Ow, en wil je aan golfie ook nog ff de omtrek vragen? Voor dat ik weet wanneer ik kan stoppen met kantklossen dus hequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Zijn ze afgewassen?
waarvan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kun je trouwens nog even de omtrek meten? Lengte doet er niet zo toe![]()
[TK] [ElisaB only topic] Ongebruikte dildo V&A SCquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:58 schreef SwOoSh het volgende:
waarvan?
zon 10 cm maar hij is geribbeld he, dus op de ribbelstukjes iets dikkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[TK] [ElisaB only topic] Ongebruikte dildo V&A SC
Hmmm.... een dunnetje. Ik denk nog ff!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef SwOoSh het volgende:
zon 10 cm maar hij is geribbeld he, dus op de ribbelstukjes iets dikker![]()
Hij is nog steeds aan het metenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:58 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en wil je aan golfie ook nog ff de omtrek vragen? Voor dat ik weet wanneer ik kan stoppen met kantklossen dus he
Of hij kan 'm niet vinden, of hij kan geen meetlat vinden die lang genoeg isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:04 schreef SwOoSh het volgende:
vertel....
Heb je interessequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:21 schreef schvvmert het volgende:
Is dat hoerending nu nog niet verkocht.![]()
ja jij wil altijd voor een dubbeltje op de eerste rangquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik wacht altijd tot de prijs zakt.![]()
Ligt eraan hoe hard je 't ding nodig hebt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:50 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
ja jij wil altijd voor een dubbeltje op de eerste rang![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |