Commercie verneukt sport, dat is een feit. Zie wat geld momenteel doet en hoe de internationale voetbal-competitie's scheefgroeien qua salarissen, zie hoe de F1 verneukt is, belachelijk hoe Wielrenploegen bedrijfsnamen hebben, voetbalstadions bedrijfsnamen hebben etc etc.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat is er mis met commercie? Dat is nu eenmaal de mediawereld. Zolang het maar niet debiel doorgetrokken wordt naar die prijsvragen onder een wedstrijd.
En ik lees jouw post niet om daarna te zeiken. Jij kijkt wel om daarna te kunnen zeiken. Dat is het verschil.
Copy de url in windows media playerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik kan hier geen talpa ontvangen, alleen via internet...
Waarom is dat live streaming schermpje zo klein
Erg irritant!
Maar wat wil je er tegen doen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:16 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Commercie verneukt sport, dat is een feit. Zie wat geld momenteel doet en hoe de internationale voetbal-competitie's scheefgroeien qua salarissen, zie hoe de F1 verneukt is, belachelijk hoe Wielrenploegen bedrijfsnamen hebben, voetbalstadions bedrijfsnamen hebben etc etc.
Commercie zuigt als het zich teveel opdringt en inmengt in de sport, zoals je zegt met sms-rotzooi en alle andere aspecten.
Dat weigert iequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Copy de url in windows media player
Ik denk dat het vernieuwde zou zijn om dat eens af te schaffen... eens beginnen met de laatste twee en de toppers ergens tussne door of aan het eind.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:19 schreef tong80 het volgende:
Het voetbal ziet er tot dusver goed uit. Alleen jammer dat ze PSV als laatste gaan uitzenden, je hoort met de kampioen te beginnen of met de nummer één.
Vind ik niet. Wanneer bij Willem II - RKC 4 rode kaarten vallen en 7 doelpunten, en Heracles - PSV is een suffe 1-1, wil ik eerst Willem II zien hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:19 schreef tong80 het volgende:
Het voetbal ziet er tot dusver goed uit. Alleen jammer dat ze PSV als laatste gaan uitzenden, je hoort met de kampioen te beginnen of met de nummer één.
Tijdens de F1 is iig geen reclamequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:16 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Commercie verneukt sport, dat is een feit. Zie wat geld momenteel doet en hoe de internationale voetbal-competitie's scheefgroeien qua salarissen, zie hoe de F1 verneukt is, belachelijk hoe Wielrenploegen bedrijfsnamen hebben, voetbalstadions bedrijfsnamen hebben etc etc.
Commercie zuigt als het zich teveel opdringt en inmengt in de sport, zoals je zegt met sms-rotzooi en alle andere aspecten.
In een klein kut schermquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:23 schreef popolon het volgende:
Talpa is briljant.
Kan gewoon op internet Nederlands voetbal zien.
Probeer deze eens: http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=21&a=.asxquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Dat weigert ie
Dan opent ie niets
Nou, veel mensen willen alleen ff de grote clubs zien en gaan dan wat anders doen, Talpa doet het wel slim zo, zo houden ze meer kijkers omdat je niet weet wanneer de samenvatting komt die je wil zienquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:22 schreef VoreG het volgende:
Lekker boeiend met welke club je begint.. Zolang je alles maar te zien krijgt. Maakt die volgorde nou uit
De CL kan perfect georganiseerd worden zonder het grote geld hoor. Voetbal is altijd groot geweest, de enige die er baat bij hebben dat er nu belachelijke salarissen uitgekeerd worden zijn spelers en de aan grote bedrijven gelieerde clubs, die vervolgens alles afromen en opkopen omdat sinds Bosman alles vogelvrij is. Het gaat tegenwoordig echt over, om Derksen te quoten, 'maatschappelijk onverantwoorde salarissen', tvgelden en transfersommen die nergens goed voor zijn, zeker niet als je het mooiste baantje hebt ter wereld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar wat wil je er tegen doen?
Zolang mensen er niet extreem tegen keren, zal het zo blijven. Zonder al dat geld was voetbal misschien nog wel op het niveau van hockey gebleven. Dan had je nooit de CL gehad, nooit Europees voetbal. Nooit alle Europese competities zo kunnen volgen.
Het draait uiteindelijk toch om het voetbal. De nevenactiviteiten erom heen kun je grotendeels negeren. Maar dat is voor de een wat makkelijker dan voor de ander.
De F1 vind ik geen sport, als dat wel een sport is vind ik ook dat doping legaal moet worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:16 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Je commentaar komt over alsof het 'straigt' van de linkse kerk komt, maar ik dacht dat linkse kerk altijd voor progressie was?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Reclame tijdens het sportprogramma, voortaan duurt ons sportprogramma 2x zolang, ik mis Studio Sport nu al, ook met het dramatische commentaar tijdens Vitesse - Sc. Heerenveen.
Maar wellicht moet ik het eerst nog even een kans geven....
Oke, maar dat is een andere discussie, het blijft w.m.b. een van de beste voorbeelden wat er gebeurt als kapitaal de vrije loop heeft en de groten aleeen maar sterker worden en de kleinen niks krijgen : dusdanig scheefgegroeide verhoudingen dat van competitie en sport geen sprake meer is, en dramatisch dalende kijkcijfers.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De F! vind ik geen sport, als dat wel een sport is vind ik ook dat doping legaal moet worden.
Zet je TV eens op Nickelodeonquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:31 schreef zhe-devilll het volgende:
Talpa wie?
klopt dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:30 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Oke, maar dat is een andere discussie, het blijft w.m.b. een van de beste voorbeelden wat er gebeurt als kapitaal de vrije loop heeft en de groten aleeen maar sterker worden en de kleinen niks krijgen : dusdanig scheefgegroeide verhoudingen dat van competitie en sport geen sprake meer is, en dramatisch dalende kijkcijfers.
Voetbal is gelukkig iets minder controleerbaar (sterrenteam Real), maar als je een goeie trainer en TD hebt, en je kan alles kopen (Chelsea) dan koop je ook daar meestal gewoon succes uit het niets.
Als dat zo is dan mag je je geen voetballiefhebber noemen en vraag ik me af wat je dan voor de tv te zoeken hebt op dat moment.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nou, veel mensen willen alleen ff de grote clubs zien en gaan dan wat anders doen, Talpa doet het wel slim zo, zo houden ze meer kijkers omdat je niet weet wanneer de samenvatting komt die je wil zien
Hoe kan een leuke wedstrijd niet om aan te zien zijn? Of speel je deze reacties de hele tijd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:28 schreef tong80 het volgende:
Dus ze moeten begi nnen met de leukste wedstrijd ?
Lekker als die niet om aan te zien is, dat zal kijkers trekken.
Beter dan die in Kerkrade zit. Dit heeft alle cliche's bij elkaar gezocht en gooit ze randomly er telkens in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Reclame tijdens het sportprogramma, voortaan duurt ons sportprogramma 2x zolang, ik mis Studio Sport nu al, ook met het dramatische commentaar tijdens Vitesse - Sc. Heerenveen.
Maar wellicht moet ik het eerst nog even een kans geven....
jargon: bommetjes(vloetje + pep), ik denk persoonlijk dat hij het in ze neus doet, mits hij het gebruikt, bommetjes zijn voor de bikkelz.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
idd, tong80, die mag wel wat minder speed slikken.
Wat heeft commentaar op een sportprogramma te maken met de zgn. "linkse kerk" ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je commentaar komt over alsof het 'straigt' van de linkse kerk komt, maar ik dacht dat linkse kerk altijd voor progressie was?
Nouja het lijkt me vrijduidelijk dat het hele talpa imperium 1 grote politieke move is. En bijna iedereen die over de mol loopt te zeiken(mensen denken hem ook echt te kennen en maken zich grote zorgen over zijn financien;ze roepen allemaal dat het niks wordtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat heeft commentaar op een sportprogramma te maken met de zgn. "linkse kerk" ?
(Je kan ook overal aanleiding in zoeken om het over politiek te gaan hebben)
TWEE!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
Daar ging iets fout... merkte je het?
quote:
Omdat je Studio Sport gewenst bent?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een overdreven commentator bij Willem II - RKC.
Nee, ik zapte van MoTD naar Talpa. Maar het contrast was groot.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:14 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Omdat je Studio Sport gewenst bent?
Nee die is flauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |