Apen pakkiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:19 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Shoot the shooter![]()
Nou goed, geen paars meer, maar een polo vinnik toch mooier dan zo'n apenpakkie
Mij vanmiddag ook , maar had niet zoeen zinquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:23 schreef Renesite het volgende:
AH Vinkhuizen
Maandag beginnen weer, van 6 tot kwart over 8, daarna elke avond heb ik gehoord...
Intotaal ruim 18 uur excl. "beluren"
Ze bellen me regelmatig![]()
Doe 'ns een foto van zo'n bodywarmer, daar kan ik me dus niks bij voorstelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:21 schreef BObNL het volgende:
[..]
Apen pakkieWij hebben ook Truien en Bodywarmers trouwens. Heb nog zoeen Bodywarmer in mijn kast hangen
In vorrige topic staat dat men digicam dood is, en heb geen foto ervan klaarliggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Doe 'ns een foto van zo'n bodywarmer, daar kan ik me dus niks bij voorstelen![]()
Na de vakantie belde ik even voor me eerste uren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:23 schreef BObNL het volgende:
[..]
Mij vanmiddag ook , maar had niet zoeen zin
En ik heb geen werkkleding naar huis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
In vorrige topic staat dat men digicam dood is, en heb geen foto ervan klaarliggen
haha lulligquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Na de vakantie belde ik even voor me eerste uren.
"Ze zouden me toch niet elke dag ingeroostert hebben?" merkte ik snugger op.
Me ma moest toch boodschappies dus ik ging mee.
"Godschristus"
ELKE DAG!!!!
Kassa vind ik ronduit relekst.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:26 schreef BObNL het volgende:
[..]
haha lulligIk hoop echt dat ik binnenkort ook brood mag doen
![]()
![]()
Arm schaap.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:31 schreef saaw het volgende:
mag ik hier schelden?
heb net 5 uur lang tussen allemaal bejaarden gezeten op een familie-verjaardag waar ik met minstens 40 jaar verschil de jongste was
heb de hele avond heel braaf iedereen hadjnes geschud en lief gelachen als ze zeiden dat ik zooo was gegroeid![]()
![]()
![]()
![]()
Gooi het er maar uit..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:31 schreef saaw het volgende:
mag ik hier schelden?
Maar je bent toch ook behoorlijk gegroeit?quote:heb net 5 uur lang tussen allemaal bejaarden gezeten op een familie-verjaardag waar ik met minstens 40 jaar verschil de jongste was
heb de hele avond heel braaf iedereen hadjnes geschud en lief gelachen als ze zeiden dat ik zooo was gegroeid![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben gen schaap hoorquote:
Als jij betaald.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:34 schreef saaw het volgende:
iemand een biertje?
AGF is ook relaxt, ik sta er in mijn eentje, ik ben nu al verslaafd aan de Plus Allesreiniger, moet regelmatig wat dingen schoonmaken, en geen gezeik van anderen om me heen, heerlijk mijn eigen ding doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kassa vind ik ronduit relekst.
Nadeel, stilzitten is leuk, wat praten, maar niet te lang enzo, dus loop ik gauw met mandjes doe hier een klusje en daar...
Irriteert wel
Ach, als t aan mn oma ligt ga ik volgend jaar vakantiewerk doen in de Baenje (bejaardehuis). Hoe moet ik me in hemelsnaam tactvol daar onderuit wurme?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:31 schreef saaw het volgende:
mag ik hier schelden?
heb net 5 uur lang tussen allemaal bejaarden gezeten op een familie-verjaardag waar ik met minstens 40 jaar verschil de jongste was
![]()
![]()
![]()
restecpa!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:34 schreef -Mo- het volgende:
Mijn vader is aan het genieten van Ali G
Een kant die ik hélemaal van zo'n oude gozer had verwacht.
Blijf het hilarisch vinden als hij tegen mij 'repek!' zegt
Ik heb em in de bios gezien toenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:34 schreef -Mo- het volgende:
Waar is het schelden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:31 schreef saaw het volgende:
mag ik hier schelden?
![]()
![]()
![]()
Ik wílde 'm in de bios zien, maar werd niet binnen gelatenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:36 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb em in de bios gezien toen![]()
"Well, you sucked a horse..."![]()
Topgozer!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:34 schreef -Mo- het volgende:
heb ik al hardop gedaan, dat lucht toch net iets meer opquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:36 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Waar is het schelden?![]()
Maar ik ken het wel zo ongeveer.
Snel iets anders regelen, en dan zeggen...... sorry, ik zit helemaal volgeplant met mijn andere werkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach, als t aan mn oma ligt ga ik volgend jaar vakantiewerk doen in de Baenje (bejaardehuis). Hoe moet ik me in hemelsnaam tactvol daar onderuit wurme?![]()
Hihi.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:31 schreef saaw het volgende:
mag ik hier schelden?
![]()
![]()
![]()
Mijn ouders vroegen laatst wat chillen betekentquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:37 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Topgozer!
Wat dacht jij dan, als mijn moeder 'watskeburt' probeert uit te spreken![]()
Ik zoek wat meer werk wat met mijn studie te maken heeft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach, als t aan mn oma ligt ga ik volgend jaar vakantiewerk doen in de Baenje (bejaardehuis). Hoe moet ik me in hemelsnaam tactvol daar onderuit wurme?![]()
Mijn moeder ZEGT hetquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Mijn ouders vroegen laatst wat chillen betekent![]()
Hmm, denk dat t zoiets word. Maar tis allebei werken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Snel iets anders regelen, en dan zeggen...... sorry, ik zit helemaal volgeplant met mijn andere werk![]()
En ZEGT ze het dan gaan de koude rillingen over mijn lijf.quote:
Ik wacht..maar je staat nog steeds niet voor mijn deur om mijn biertje te geven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:40 schreef saaw het volgende:
mijn ouders zijn tof
maar ik word doodziek van mn oma
maargoed, ik heb me lang genoeg gefrustreerd vandaag, tis mooi geweest
niemand bier?
gekke lui
quote:
Morge drink ik me wel wat bier, moet zo s gaan slapen anders mis ik morgen noch de trein.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:40 schreef saaw het volgende:
mijn ouders zijn tof
niemand bier?
gekke lui
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
Mijn ouders vroegen laatst wat chillen betekent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Misschien ga ik dan wel ff een keertje chillen met die dushi![]()
Donderdag > Zaterdagquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:40 schreef saaw het volgende:
mijn ouders zijn tof
niemand bier?
gekke lui
wat doen jullie eigenlijk allemaal thuis? tis zaterdagavond!
ja hallo wat is dit voor amateuristische chatquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wacht..maar je staat nog steeds niet voor mijn deur om mijn biertje te geven.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:42 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me
-"Mo'tje, mijn jongen, wat betekend 'doppen' nou eigenlijk?"
Tja, zie daar maar ns antwoord op te gevenIk ben geen MoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
Ik denk me die dingen niet snel in, ben nogal een beetje suf de laatste 2 dagen..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:44 schreef saaw het volgende:
[..]
ja hallo wat is dit voor amateuristische chat
het krat staat toch op tafel, of is die hier niet?
ik zit op de bank hoor, weet niet waar jullie in de chatkamer staan
of doe ik nu hopeloos ouderwets en snappen jullie het niet?
Mn vader vroeg me of ik meeging naar de markt voor de Hermes Houseband.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:40 schreef saaw het volgende:
mijn ouders zijn tof
niemand bier?
gekke lui
wat doen jullie eigenlijk allemaal thuis? tis zaterdagavond!
Maakt mij wat uitquote:
Dit is een breezer topicquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:44 schreef saaw het volgende:
[..]
een wekker doet wonderenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Mn vader vroeg me of ik meeging naar de markt voor de Hermes Houseband.
Maar als ik me nu weer lam ga zuipen mis ik morgen zeker die trein, tis al lastig zat om in slaap te komen als je normaal om 3 uur pas ligt te slapen.![]()
oh dan ga ik maar weerquote:
Meiden die bier drinken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:44 schreef saaw het volgende:
[..]
Vandaag 16quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:48 schreef saaw het volgende:
[..]
oh dan ga ik maar weer
maar even hoor, hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Drinken ze dat ook buiten beieren?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Meiden die bier drinken.![]()
Op het einde van het schooljaar nog met de halve klas de stad in gegaan, zitten al die meiden wat Flugels achterover te slaan.
Mên, drink toch gewoon beier!
15, 16 september 16.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:48 schreef saaw het volgende:
[..]
oh dan ga ik maar weer
bier is okeequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Meiden die bier drinken.![]()
Op het einde van het schooljaar nog met de halve klas de stad in gegaan, zitten al die meiden wat Flugels achterover te slaan.
Mên, drink toch gewoon beier!
Ze kunnen ons niet meer uit elkaar houden als we dezelfde kleur hebben.quote:
Luilak.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:48 schreef saaw het volgende:
[..]
oh dan ga ik maar weer
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Drinken ze dat ook buiten beieren?
Hou oud wil je dat ik ben?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:48 schreef saaw het volgende:
[..]
oh dan ga ik maar weer
dan ben je ongeveer 1,5 jaar jonger dan ik, dus 16?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Luilak.
Sinds de zesentwintigste van den eerste maand uit het jaar negentiennegenentachtig leef ik op deze aardkloot.
Reken maar uit...
Ik wíl niet meer zwart worden! Ik werd altijd gediscrimineerd enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:50 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ze kunnen ons niet meer uit elkaar houden als we dezelfde kleur hebben.![]()
minstens zo oud dat je de afgelopen 3 paus-sen mee hebt gemaakt.quote:
Nog nooit een jointje gehad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:50 schreef saaw het volgende:
[..]
bier is okee
wijn is ook prima. of vodka of tequilla of ruim of bacardi of een jointje![]()
zoete drankjes zijn niet okee, blegh, krijg je alleen maar dorst van
wauw.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:51 schreef saaw het volgende:
[..]
dan ben je ongeveer 1,5 jaar jonger dan ik, dus 16?
Ik ook niet.quote:
Sorryquote:
Misschien moet je deze nemen, dan val je niet zo opquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wíl niet meer zwart worden! Ik werd altijd gediscrimineerd enzo
Mohammeds zijn altíjd onschuldig!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:54 schreef saaw het volgende:
[..]
ofcourse
zijn jullie ook nog onschuldig of dat niet![]()
roken is wat anders dan een jointje roken hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik gá niet roken.
Als ik stop word ik net zo chagerijnig als me ma nu is.
Kolere...
Rooie.jpgquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Misschien moet je deze nemen, dan val je niet zo op![]()
http://swird5rules.nl/images/rooie.jpg
Doet voor mijn gevoel t zelfde aan, weet niet waaromquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:55 schreef saaw het volgende:
[..]
roken is wat anders dan een jointje roken he
wiet en/of hasj kan je ook vaporizen of puur roken of cake/pannekoeken/whatever bakken enzo, niks geen rook
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:54 schreef saaw het volgende:
[..]
ofcourse
zijn jullie ook nog onschuldig of dat niet![]()
Jij bent bijna 17? Dan ben ik 19quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:52 schreef saaw het volgende:
[..]geniaal
wil je er ook serieus antwoord op? kan hoor![]()
je hebt nog een hoop te lerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doet voor mijn gevoel t zelfde aan, weet niet waarom
nee ik ben 18quote:
Zie je, zie je!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:58 schreef saaw het volgende:
[..]
je hebt nog een hoop te lerenwiet is niet verslavend dus krijg je ook geen 'afkickverschijnselen' zoals bij nicotine
en dat kleine beetje tabac in een jointje is volgens mij ook wel te verwaarlozen
ik krabbel terug van wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie je, zie je!
Je krabbelt terug
Ik keek in je profiel, maar ik dacht dat et 2004 wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:58 schreef saaw het volgende:
[..]
nee ik ben 18
klinkt heel interessant hoor maar ik was vorige week jarig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |