die man in je user icon is toch ook doodquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:07 schreef webfreak het volgende:
Keith Richards.. Die weet 't alleen zelf nog niet
Nee hoor.. Die foto is uit '69 dus 't is de vervanger van Paul.. Die leeft nogquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
die man in je user icon is toch ook dood![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:03 schreef 2609 het volgende:
2pac leeft nog
Ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:33 schreef Prior het volgende:
[..]
Van hem wist ik het, maar zou de rest nog leven?
gisteren of eergisteren nog op tv gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:43 schreef Trein22 het volgende:
Majoor Boszhard?
Uhm jah?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:26 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
![]()
even serieus.. Geloof je dat echt?
die is ook al doodquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:48 schreef GHans7 het volgende:
Andy Kaufman*laatst Man on the Moon gezien met Jim Carrey
Ooh ja, en daarom weten we niet of hij wel echt dood isquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:04 schreef DrDentz het volgende:
elvis jah, want van de letters van zn naam kun je Lives schrijven
tuurlijk, hoe kun je anders 10 jaar na zijn dood nog steeds nieuwe nummers van hem uitbrengen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:26 schreef justme_Jur het volgende:
![]()
even serieus.. Geloof je dat echt?
Met teksten die verwijzen naar dingen NA zijn dood.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:52 schreef Herald het volgende:
[..]
tuurlijk, hoe kun je anders 10 jaar na zijn dood nog steeds nieuwe nummers van hem uitbrengen.
idd erg jammerquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:34 schreef Hyperdude het volgende:
Phil Hartman
Iedere keer als ik die kop zie denk oja; is die nou dood of hoe zit het ook alweer!?
"Phil died on May 28th, 1998 in his Encino, California home.
He was shot by his wife, Brynn Hartman, who then shot herself later that morning."
"if Elvis was still alive, he'd be dead by now."quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:04 schreef DrDentz het volgende:
elvis jah, want van de letters van zn naam kun je Lives schrijven
jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:38 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ooh ja, en daarom weten we niet of hij wel echt dood is![]()
Is ernstig ziek geworden op de een of andere manier. Kanker diagnose vandaar niet meer zoveel aanwezig. Ik vond hem nooit gezond uitzien. Vooral de laatste tijden zag hij er vermoeid uit. Met laat ze maar lachen toen.quote:
Volgens IMDB leven ze alle vier nog.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
"if Elvis was still alive, he'd be dead by now."
Ik vraag me af of die oude taartjes van de serie Golden Girls nog allemaal leven. Je weet wel:
[afbeelding]
Die.
Volgens mij gaat hij dit najaar het theater in met André van Duin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is ernstig ziek geworden op de een of andere manier. Kanker diagnose vandaar niet meer zoveel aanwezig. Ik vond hem nooit gezond uitzien. Vooral de laatste tijden zag hij er vermoeid uit. Met laat ze maar lachen toen.
Ben benieuwd hoe het met hem gaat nu. Of hij nu beter is of dat het vooruit gaat qua gezondheid.
Hartstikke levend, maar wel 'vervangen' door Chris Cornellquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:52 schreef Agiath het volgende:
De zanger van RATM...
Nee hoor, Boulange leeft nog gewoon. Hij was laatst nog op TV te zien in zo'n terugblik-programma van de AVRO. Tegenwoordig produceert -ie kinderprogramma's. Ik geloof dat -ie één of andere interactieve kinderquiz heeft bedacht die wordt uitgezonden op Jetix of Nickelodeon, daar wil ik af zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:19 schreef bloodymary het volgende:
Is Francois Boulanger dood?
Glenn Quinn, ik kende hem als Doyle uit Angelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:57 schreef Mwanatabu het volgende:
De acteur die Marc speelde, het vriendje van Becky in Roseanne is dood. Overdosis. Was een Ier, trouwens.
Oh, wat koddig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:47 schreef Trein22 het volgende:
[..]
Volgens IMDB leven ze alle vier nog.![]()
Ze hebben afgelopen week nog een persconferentie gegeven, dus ze leven nog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:08 schreef alsem het volgende:
en Bert en Ernie?
Is dood. Tony Clifton leeft overigens nog.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:48 schreef GHans7 het volgende:
Andy Kaufman*laatst Man on the Moon gezien met Jim Carrey
BA/MR T is weer beter, de anderen op Haniball na leven allemaal nogquote:Op zondag 4 september 2005 01:14 schreef Orealo het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met het A-Team dan?
Ik hoorde dat BA kanker heeft/had?
Haniball zou niet meer tussen de levenden zijn..
Voor de rest weet ik het niet, jullie?
Kaufman wás Clifton. Het was een soort van alterego.quote:Op zondag 4 september 2005 01:00 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
[Andy kaufman] Is dood. Tony Clifton leeft overigens nog.
Weet ik. Maar Tony geeft nog steeds soms optredens, dus op die manier wordt hij levend gehouden. En wie dan voor hem speelt dat weet bijna niemand. Misschien is het Andy Kaufman zelf wel (ook al denk ik eerder aan Bob Zmuda of Michael Kaufman).quote:Op zondag 4 september 2005 02:38 schreef webfreak het volgende:
[..]
Kaufman wás Clifton. Het was een soort van alterego.
Soms werd de rol van Clifton vertolkt door broer Michael, of vriend Rob Zmuda, maar origineel was Andy de enige echte Tony Clifton.
Ik zag hem vrijdag, volgens mij in RTL Boulevard, nog praten over het weekend van de kindertelevisie. Dus hij leeft nog.quote:
die is in 2002 overledenquote:Op zondag 4 september 2005 18:04 schreef Cee het volgende:
Tol Hansse, die gast van 'Big City'. Is die al een paar jaartjes dood of is ie nog alive & kicking? Vroeg ik me af.
Klasse!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:04 schreef Fokkertje35 het volgende:
jongens, ff reagere, heb zo mijn best gedaan op de foto's, ha ha
Jahaaaaa... Elvis leeft zeker ook nog enz.quote:Op zondag 4 september 2005 19:47 schreef BabeWatcher het volgende:
Paul McCartney is in 1966 overleden, as woensdag is hier een docu over op ned.3
Same herequote:Op zondag 4 september 2005 02:27 schreef SunChaser het volgende:
Ik dacht dat Fats Domino al jaren dood was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |