Ja bij Devon.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ow
Mja, ik dacht dat Londen ook zuidelijk lag, maar jij bedoelt meer naar het westen dan neem ik aan

Nooit van gehoord maar ik geloof je. Alles met Riviera erin is heerlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja bij Devon..
Torquay is een bekende badplaats.
Ook wel de English Riviera genoemd.
Anyway, het was tof dus.

Ja dat hoorde ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar ik geloof je. Alles met Riviera erin is heerlijk
Kutweer in Nederland

Ik hoop het ECHT!quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik.
Hehehehe.
Deze week wordt het beter![]()
.

Hij doet 't weer eens niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:24 schreef Airelle het volgende:
Sfeerimpressie:
[afbeelding]
Ohja de foto's met Prince William, Angelina Jolie en Brad Pitt moeten nog ontwikkeld worden![]()
.

Het is dit weekend, begint vrijdag dacht ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:26 schreef BVO het volgende:
Wanneer gaan jullie naar dat LowLands?

Best wel comateus in ieder gevalquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
ShowChat is wel een beetje dood he, de laatste tijd?

quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
He Bupa, ik luister nu naar Treble.
Hoe is het met Djem?

Ze zijn een beetje uit de picture, hè?!quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Djem!
!
Ik weet niet hoe het is met Djem.

Sinds Kristin in z'n leven is gekomen is Djem vergeten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:13 schreef BVO het volgende:
Ze zijn een beetje uit de picture, hè?!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |