Het is dit weekend, begint vrijdag dacht ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:26 schreef BVO het volgende:
Wanneer gaan jullie naar dat LowLands?

Best wel comateus in ieder gevalquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
ShowChat is wel een beetje dood he, de laatste tijd?

quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
He Bupa, ik luister nu naar Treble.
Hoe is het met Djem?

Ze zijn een beetje uit de picture, hè?!quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Djem!
!
Ik weet niet hoe het is met Djem.

Sinds Kristin in z'n leven is gekomen is Djem vergeten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:13 schreef BVO het volgende:
Ze zijn een beetje uit de picture, hè?!

Graag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:23 schreef mark_03 het volgende:
Hey Beev, ik vind dat logo van je site niet echt geweldig. Zal ik deze week ff een upgrade gaan maken?
.

Ik kijk liever naar Daphne.quote:

Froukje + Victoria > Daphnequote:Op maandag 15 augustus 2005 17:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Daphne..

Not by my watch.quote:

Tuurlijk niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is de liefde over?

Ik zie geen logo op de officiële site?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Graag.. Ik ben er niet zo goed in.
. Maar ik wilde dat logo van de officiële site erin hebben en die drie adressen..
. Maar met paint gaat dat niet zo geweldig.
.

http://www.talpa.tv/web/show/id=47651/dbid=1/typeofpage=47019quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie geen logo op de officiële site?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |