Nog hebben al gebeld dat het de 14de niet doorging. Een dag van te voren. (Kan ik nu ook ¤ 40,- vragen?) En ze zouden later bellen voor een andere afspraak, dat hebben ze dus niet gedaan. Op de website staat dus dat het de 16de is.quote:Leuk, hebben ze de orderstatus verplaats naar de 16de ipv van morgen (14de). Heb ik special vrij gevraagt van werk. Hier zakt mijn broek dus al vanaf. En de 16de kunnen ze komen, maar dan is er dus niemand. Dus ik hoop voor ze dat ze er morgen zijn.
Ook al een tevreden klantquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:19 schreef Henk-B het volgende:
Iemand al het nieuwe admin wachtwoord van de router??
Bij mij brandt het inet lampje sinds dinsdag!
Kut versatel!
Je kunt het voetbal ook via je PC kijken, en door je PC op de TV aan te sluiten dus ook op andere TV's, volgens mij. Op een andere manier kan het nog niet, dacht ik.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:39 schreef BGN het volgende:
Weten jullie toevallig (website geeft niet echt duidelijke info):
Het livevoetbal is dus maar op één TV beschikbaar?
Wat moet je doen als je het voetbal op meerdere TV's wilt zien? Meerdere digitale decoders kopen?
En geldt dat straks ook voor digitale televisie?
EDIT: op de site staat wel dat je twee tv's op een decoder kunt aansluiten. Maar dan heb ik dus een scartkabel van 25 meter nodig en kijk je nog altijd naar hetzelfde kanaal.
Ga dan op een fatsoenlijke plek wonen, in plaats van in het weilandquote:Op maandag 18 juli 2005 22:27 schreef survivor-1 het volgende:
Bij ons in de Achterhoek kan dit niet eens
Heb je zelf al Versatel? Want anders kun je het ook niet weten natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2005 22:31 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Ik zou er niet van uitgaan, fransie102.
Overname Versatelquote:Op maandag 18 juli 2005 22:32 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Heb je zelf al Versatel? Want anders kun je het ook niet weten natuurlijk
Dus als het werkt, is het wel redelijk...quote:Op maandag 18 juli 2005 13:27 schreef Henk-B het volgende:
Ik haal max 18,40 mbit.
Dat is ongeveer 2,20 Mb per sec.
[[url=http://img306.imageshack.us/img306/4872/snelheid5uo.th.jpg]afbeelding][/URL]
* klopt afquote:Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef fransie102 het volgende:
Zijn er hier uberhaupt mensen die een werkende aansluiting hebben zonder problemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |