Dat sommige meisjes dom en naief zijn ligt voor de hand. Dat sommige jongens daar misbruik van maken ook. Maar hoe -godvergeten- DOM kan je zijn als je als 19-jarig meisje naar een forum gaat op internet, sjanst met een mod die zegt dat hij maar vijf jaar ouder is dan jij, je omlult om ondeugende foto's van jezelf te plaatsen, en dan helemaal hysterisch met je vriendinnen MSNt als hij je dan eindelijk een
![]()
geeft? Hoe gigantisch voor lul sta je als je dan in caps typt:
IK HEB MET HEM GEZOEND! IK HEB MET HEM GEZOEND!Waarbij de mede-huppelkutjes het betreffende meisje gulzig toelachen alsof ze zojuist een troffee heeft binnengehaald. Dat ze in werkelijkheid niet meer betekent dan het wc-papier waar hij zijn kont mee afveegt is een realiteitsgehalte dat de tiepmiep in spe nooit zal bereiken. De naieviteit bereikt haar climax als het goedgelovige meisje zijn telefoonnummer heeft, want
"als hij weer een DVD wil kijken dan belt hij om wat af te spreken".
![]()
En terwijl ze de enige foto die ze van hem heeft nog maandenlang bekijkt denkt ze vast
"hij kan elk meisje krijgen die hij wilt en dan neemt hij MIJ!"Terwijl de realiteit is:
"Hij kan elk dom wicht nemen die hij wilt. Waaronder JIJ!"
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*