quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Echt waar hoor!quote:
Dan moet dat in de Wiki worden aangepast, want daar heb ik dit net vandaan gesjord.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:21 schreef JDude het volgende:
Zeg niet om het een of ander hoor, maar er missen een paar quotes in de OP. Die zijn ergens in deel 161 ofzo toegevoegd..
Dat tagje heeft zeker invloed op je?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:25 schreef cerror het volgende:
POEPDROLPIEMELTIETEN!
Hmm, morgen ofzo dan maarquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:24 schreef rompompom het volgende:
Dan moet dat in de Wiki worden aangepast, want daar heb ik dit net vandaan gesjord.
Ach het is nog vroeg he...quote:
Gelukkig maar.. anders dunt mijn familie zo uit!quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:33 schreef djenneke het volgende:
ik leef nog!!
ah, mooi jij ook nogquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. anders dunt mijn familie zo uit!
Ik leef ook nog halfquote:
met zijn 2-enquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik leef ook nog half
BeF till we drop!
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:39 schreef JDude het volgende:
3
wat bedoel je precies?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:39 schreef JDude het volgende:
Sinds wanneer komt dat "gewijzigd" bericht meteen
Goed puntquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
wat zou een BeF topic zijn zonder een man?![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door JDude op 14-08-2005 01:39 ]quote:
quote:
Wel even wakker blijven hequote:
Anders doe ik wel een dutje met mn kop op het toetsenbord...quote:
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:39 schreef JDude het volgende:
Sinds wanneer komt dat "gewijzigd" bericht meteen
Nee, gepost via de Quickreply en daarna de PI erbij ge-edit. Rare gewoonte van mequote:
En hoe weet jij dat zo goed??quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
* mompelt iets over een kinderhand...
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:45 schreef cerror het volgende:
Pfrt.
Mensen zijn kut.
Tegen de muur, allemaal!
Dat kan nog best interessante posts opleveren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Anders doe ik wel een dutje met mn kop op het toetsenbord...
moment...quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat kan nog best interessante posts opleveren.
Wie moet er dan schieten?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:45 schreef cerror het volgende:
Pfrt.
Mensen zijn kut.
Tegen de muur, allemaal!
Scherp Djen.. scherp...quote:
Ikquote:
Respectabel, gezien het tijdstip.quote:
Oh ja.. jij was geen mens he.. Waar ook...quote:
dat bedoel ik... maar ja, cerror beschouwt zichzelf niet als mens... probleem...quote:
Goed om me heen kijken hierquote:
[Iets stoers]quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, gepost via de Quickreply en daarna de PI erbij ge-edit. Rare gewoonte van me.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed om me heen kijken hier
[..]
Firefox met Fok!-block. Dan heb je Quick Reply mét PI's!
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:49 schreef rompompom het volgende:
Konijntjes met zachte vachtjes zijn lief...
ik ben daar te braaf voorquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
sommige mensen doen stoute dingen
[..]
maar wat, dat is een geheim
Echt? Ik weet nergens vanquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]dat mag je niet zeggen!
Fok-block is illegaal!
Het is vast niet compatible met al mijn stoere knopjes.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Echt? Ik weet nergens van
Ik heb het er thuis afgegooid, want ik kreeg het idee dat het het laden van Fok! ernstig vertraagde
ik wil die quote wel editten hoor!quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
M'n bericht editten heeft ook geen zin meer nu
Dan maar een ban...
Ach er kijkt toch nooit een hond in BeF, (daarmee dus admins)...quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
M'n bericht editten heeft ook geen zin meer nu
Dan maar een ban...
Och, je kan het altijd proberen. Het is eenvoudig te de-installeren hoor. De block-functie zelf heb ik trouwens nooit gebruikt, ik weet niet of dat werkt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is vast niet compatible met al mijn stoere knopjes.
quote:
de jouwe is nog veel leukerquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:56 schreef Janetje het volgende:
[..]ik ook..
Goh rpp, ik wist niet dat je zo van konijntjes hield?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach er kijkt toch nooit een hond in BeF, (daarmee dus admins)...
En ik heb niet het idee dat onze BEFMOD je een oortje aan wil naaien.. dus tjah..
Enne.. WDjenZ
In deze reeksch ben ik niets meer dan een user met wat extra functiesquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:55 schreef Janetje het volgende:
En ik heb niet het idee dat onze BEFMOD je een oortje aan wil naaien.. dus tjah..
quote:
Jaja.. rpp.. mannen die van dieren houden... stoer hoor..quote:
Wat kan je nog meer dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:58 schreef JDude het volgende:
[..]
In deze reeksch ben ik niets meer dan een user met wat extra functies
Ik heb 'm zelf ook aangepastquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:59 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
[..]
Jaja.. rpp.. mannen die van dieren houden... stoer hoor..
Niet veel meer dan TT aanpassen, posts editen, posts deleten, Het topic naar [insert subforum] kicken, het topic sluiten, het topic sticky maken, jullie nootjes aannaaien.quote:
Die dwarse is afwezig effequote:Op zondag 14 augustus 2005 02:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf ook aangepast
D'r zit er nog eentje dwars daarentegen
quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet veel meer dan TT aanpassen, posts editen, posts deleten, Het topic naar [insert subforum] kicken, het topic sluiten, het topic sticky maken, jullie nootjes aannaaien.
Verhip, een nieuwe usert?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:04 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Jaja.. daar gaan we voor he...
Zucht...quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:04 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Oh god.. hebben we haar ook weer...quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:04 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een rijleraar dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:08 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Vind je me nogsteeds niet lief?
Hoe bedoelt u precies?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet veel meer dan TT aanpassen, posts editen, posts deleten, Het topic naar [insert subforum] kicken, het topic sluiten, het topic sticky maken, jullie nootjes aannaaien.
Hahaquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een rijleraar dan?
Nee niet echt...quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een rijleraar dan?
Ja ende zeker wel.quote:
hey, dat kan ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:02 schreef JDude het volgende:
[..]
quote:
Collega!quote:
Dat kunnen nog meer van die blauwen..quote:
Je bent toch niet serieus zo groen als je user-ID doet vermoeden he?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:11 schreef Brilaap het volgende:
@JDude: Wat betekent nou: 'jullie nootjes aannaaien'?
Puike woorden he?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:11 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Dat is enen zeer retro woord... [afbeelding]
quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus zo groen als je user-ID doet vermoeden he?
Tof. Ook wel.quote:
Dat dacht jequote:
Retro is Okay.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:14 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Zeer puick.. en retro... [afbeelding]
Ik ben meestal veel te braaf voor notesquote:
Ik bemerk mijzelf net dat ik 'puik' verkeerd geschreven hebquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:14 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Zeer puick.. en retro... [afbeelding]
Neen, gij addergebroed!quote:
Ollee... ollee...quote:
Het zij je vergeven...quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:16 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik bemerk mijzelf net dat ik 'puik' verkeerd geschreven heb. Het moet 'puick' zijn. Excuses.
Nee toch??quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Heeft hij er net notes aan toegevoegd ja?![]()
Incrowd garpjes zijn Okay.quote:
ja, maar ze wilden me ondertussen mooi niet vertellen, wat dan... hou dan gewoon je snavel dicht!quote:
Gajes is het.quote:
Precies.. laten ze dan hun snavels dichthouden...quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja, maar ze wilden me ondertussen mooi niet vertellen, wat dan... hou dan gewoon je snavel dicht!![]()
![]()
W JD Zquote:
Nogal ja...quote:
Van de laagste, plakkerigste en beschimmeldste plank...quote:
Is dat zoiets als.. komschoen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:23 schreef Brilaap het volgende:
Gajas [retro] .
Troost je, J. Bij nootjes gaat het, in tegenstelling tot ongepelde pinda's, om de inhoud en niet om het aantalquote:
Jij bent ook weer lekker bezig vandaag he?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Van de laagste, plakkerigste en beschimmeldste plank...
Ik solliciteer niet naar notes hoor![]()
hee godinnetje!quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:24 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Jij bent ook weer lekker bezig vandaag he?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Troost je, J. Bij nootjes gaat het, in tegenstelling tot ongepelde pinda's, om de inhoud en niet om het aantal
Bemoei je er niet meer...quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:24 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Och, achter die façade van "zie mij eens stoer doen" is het een schatje hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:24 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, achter die façade van "zie mij eens stoer doen" is het een schatje hoor
Is dat een retrowoord?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:24 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Is dat zoiets als.. komschoen?
Ja best wel eigenlijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:27 schreef mother-mother het volgende:
zo ik heb honger!
iemand trek in bitterballen?![]()
* meldt .quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:27 schreef mother-mother het volgende:
zo ik heb honger!
iemand trek in bitterballen?![]()
Dat zeiden ze ook van die pitbull die is neergeschoten omdat ie een kind doodbeet..quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, achter die façade van "zie mij eens stoer doen" is het een schatje hoor
Daarvandaan -->quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:28 schreef Janetje het volgende:
[..]Van wie heb je die onzin nou weer?
Ahh.. uit den duim gezogen.. ik wou al zeggen...quote:
mooi zo anders moet ik die hele doos in mn eentje opetenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:31 schreef cerror het volgende:
Ik heb geen enkele note.
Ik ben superlief.
Ah op dat rijwiel [retro]. Nee dan is het geen retrowoord.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:31 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Ba typte:
ga-jas
Di typte:
kom-schoen
Ze smaken vast puik [retro] bij een kruidenbitter.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mooi zo anders moet ik die hele doos in mn eentje opeten![]()
waarom heet t eigenlijk bitterbal?
bitter zijn ze iig niet toch?![]()
Daar is toch ook een topic over?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:31 schreef cerror het volgende:
Ik heb geen enkele note.
Ik ben superlief.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze smaken vast puik [retro] bij een kruidenbitter.
Op die velocipede!quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:32 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ah op dat rijwiel [retro]. Nee dan is het geen retrowoord.
dat zal het zijn, ben blij dat ik dat nu weet anders ga ik weer hele nacht over liggen malenquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze smaken vast puik bij een kruidenbitter.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:31 schreef cerror het volgende:
Ik heb geen enkele note.
Ik ben superlief.
Jij gaat dus weer 5 keer slapen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat zal het zijn, ben blij dat ik dat nu weet anders ga ik weer hele nacht over liggen malen![]()
De Fransman Ernest Michaux monteerde aan het voorwiel van de fiets cranks en pedalen. Michaux noemde zijn fiets velocipede. Hij maakte ze van hout en later ook van staal.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:35 schreef Brilaap het volgende:
Velocipede! Wat een verdomd puik woord is dat ook. Heb ik lang niet meer gehoord/gelezen. Goed bezig JDude.
Daar hebben de vrachtwagenchauffeurs heden ten dage ook een handje van.quote:
Gezellig.. Met zn allen..quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:44 schreef cerror het volgende:
Bah, transportatie.
Zonder transport geen eten op jouw bordje, jongeman.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:44 schreef cerror het volgende:
Bah, transportatie.
Jouw opa en oma hebben joden gegeten?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Zonder transport geen eten op jouw bordje, jongeman.
Was dat geen deportatie?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Jouw opa en oma hebben joden gegeten?
Zolang je het niet ontkent.quote:
Strafbaar.. tofquote:
quote:
Tmeissiequote:Op zondag 14 augustus 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
Tjonge.
Rasschenverdeilungquote:
Mijn peuken zijn al heul lang op en ik moet draaien, maar ik ben te luiquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:56 schreef djenneke het volgende:
mijn tweede laatste sigaretje is bijna op
Deutscher imitieren ist Krieg jah!quote:
quote:
KRIEG! 14.gif!quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Deutscher imitieren ist Krieg jah!
Ja.. en?quote:
Ik wilde 'm niet nog 'n keer afstraffen.quote:
Oorlog niet..quote:
In orde joh.. ik neem het wel even over...quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wilde 'm niet nog 'n keer afstraffen.
Wijn openmaken om 3 uur.. terwijl het je niet lukt...quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:04 schreef cerror het volgende:
Roken en bier drinken.
Kan het nog mooier?
'Taalneukertje' Geen [retro], maar wel mooi.quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
In orde joh.. ik neem het wel even over...
*taalneukertje uithangt...
Zo moeten we onzelf zien volgens de opleiding..quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:04 schreef Brilaap het volgende:
[..]
'Taalneukertje' Geen [retro], maar wel mooi.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:04 schreef cerror het volgende:
Roken en bier drinken.
Kan het nog mooier?
Mijn bier is opquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:04 schreef cerror het volgende:
Roken en bier drinken.
Kan het nog mooier?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo moeten we onszelf zien volgens de opleiding..
(taalopleiding)
Hehe serieusquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo moeten we onzelf zien volgens de opleiding..
(taalopleiding)
Nuecken I guess.quote:
whehehe, ik had al een half pakkie geleden me voorgenomen dat ik naar bed zou gaanquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:56 schreef djenneke het volgende:
mijn tweede laatste sigaretje is bijna op
Truste!!quote:
Trustequote:Op zondag 14 augustus 2005 03:07 schreef mother-mother het volgende:
[..]
whehehe, ik had al een half pakkie geleden me voorgenomen dat ik naar bed zou gaanmaarre truste
Goed punt.quote:
Bloed...quote:
Wdoeje?quote:
Trusten djenquote:
Met wie?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wijn openmaken om 3 uur.. terwijl het je niet lukt...
Niet roken..
Geen idee.quote:
Welteruschten..quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:12 schreef JDude het volgende:
Ik vind het ook mooi geweest voor vandaag!
Tot ziensch eenieder
quote:
Niet met modjesquote:
Mzzl.quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:12 schreef JDude het volgende:
Ik vind het ook mooi geweest voor vandaag!
Tot ziensch [retro] eenieder [retro]
Jij bent eerste keus hoorquote:
Wou jij je notes nog lezen?quote:
Yes please...quote:
quote:
quote:
Mijn bliepmuziek!quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:23 schreef Brilaap het volgende:
@Cerror: Lekker kleurtje heeft die website van jouw. Wat zijn btw al die geluidjes of zo?
Ik houd van oude computers en van muziek...quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:37 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Haha ja ok, maar waarom en voor wat en hoe?
Je maakt ze dus niet onder XP? Op wat dan? En met wat voor prog?quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik houd van oude computers en van muziek...
Plus is het erg moeilijk en een kunst om muziek te maken met zulke restricties
Met ham?quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:44 schreef Renmaestro het volgende:
GODSNONDETYFUSTAKKETERINGHOERENKANKERASPERGES.
Protracker/ Soundmon II/Modplug tracker (wel xp)quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:41 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Je maakt ze dus niet onder XP? Op wat dan? En met wat voor prog?
Aha ik dacht op je 386quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Protracker/ Soundmon II/Modplug tracker (wel xp)
Protracker (amiga 500)/ Soundmon II (atari 1040STf) en die andere dus op de pc.quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:46 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Aha ik dacht op je 386. Puike hobby.
Cool. Ik zal eens wat downloaden en luisten ik ben wel benieuwd wat het isquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Protracker (amiga 500)/ Soundmon II (atari 1040STf) en die andere dus op de pc.
En cyanide. Tijd om er een eind aan te maken. Het leven is als een absurdist zonder gnoe: WAARDELOOS.quote:
Ja hoor. Als je het niet erg vind ga ik nu slapenquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:58 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
En cyanide. Tijd om er een eind aan te maken. Het leven is als een absurdist zonder gnoe: WAARDELOOS.
Welterustenquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:58 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je het niet erg vind ga ik nu slapen.
Houdoe wanne.quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:58 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je het niet erg vind ga ik nu slapen.
Klinkt goed.. klinkt bekend..quote:Op zondag 14 augustus 2005 03:58 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
En cyanide. Tijd om er een eind aan te maken. Het leven is als een absurdist zonder gnoe: WAARDELOOS.
*terug in tijd reist..quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:03 schreef cerror het volgende:
Zelfmoord is zoooo 1945.
Ga maar slapen.. dan kan je beleven wat je wil..quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:04 schreef Renmaestro het volgende:
Ik zou ook kunnen gaan slapen. Maar ik zou ook de dingen des levens kunnen gaan ondervinden. Keuzes, keuzes.
In tegenstelling tot antisemtitisme. Dat is vanquote:Op zondag 14 augustus 2005 04:03 schreef cerror het volgende:
Zelfmoord is zoooo 1945.
En vergeten zodra ik wakker word. Ach ende wee. Kommer ende kwel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ga maar slapen.. dan kan je beleven wat je wil..![]()
Inderaad.quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:05 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
In tegenstelling tot antisemtitisme. Dat is vanalle tijden
.
Bandrecorder naast je zetten en hopen dat je praat in je slaap..quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:05 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
En vergeten zodra ik wakker word. Ach ende wee. Kommer ende kwel.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:05 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
En vergeten zodra ik wakker word. Ach ende [retro] wee [retro]. Kommer ende kwel [retro].
Op dit moment staan we niet constant bovenaan in de AT.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:32 schreef Pingwingei het volgende:
Is ik weerNog meer mensen aanwezig?
Ah, ben jij er zo eentjequote:Op zondag 14 augustus 2005 12:44 schreef Pingwingei het volgende:
Ik kijk nieteens in de AT, dus dat merk ik niet op.
I kijk gewoon welke topics er in ONZ actief zijn.
Gegroet rompompom
GRRROOOVY [retro] BABY!!!!111`!quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:02 schreef Pingwingei het volgende:
Oeh baby ah baby yeah baby
quote:
Goed dat je je sig hebt aangepastquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:59 schreef Brilaap het volgende:
Ej!!! Ben ik weer, rise and shine baby.
quote:
Nee Goofy is van Walt Disnepquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:18 schreef rompompom het volgende:
[..]Volgens mij is dat Austin Powers, maar goed
Sorry?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed dat je je sig hebt aangepast
Daaromquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:24 schreef Pingwingei het volgende:
Waarom heb jij er niks mee te maken?
Ik bedoelde dat GROOOOVVY Baby!. Echt wel van Austin Powersquote:
Toen ik gister de BeF verliet, had je een andere.quote:
Wat is niet van AP?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat GROOOOVVY Baby!. Echt wel van Austin Powers
Neem voor mij ook wat meequote:Op zondag 14 augustus 2005 13:29 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Wat is niet van AP?
*Streept chinese tweeling van z'n lijstje*
Ik ga frituren
True. Scherp hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat GROOOOVVY Baby!. Echt wel van Austin Powers
[..]
Toen ik gister de BeF verliet, had je een andere.
Bijna.. blijven oefenen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:15 schreef mordradead het volgende:
kwaliteitstpoic
Ik vind hem prachtig...quote:
quote:
Het is gewoon een prachtige momentopname.quote:
WcZquote:
Ja dat zeker. s = 1/1000 F = 5,6quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is gewoon een prachtige momentopname.
quote:
Ja en?quote:
Jij bent Wat cerror Zegt?quote:
Ahhh....quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:41 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn msn emailadres.
Lees de allebovenste post eensquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:46 schreef rompompom het volgende:
BeF?
Heeft ie al een paar keer gedaan..quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:54 schreef rompompom het volgende:
Ik ga maar eens even een stuk F nuttigen, m'n maagje knort![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heeft ie al een paar keer gedaan..
Voorzichtig he!quote:
We all know that my dear...quote:
*in handen wrijft..quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:01 schreef Brilaap het volgende:
Geraspte worteltjes met bloed.
*Flauwvalt
Pas op, anders verzuip je 'm!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
*in handen wrijft..
*paar emmers ijswater over Brilaap heen gooit...
zuipen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |