maak ik die directories in de psp of eerst op mijn pc?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:24 schreef Onsokumaru het volgende:
Even een tip tussendoor ... als jullie een sandisk 1gb kopen.. en dan in jullie psp stoppen.. maak dan directories in die memorystick.. als je dat juist niet doet.. kan je memcard vergeten. en herkent de psp hem nie meer wanneer je alles formatteert..
Dit geintje heb ik nu 1x meegemaakt , maar nu heb ik een nieuwe en heb mijn new memcard net zoals mijn 32mbcard gesetupped. Ben wel effe blij met mijn 1gb memcard. met Firmware 1.5 !!
kan (mag) er nog niets over zeggen.. maar het is de moeite waard, I can tell you that!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
iets meer info dan dat kan toch wel?
ik vind 250 euro te duur voor die psp, ze gooien er een game bij ofzo?
Fuck, ik ben nieuwsgierig nuquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:51 schreef Retarded het volgende:
[..]
kan (mag) er nog niets over zeggen.. maar het is de moeite waard, I can tell you that!
a joh je zit op een anoniem forum niemand die het merktquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:51 schreef Retarded het volgende:
[..]
kan (mag) er nog niets over zeggen.. maar het is de moeite waard, I can tell you that!
niet helemaalquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:10 schreef Jebus het volgende:
[..]
a joh je zit op een anoniem forum niemand die het merkt
iemand? ik hoef alleen de direcories te weten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:57 schreef MIster911 het volgende:
[..]
kun je alle directories een keer typen dan als je wilt:P ik heb namelijk ook een 1 gb scandisk
gewoon je stickie formateren via je pspquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:19 schreef cizzztm32 het volgende:
[..]
maak ik die directories in de psp of eerst op mijn pc?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:38 schreef vannilesoep het volgende:
*gaat halen een psp als het 1 sept is![]()
Kan iemand een overzichtje geven van wat voor pakketjes je kan halen? wat voor verschillende retail-versies er zijn en wat je waarbij krijgt en wat het dan kost?
W-Lan wel vet, niemand heeft die shit beveiligd of wat dan ook![]()
Ruil je NDS in en krijg een PSP voor 50 euroquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fuck, ik ben nieuwsgierig nu
whehehequote:Op maandag 15 augustus 2005 19:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Ruil je NDS in en krijg een PSP voor 50 euro
Dat zou ik wel doen ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Ruil je NDS in en krijg een PSP voor 50 euro
Dat hnoef je er niet bij te zeggen dattie verkapt isquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:18 schreef Blinker het volgende:
Nog ff mensen (verkapt tvp)
JE BENT BIJ DEZE ONTSLAGEN!!!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:24 schreef Retarded het volgende:
[..]
niet helemaalzitten een aantal mensen van het hoofdkantoor op het forum
![]()
KI is de gast die nu bezig is met Castlevania voor de DS. Persoonlijk vind ik het een beetje onzin, kijk maar naar Lumines. Aan de andere kant heeft ie wel een beetje gelijk. 2D zakt steeds verder weg en dat is zonde. Ook deze generatie zitten er nog 2D games in mijn favoriete games (View Joe en Alien Hominid bijv).quote:Gamasutra: Do you think the market for 2D action games in general is getting smaller? Will we ever see that kind of gameplay on consoles again, or only handhelds?
KI: To tell the truth, I don't think it's even that 2D is only possible on handhelds, but more that it's only possible on DS. Personally speaking, I'd jump at any chance to develop a 2D game for any console, or even the PSP, but those chances are getting fewer and fewer. I feel like the DS is the last fortress of 2D gaming. So if we can get a younger audience with this DS 2D game, and prove to them that 2D gaming is worthwhile and fun, maybe then we can increase the market for that type of game.
So I'd like to ask any gamer that cares about this to educate their children about 2D games, and maybe together we can build a bright future for this type of gameplay.
ik weet niet waar je dat op baseert?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
"2D niet mogelijk op de PSP"
[..]
KI is de gast die nu bezig is met Castlevania voor de DS. Persoonlijk vind ik het een beetje onzin, kijk maar naar Lumines. Aan de andere kant heeft ie wel een beetje gelijk. 2D zakt steeds verder weg en dat is zonde. Ook deze generatie zitten er nog 2D games in mijn favoriete games (View Joe en Alien Hominid bijv).
Waar ik wat op baseer? Dat ik hem enigszins gelijk geef mbt tot 2D gamen? Nou, in de verkoopcijfers van 2D games. Alles moet tegenwoordig in 3D met nog hogere textures, meer polygonen en weet ik allemaal wat. Dit terwijl een simpele 2D game voor net zoveel vermaak kan zorgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik weet niet waar je dat op baseert?
En toch zijn het de consumenten die 2D steeds meer negeren...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar ik wat op baseer? Dat ik hem enigszins gelijk geef mbt tot 2D gamen? Nou, in de verkoopcijfers van 2D games. Alles moet tegenwoordig in 3D met nog hogere textures, meer polygonen en weet ik allemaal wat. Dit terwijl een simpele 2D game voor net zoveel vermaak kan zorgen
Dat weet ik, het is een cirkel. Minder 2D games worden gekocht => Minder 2D games worden gemaakt => Nog minder 2D games verkocht. En dat is zonde...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
En toch zijn het de consumenten die 2D steeds meer negeren...
Er komt in Europa voorlopig maar 1 pack uit: het value pack met daarin een PSP en een aantal accesoires zoals oordopjes, een memorycard van 32 mb en een beschermzakje. Over packs met spellen is nog niets bekend, maar waarschijnlijk zullen echte gameshops zelf wel een goedkopere pack maken met een spel, maar van Sony uit is er nog niks aangekondigd. Volgens mij ook niet in Japan (naast de witte PSP dan die al wel is aangekondigd).quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:10 schreef vannilesoep het volgende:
quote-je van m'n eigen @ topiq @ gadgets![]()
[..]
Inderdaad... je wordt oud!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat weet ik, het is een cirkel. Minder 2D games worden gekocht => Minder 2D games worden gemaakt => Nog minder 2D games verkocht. En dat is zonde...
Ik word oud denk ik
Opzich best jammer... ikzelf zou een niet-value pack kopen, aangezien ik al een 64MB memory stick pro duo heb die nu niet gebruikt wordt en ook een betere koptelefoon heb. Alleen dat beschermhoesje van de value pack is een leuk extra'tje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:26 schreef koei het volgende:
Er komt in Europa voorlopig maar 1 pack uit: het value pack met daarin een PSP en een aantal accesoires zoals oordopjes, een memorycard van 32 mb en een beschermzakje. Over packs met spellen is nog niets bekend, maar waarschijnlijk zullen echte gameshops zelf wel een goedkopere pack maken met een spel, maar van Sony uit is er nog niks aangekondigd. Volgens mij ook niet in Japan (naast de witte PSP dan die al wel is aangekondigd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |