De afstand tot de centrale kun je hier meten. Let echter op, dit betekent niet de koperdraad ook precies deze lengte is, in de praktijk zal deze over het algemeen langer zijn. Wil je optimaal gebruik maken van de 20 Mbit, dan moet je het liefst maximaal 2000 meter koper hebben liggen tussen je ISRA en de wijkcentrale.

Voor het voetbal is een stream van 4 Mbit gereserveerd. Op het moment dat je de decoder aanzet en gaat streamen, gaat je internetsnelheid dus met 4 Mbit omlaag. Stopt de stream, dan heb je de snelheid dus weer terug. Op het einde van het vorige topic kwamen er een aantal snelheden uit, gemiddeld dus de 1 MB en 2,2 MB ongeveer. Het lijkt er echter op dat de snelheden gecapped zijn, want na een bepaald moment kwam niemand meer boven de 1,55 MB.Dit geldt echter niet voor iedereen. Zelf merk ik ook, dat wanneer ik de bin bestanden van Versatel zelf of van de Universiteit Twente (link) gebruik, ik wel wat hoger uitkom. Draadloos blijft de snelheid op dit moment nog wat achter t.o.v. bedraad.

Mocht je je snelheid willen testen, gebruik dan niet speedtest.nl. Deze site is niet geschikt voor dit soort snelle verbindingen. Zoek liever naar goede 100 MB bin bestanden, bijvoorbeeld deze, deze of deze.

De Toekomst

Met 20 Mb ADSL van Versatel ben je helemaal voorbereid op wat de toekomst te bieden heeft. Kun je nu al razendsnel surfen, voetbal kijken en downloaden, straks kun je een groot aantal digitale tv- en radiokanalen ontvangen, films kijken wanneer jij wilt en tegen aantrekkelijke tarieven bellen.

Allereerst wordt het mogelijk om speelfilms, documentaires of andere (tv)programma's op aanvraag te kijken. Net zo eenvoudig als het afspelen van een dvd en van een vergelijkbare kwaliteit. En ook hier geldt; kijken wat je wilt, wanneer je wilt! Een film terugbrengen naar de videotheek behoort dan tot het verleden.

Met 20 Mb ADSL ben je volledig voorbereid voor tv en radio. De reguliere televisiekanalen en nog veel meer extra zenders. Want tv-kijken wordt ook leuker. Je kiest zelf je zenders en je kijkt dus wat jij wilt. Je normale kabelaansluiting kun je dan opzeggen.

Je kunt straks ook bellen over ADSL. Goedkoop en met meer mogelijkheden dan je nu gewend bent. Overigens kun je je bestaande telefoonnummer en -toestellen gewoon houden. Maar je huidige, vaste telefoonabonnement kun je wel opzeggen

De Links
    De site van Versatel
    Afstandchecker wijkcentrale
    De FAQ van Versatel
    Orderstatus van je aanvraag
    Actuele storingen

Wil je Versatel bestellen? Dat kan via de website of door 0900 0707(a 10 c/m) te bellen.

Voor problemen kun je de helpdesk bellen, 0900 0440440 (a 25 c/m). Helaas is het over het algemeen wel erg druk op de helpdesk.

[ Bericht 48% gewijzigd door Adelante op 14-08-2005 11:36:48 ]
  • "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_29624427
    is dit niet gewoon een verkapte advertentie, SPAM
    pi_29624484
    Ik ben wel benieuwd naar de reacties hoe het nou is.

Eens het vorige topic doorlezen.
    pi_29624518
    Ik ben tot nu toe zeer tevreden over m'n 20mbit aansluiting. Heb gisterenavond een heerlijk voetbalavondje gehad met heen en weer zappen tussen de wedstrijden. Ook leuk is het mozaiekkanaal waar je alle wedstrijden tegelijk kan zien. Kwam ik toevallig achter dat dat bestaat.
      zondag 14 augustus 2005 @ 12:20:33 #5
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_29624725
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 12:07 schreef Bjorntje het volgende:
    is dit niet gewoon een verkapte advertentie, SPAM
    eejjj, meediscussiëren of ervaringen delen en anders kssssht
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 14 augustus 2005 @ 12:22:19 #6
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_29624759
    Zoals ik al zei 12/08 aangevraagd en levering staat gepland voor 09/09.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_29625177
    Hier dan nog maar een keer mijn vraag uit het vorige topic:

Er was vorig jaar sprake van dat je op de wedstrijden kon gokken (aantal corners, minuut van eerste goal etc.). Iemand daar nog wat van gemerkt of is het er niet van gekomen?
    pi_29625360
    misschien weet een van jullie het. er zitten 2 aansluitingen voor een decoder... je krijgt er al 1 standaard bij. is het mogelijk om nog een decoder aan te vragen? en zo ja, wat kost het?
      zondag 14 augustus 2005 @ 13:10:29 #9
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_29625760
    Sorry dat ik het zo zeg, maar waarom zou je daarvoor niet gewoon even een mailtje sturen naar Versatel of ze even bellen? Want het lijkt me sterk dat iemand hier daar al ervaring mee heeft, zeker gezien het feit dat het pas bij een handvol mensen hier is geinstalleerd
    pi_29625776
    Je kunt dus wel wedstrijden via internet bekijken op versatel.tv, toch?
      zondag 14 augustus 2005 @ 13:13:00 #11
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_29625822
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 12:42 schreef Greetings het volgende:
    Hier dan nog maar een keer mijn vraag uit het vorige topic:

Er was vorig jaar sprake van dat je op de wedstrijden kon gokken (aantal corners, minuut van eerste goal etc.). Iemand daar nog wat van gemerkt of is het er niet van gekomen?
    Het zou in de Versatel stijl (voor alles extra betalen) passen, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dit plan doorgezet wordt, simpelweg omdat Versatel hun eigen klanten niet tegen zich in het harnas wil jagen. De meeste mensen verliezen immers meer geld dan dat ze winnen, en dan reageer je je dat automatisch af op degene waar je het aan verliest. En bij bookies is dat geen probleem, omdat dat hun main business is, maar wanneer mensen zich hierdoor zo gaan afzetten tegen Versatel dat ze hun kijkgedrag gaan wijzigen of zelfs abonnementen gaan opzeggen, dan wordt dat al knap vervelend voor ze.
      zondag 14 augustus 2005 @ 13:14:40 #12
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_29625866
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 13:10 schreef H.Flick het volgende:
    Je kunt dus wel wedstrijden via internet bekijken op versatel.tv, toch?
    Tsja, het lijkt me stug dat ze die hele opzet online hebben gezet voor dat gratis gedoe waar van de week sprake van was. Maar hoe dat dan verder wel in z'n werk gaat. Zie nergens dat ik m'n inloggegevens in moet voeren.
    pi_29626157
    Ik ben niet zo technisch op dit gebied, maar kunnen ze niet zien dat je via een Versatel verbinding naar die site komt?!
      zondag 14 augustus 2005 @ 13:32:58 #14
    12477 Dope-E
    Proud Monkeyboy
    pi_29626416
    John de Mol zei vrijdagavond in NOVA dat de wedstrijden via internet te volgen waren voor iedereen, omdat de aansluitingen niet op tijd gerealiseerd konden worden...
      zondag 14 augustus 2005 @ 13:39:13 #15
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_29626613
    Ja, maar dat ging niet door. Daar hebben de voetbalclubs een stokje voor gestoken, aangezien het gratis uitzenden contractbreuk zou betekenen.
    pi_29626742
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 13:39 schreef twi het volgende:
    Ja, maar dat ging niet door. Daar hebben de voetbalclubs een stokje voor gestoken, aangezien het gratis uitzenden contractbreuk zou betekenen.
    Dan hadden ze natuurlijk wel iedereen met hun versatel gegevens kunnen laten inloggen. Die heb je namelijk wel al als je wel aangemeld bent maar nog niet aangesloten.

Ik denk dat ik daar maar moet gaan werken om het ze uit te leggen
      zondag 14 augustus 2005 @ 13:55:03 #17
    12477 Dope-E
    Proud Monkeyboy
    pi_29627065
    Hmmm das minder dan! Maar hoeveel fokking miljoen hebben ze voor de rechten neergelegd? Dan mogen ze niet eens een keer gratis via internet op een 320x240 resolutie uitzenden?!?!
    Trieste zaak.
      zondag 14 augustus 2005 @ 14:13:19 #18
    124912 Henk-B
    Dus, fok jou dan!
    pi_29627598
    Heeft er iemand al een feyenoord kanaal ???

Ik heb alleen de clubs van gisteren

EDit Hij is er al!
    Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
      zondag 14 augustus 2005 @ 14:15:09 #19
    98665 MrAli
    A.K.A. 'Immortal Ali'
    pi_29627661
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 13:25 schreef H.Flick het volgende:
    Ik ben niet zo technisch op dit gebied, maar kunnen ze niet zien dat je via een Versatel verbinding naar die site komt?!
    Natuurlijk kan dat, uiterst simpel.
    Versatel weet welke IP's het uit deelt, en door een simpele controle even eerst het IP-adres van de gebruiker te checken en dat te vergelijken met de lijst van IP's van Versatel kom je erachter.
    # "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
    # "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
    # "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
    # Hendrik Johannes Cruijff
    pi_29628020
    Ik ben nu met 1200KB/s aan het downloaden en ben tegelijkertijd voetbal aan het kijken. Werkt weer perfect
    pi_29629537
    * Max-Westerman jaloers is
    pi_29629638
    haha ze denken in de studio dat er een onderbreking is. Maar ondertussen kun je precies horen wat ze zeggen
    pi_29631751
    Na vandaag weet ik zeker dat het wel goed komt met Versatel. Perfecte beeldkwaliteit en het feit dat je alle wedstrijden kunt zien is ook erg leuk .

Alleen dat praatprogramma tijdens de wedstrijden hoeft van mij niet zo, ik kijk liever de hele wedstrijd. Gelukkig kan dat ook.
      zondag 14 augustus 2005 @ 18:18:42 #24
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_29634673
    quote:
    Quote Adelante:

Een bel basis/budget/plus abonnement van KPN blijft vereist, in ieder geval tot Versatel zelf met telefonie komt
    Ja we hebben ook gewoon telefonie bij KPN, maar bij ons planet abonnement moeten we ķķk 'internet kosten' aan KPN betalen omdat planet hun servers/aansluitingen oid gebruikt. Is dat bij versatel ook zo of is het hier gewoon, 36E per maand en je normale telefoon rekening?
      zondag 14 augustus 2005 @ 18:20:26 #25
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_29634704
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:18 schreef gieling het volgende:

Ja we hebben ook gewoon telefonie bij KPN, maar bij ons planet abonnement moeten we ķķk 'internet kosten' aan KPN betalen omdat planet hun servers/aansluitingen oid gebruikt. Is dat bij versatel ook zo of is het hier gewoon, 36E per maand en je normale telefoon rekening?
    dat laatste, omdat versatel gebruik maakt van haar eigen netwerk, betaal je alleen je telefoonkosten aan kpn!
      zondag 14 augustus 2005 @ 19:30:25 #26
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_29636312
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 16:33 schreef H.Flick het volgende:
    Na vandaag weet ik zeker dat het wel goed komt met Versatel. Perfecte beeldkwaliteit en het feit dat je alle wedstrijden kunt zien is ook erg leuk .

Alleen dat praatprogramma tijdens de wedstrijden hoeft van mij niet zo, ik kijk liever de hele wedstrijd. Gelukkig kan dat ook.
    Ze moeten dat praatprogramma combineren. Het is net even wat teveel van het goede.Normaal gesproken zie ik liever gewoon de wedstrijd naar keuze, en dat ze je tijdens die wedstrijd inlichten over goals bij andere wedstrijden, zoals ze dat zeg maar in de demo beloofden. Nu ben je "blind" van de verrichtingen bij de andere wedstrijden, wanneer je bijvoorbeeld beslist Feyenoord - NAC te kijken.

Dan nog af en toe wat gesproken informatie ertussendoor (gele kaarten, blessures etc) en gewoon voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijden dat praatprogramma.
      zondag 14 augustus 2005 @ 19:53:40 #27
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_29636948
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:20 schreef Adelante het volgende:

[..]

dat laatste, omdat versatel gebruik maakt van haar eigen netwerk, betaal je alleen je telefoonkosten aan kpn!
    Ok! Tnx, dan zijn we eigenlijk goedkoper uit en hebben we sneller internet als we dit nemen
    pi_29638828
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 19:30 schreef twi het volgende:

[..]

Ze moeten dat praatprogramma combineren. Het is net even wat teveel van het goede.Normaal gesproken zie ik liever gewoon de wedstrijd naar keuze, en dat ze je tijdens die wedstrijd inlichten over goals bij andere wedstrijden, zoals ze dat zeg maar in de demo beloofden. Nu ben je "blind" van de verrichtingen bij de andere wedstrijden, wanneer je bijvoorbeeld beslist Feyenoord - NAC te kijken.

Dan nog af en toe wat gesproken informatie ertussendoor (gele kaarten, blessures etc) en gewoon voor de wedstrijd, in de rust en na de wedstrijden dat praatprogramma.
    Ze zouden inderdaad misschien via een icoontje in beeld kunnen laten zien dat je even moet overschakelen naar een andere wedstrijd omdat daar iets gebeurt is.

Nu schakelde ik af en toe naar de andere wedstrijden om daar te tussenstand te bekijken terwijl ik de rest van de tijd Feyenoord - NAC keek.
      zondag 14 augustus 2005 @ 21:05:41 #29
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_29638945
    Nou, ik lees wel redelijke dingen hier. Mijn broertje is inmiddels ook aangesloten, en daar werkt het idd prima .

Donderdag is voor mij de dag, dus mis ik maar 1 speelronde Eredivisie, en Ajax speelde toch niet, het kostte wat moeite, maar het verzetten van de wedstijd is me toch gelukt .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    pi_29639057
    Ik had vanmiddag sterk de neiging om mee te doen aan de prijsvraag omdat er nog amper iemand aangesloten is en de winkans dus groot is .

Toch maar niet gedaan.
    pi_29659050
    quote:
    Honderden klachten over Versatel

DEN HAAG (ANP)
    - Ongeveer driehonderd klanten van Versatel hebben zich de afgelopen dagen gemeld bij de Consumentenbond, het meerendeel met klachten.

Dat liet een woordvoerster van de belangenorganisatie maandagmiddag weten. De klachten gaan onder meer over de internetverbinding en over de bereikbaarheid van de telefonische hulpdienst van de onderneming.

Vorige week woensdag opende de Consumentenbond een meldpunt waar mensen hun ervaringen met Versatel kwijt kunnen. Dat bedrijf biedt een nieuwe dienst aan met een combinatie van zeer snel internet en rechtstreekse uitzendingen van voetbal uit de Eredivisie. Vrijdag werd de eerste wedstrijd van het seizoen, tussen AZ en Sparta, uitgezonden.
    bron DFT
    The Hick from French Lick
    The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
      maandag 15 augustus 2005 @ 16:31:45 #32
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_29660091
    Klachen schijnen vooral BUITEN Amsterdam te zijn. Heb ik gehoord
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
      maandag 15 augustus 2005 @ 16:57:45 #33
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_29661103
    Wij hebben ons ook aangemeld voor ADSL via Versatel en de monteur is niet komen opzetten. Ze hebben een intern probleem met het installatie bedrijf dat ze hebben ingeschakeld. Het installatie bedrijf had niet eens de moeite genomen om te bellen dat ze niet kwamen opzetten. Hoorde dat Versatel een ander bedrijf in dienst heeft genomen dus er is nog hoop voor de toekomst.

Ik hoop alleen dat ik tegen het einde van de maand aangesloten ben via Versatel want mijn huidige abonnement loopt dan ten einde. En ik kan geen dag zonder internet Nog sterker, ik kan geen uur zonder internet als ik op internet wil. Geen minuut dus ook. Continu online als er behoefte aan is.

Dus ik hoop dat er weinig problemen komen met de verbinding.
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
      maandag 15 augustus 2005 @ 18:12:18 #34
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_29663270
    Je hebt nu kabelinternet, neem ik aan?
      maandag 15 augustus 2005 @ 19:38:33 #35
    111604 Hitchhiker
    No one here gets out alive
    pi_29666150
    Ik heb overigens problemen met het invoeren van de pincode. Als ik een (gratis) trailertje wil kijken, dan vraagt ie om de pincode (1111), maar ik krijg'm niet ingevoerd. Ook kan ik nog geen voetbal kijken, alleen tegen betaling oude wedstrijden bestellen.
    A bullet always tells the truth
    pi_29666223
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 19:38 schreef Hitchhiker het volgende:
    Ik heb overigens problemen met het invoeren van de pincode. Als ik een (gratis) trailertje wil kijken, dan vraagt ie om de pincode (1111), maar ik krijg'm niet ingevoerd. Ook kan ik nog geen voetbal kijken, alleen tegen betaling oude wedstrijden bestellen.
    Je moet even de stekker van de decoder eruit halen. Ik had dat probleem met de pincodes ook.

Er is ook geen voetbal op het moment, dus het is niet zo gek dat je niet kunt kijken
      maandag 15 augustus 2005 @ 20:48:21 #37
    111604 Hitchhiker
    pi_29668535
    Top ! Werkt perfect. Gemiddelde downloadsnelheid van 1,23 mb/s. Hoe gaat dat als er live-voetbal is ? Hoeveel trekt ie gemiddeld weg van je internetsnelheid?
    pi_29668714
    4mbit toch?
    pi_29668958
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 20:53 schreef Max-Westerman het volgende:
    4mbit toch?
    Volgens mij wel. Maar ik heb nog nooit een vertraging in de downloadsnelheid gezien als ik de decoder aanzet. Zondag zat ik tijdens Feyenoord - NAC ook volop te downloaden met meer dan 1MB per seconde.
      maandag 15 augustus 2005 @ 21:13:43 #40
    111604 Hitchhiker
    pi_29669443
    Dus in principe 20% van je theoretische snelheid. Net ff getest....klopt wel aardig. Ik haal max 1,23 mb/s.........daarnaast ff (engels) voetbal laten draaien....hou ik 987 kb/s over. Kan ik mee leven.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')