abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29615423
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:13 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat is er mis met commercie? Dat is nu eenmaal de mediawereld. Zolang het maar niet debiel doorgetrokken wordt naar die prijsvragen onder een wedstrijd.

En ik lees jouw post niet om daarna te zeiken. Jij kijkt wel om daarna te kunnen zeiken. Dat is het verschil.
Commercie verneukt sport, dat is een feit. Zie wat geld momenteel doet en hoe de internationale voetbal-competitie's scheefgroeien qua salarissen, zie hoe de F1 verneukt is, belachelijk hoe Wielrenploegen bedrijfsnamen hebben, voetbalstadions bedrijfsnamen hebben etc etc.

Commercie zuigt als het zich teveel opdringt en inmengt in de sport, zoals je zegt met sms-rotzooi en alle andere aspecten.
pi_29615444
Wat is nou precies het vernieuwende aan deze uitzending
pi_29615458
die presentator van 'de wedstrijden' is zo'n bal die onzin lult, hij onderbreekt mensen steeds met onbenullig gebrabbel
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:18:36 #104
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29615483
Ik kan hier geen talpa ontvangen, alleen via internet...
Waarom is dat live streaming schermpje zo klein
Erg irritant!
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_29615493
Hahaha, van Gaal opnemen is daarentegen weer schitterende TV.
pi_29615509
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik kan hier geen talpa ontvangen, alleen via internet...
Waarom is dat live streaming schermpje zo klein
Erg irritant!
Copy de url in windows media player
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:19:34 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_29615512
Het voetbal ziet er tot dusver goed uit. Alleen jammer dat ze PSV als laatste gaan uitzenden, je hoort met de kampioen te beginnen of met de nummer één.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29615536
Reclame tijdens het sportprogramma, voortaan duurt ons sportprogramma 2x zolang, ik mis Studio Sport nu al, ook met het dramatische commentaar tijdens Vitesse - Sc. Heerenveen.

Maar wellicht moet ik het eerst nog even een kans geven....
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_29615540
Huh, ik dacht dat er verplicht was geen reclame tussendoor uit te zenden, eerst alle samenvattingen.
pi_29615556
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:16 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Commercie verneukt sport, dat is een feit. Zie wat geld momenteel doet en hoe de internationale voetbal-competitie's scheefgroeien qua salarissen, zie hoe de F1 verneukt is, belachelijk hoe Wielrenploegen bedrijfsnamen hebben, voetbalstadions bedrijfsnamen hebben etc etc.

Commercie zuigt als het zich teveel opdringt en inmengt in de sport, zoals je zegt met sms-rotzooi en alle andere aspecten.
Maar wat wil je er tegen doen?

Zolang mensen er niet extreem tegen keren, zal het zo blijven. Zonder al dat geld was voetbal misschien nog wel op het niveau van hockey gebleven. Dan had je nooit de CL gehad, nooit Europees voetbal. Nooit alle Europese competities zo kunnen volgen.

Het draait uiteindelijk toch om het voetbal. De nevenactiviteiten erom heen kun je grotendeels negeren. Maar dat is voor de een wat makkelijker dan voor de ander.
pi_29615557
Beetje jammer dat ze eerst de mindere clubs doen, maar goed, blijf gewoon verder kijken

Wat ik wel irri vind is dat je nu steeds reclame tussendoor hebt, zo krijg ik die 5 kwartier ook wel vol
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:21:53 #112
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29615571
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Copy de url in windows media player
Dat weigert ie
Dan opent ie niets
pi_29615579
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:19 schreef tong80 het volgende:
Het voetbal ziet er tot dusver goed uit. Alleen jammer dat ze PSV als laatste gaan uitzenden, je hoort met de kampioen te beginnen of met de nummer één.

Ik denk dat het vernieuwde zou zijn om dat eens af te schaffen... eens beginnen met de laatste twee en de toppers ergens tussne door of aan het eind.

Studio Sport was mij te partijdig... laat 'De Wedstrijden' zich maar bewijzen op dit punt.

Verder ben ik wel tevreden over Talpa.. alleen al die reclame
pi_29615584
Lekker boeiend met welke club je begint.. Zolang je alles maar te zien krijgt. Maakt die volgorde nou uit
pi_29615587
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:19 schreef tong80 het volgende:

Vind ik niet. Wanneer bij Willem II - RKC 4 rode kaarten vallen en 7 doelpunten, en Heracles - PSV is een suffe 1-1, wil ik eerst Willem II zien hoor.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:23:08 #116
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29615601
Talpa is briljant.

Kan gewoon op internet Nederlands voetbal zien.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29615609
quote:

[..]

Tijdens de F1 is iig geen reclame
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:23:25 #118
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29615611
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:23 schreef popolon het volgende:
Talpa is briljant.

Kan gewoon op internet Nederlands voetbal zien.
In een klein kut scherm
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:23:49 #119
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_29615618
Voetbal vind ik niet verkeerd hoor, kijkt wel lekker weg. Weinig vernieuwends dus
Wallahjeweettog
pi_29615660
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:23 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

In een klein kut scherm
Gewoon openen in Mediaplayer: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpa1.asp
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:25:27 #121
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29615666
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:23 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

In een klein kut scherm
Nee hoor.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29615667
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:21 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Dat weigert ie
Dan opent ie niets
Probeer deze eens: http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=21&a=.asx
pi_29615668
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:22 schreef VoreG het volgende:
Lekker boeiend met welke club je begint.. Zolang je alles maar te zien krijgt. Maakt die volgorde nou uit
Nou, veel mensen willen alleen ff de grote clubs zien en gaan dan wat anders doen, Talpa doet het wel slim zo, zo houden ze meer kijkers omdat je niet weet wanneer de samenvatting komt die je wil zien
pi_29615699
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar wat wil je er tegen doen?

Zolang mensen er niet extreem tegen keren, zal het zo blijven. Zonder al dat geld was voetbal misschien nog wel op het niveau van hockey gebleven. Dan had je nooit de CL gehad, nooit Europees voetbal. Nooit alle Europese competities zo kunnen volgen.

Het draait uiteindelijk toch om het voetbal. De nevenactiviteiten erom heen kun je grotendeels negeren. Maar dat is voor de een wat makkelijker dan voor de ander.
De CL kan perfect georganiseerd worden zonder het grote geld hoor. Voetbal is altijd groot geweest, de enige die er baat bij hebben dat er nu belachelijke salarissen uitgekeerd worden zijn spelers en de aan grote bedrijven gelieerde clubs, die vervolgens alles afromen en opkopen omdat sinds Bosman alles vogelvrij is. Het gaat tegenwoordig echt over, om Derksen te quoten, 'maatschappelijk onverantwoorde salarissen', tvgelden en transfersommen die nergens goed voor zijn, zeker niet als je het mooiste baantje hebt ter wereld.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:26:55 #125
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29615714
Dank u heren, de kwaliteit wordt wel iets minder, maar het blijft goed schipperen
pi_29615731
quote:

[..]

De F1 vind ik geen sport, als dat wel een sport is vind ik ook dat doping legaal moet worden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29615758
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Reclame tijdens het sportprogramma, voortaan duurt ons sportprogramma 2x zolang, ik mis Studio Sport nu al, ook met het dramatische commentaar tijdens Vitesse - Sc. Heerenveen.

Je commentaar komt over alsof het 'straigt' van de linkse kerk komt, maar ik dacht dat linkse kerk altijd voor progressie was?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:28:44 #128
7889 tong80
Spleenheup
pi_29615760
Dus ze moeten begi nnen met de leukste wedstrijd ?

Lekker als die niet om aan te zien is, dat zal kijkers trekken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29615812
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De F! vind ik geen sport, als dat wel een sport is vind ik ook dat doping legaal moet worden.
Oke, maar dat is een andere discussie, het blijft w.m.b. een van de beste voorbeelden wat er gebeurt als kapitaal de vrije loop heeft en de groten aleeen maar sterker worden en de kleinen niks krijgen : dusdanig scheefgegroeide verhoudingen dat van competitie en sport geen sprake meer is, en dramatisch dalende kijkcijfers.

Voetbal is gelukkig iets minder controleerbaar (sterrenteam Real), maar als je een goeie trainer en TD hebt, en je kan alles kopen (Chelsea) dan koop je ook daar meestal gewoon succes uit het niets.
pi_29615822
Talpa wie?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29615841
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:31 schreef zhe-devilll het volgende:
Talpa wie?
Zet je TV eens op Nickelodeon
pi_29615846
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:30 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Oke, maar dat is een andere discussie, het blijft w.m.b. een van de beste voorbeelden wat er gebeurt als kapitaal de vrije loop heeft en de groten aleeen maar sterker worden en de kleinen niks krijgen : dusdanig scheefgegroeide verhoudingen dat van competitie en sport geen sprake meer is, en dramatisch dalende kijkcijfers.

Voetbal is gelukkig iets minder controleerbaar (sterrenteam Real), maar als je een goeie trainer en TD hebt, en je kan alles kopen (Chelsea) dan koop je ook daar meestal gewoon succes uit het niets.
klopt dat ben ik met je eens.
pi_29615876
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:25 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Nou, veel mensen willen alleen ff de grote clubs zien en gaan dan wat anders doen, Talpa doet het wel slim zo, zo houden ze meer kijkers omdat je niet weet wanneer de samenvatting komt die je wil zien
Als dat zo is dan mag je je geen voetballiefhebber noemen en vraag ik me af wat je dan voor de tv te zoeken hebt op dat moment.
pi_29615932
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:28 schreef tong80 het volgende:
Dus ze moeten begi nnen met de leukste wedstrijd ?

Lekker als die niet om aan te zien is, dat zal kijkers trekken.

Hoe kan een leuke wedstrijd niet om aan te zien zijn? Of speel je deze reacties de hele tijd?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:35:37 #135
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29615934
Hertog Martin geen voetballiefhebber
pi_29615976
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:

Beter dan die in Kerkrade zit. Dit heeft alle cliche's bij elkaar gezocht en gooit ze randomly er telkens in.
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:37:09 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_29615988
Roda wint en de verslaggever doet alsof ze de derde wereldoorlog hebben gewonnen.

zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:37:56 #138
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29616013
idd, tong80, die mag wel wat minder speed slikken.
pi_29616121
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
idd, tong80, die mag wel wat minder speed slikken.
jargon: bommetjes(vloetje + pep), ik denk persoonlijk dat hij het in ze neus doet, mits hij het gebruikt, bommetjes zijn voor de bikkelz.
pi_29616132
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je commentaar komt over alsof het 'straigt' van de linkse kerk komt, maar ik dacht dat linkse kerk altijd voor progressie was?
Wat heeft commentaar op een sportprogramma te maken met de zgn. "linkse kerk" ?
(Je kan ook overal aanleiding in zoeken om het over politiek te gaan hebben )
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_29616186
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat heeft commentaar op een sportprogramma te maken met de zgn. "linkse kerk" ?
(Je kan ook overal aanleiding in zoeken om het over politiek te gaan hebben )
Nouja het lijkt me vrijduidelijk dat het hele talpa imperium 1 grote politieke move is. En bijna iedereen die over de mol loopt te zeiken(mensen denken hem ook echt te kennen en maken zich grote zorgen over zijn financien;ze roepen allemaal dat het niks wordt ) komen uit de linksekerk.

Wat stem jij dan?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:50:38 #142
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29616395
Daar ging iets fout... merkte je het?
pi_29616415
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
Daar ging iets fout... merkte je het?
TWEE!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:52:06 #144
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29616433
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

TWEE!

Is dat nou die stiekeme reclame waar Talpa bekend om gaat worden?
Voor ned 2 of zo?
pi_29616492
Humberto, in tegenstelling tot Jan-Joost, draaide zijn microfoon wel goed, met het logo naar voren, naar de camera!
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_29617072
wat een overdreven commentator bij Willem II - RKC .
pi_29617090
2 wat geroepen werd was CAMERA 2!
pi_29617105
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een overdreven commentator bij Willem II - RKC .
Omdat je Studio Sport gewenst bent?

Nee die is flauw
pi_29617108
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:14 schreef i-spy24 het volgende:
2 wat geroepen werd was CAMERA 2!
Of het af tellen, 3, 2, ... gaan.
pi_29617151
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:14 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

Omdat je Studio Sport gewenst bent?

Nee die is flauw
Nee, ik zapte van MoTD naar Talpa. Maar het contrast was groot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')