quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:31 schreef mordradead het volgende:
eindelijk, eindelijk
maar je zou toch cumm doen?
quote:Anyway ik wou hem eigenlijk de Cumm bar noemen, maar toen ik die maakt zei Fok dat die al bestond.
Hoezo, ik post hier nog net zoveelquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
NEEEJJ DAT VALT ME TEGEN
lAAT JE ONS IN DE STEEK HEH
Je avatar is rozequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:45 schreef mordradead het volgende:
je lot is bezegeld
Magenta!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:47 schreef mordradead het volgende:
wat staat erboven?
IDD!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:56 schreef mordradead het volgende:
dat staat op mijn shirt chef
Dat ligt te zwaar op je maag zeker?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:07 schreef mordradead het volgende:
wij serveren geen cola
Doe dan maar een glaasje waterquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:58 schreef mordradead het volgende:
dubbele ranja's pas na sesamstraat
Ehm nee, moet je vooral niet doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:18 schreef mordradead het volgende:
mmarsu, ik heb net die skin eindelijk te pakken enzo, is het invoeren van de xp disk echt noodzakelijk bij installatie?
boeiend, we zitten hier nu samen bier te drinken met lounge op de achtergrondquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:34 schreef Gamedemon het volgende:
jammer genoeg ben ik die foto van jou kwijt capibar
en maikel pimpt niet, maikel steelt fietsen
jullie zitten aan elkaar enzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:51 schreef capibar het volgende:
[..]
boeiend, we zitten hier nu samen bier te drinken met lounge op de achtergrond![]()
ja die met trallalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:24 schreef Gamedemon het volgende:
o you touch my tralalaala, yes.....my ding ding dong
Hij wil sinds kort liever Jan Smit worden genoemd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:42 schreef capibar het volgende:
nu hebben we boem boem bailango van jantje smit gedownt heheh wat fout dit is bagger muziek maar het past bij bier heheh![]()
''Volgens mij''quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:18 schreef capibar het volgende:
[..]
nee, nee nee ik was het wel volgens mij![]()
Wprd je nu alcoholist?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:32 schreef capibar het volgende:
[..]
neen, gisteren niet, er waren reeds halve liter blikken amstel aanwezig![]()
amstel maltquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:35 schreef mordradead het volgende:
we praten hier wel over amstel malt ja
JAWEL!quote:
het is een oranje foldertjequote:Op maandag 15 augustus 2005 10:56 schreef mordradead het volgende:
vet
Omdat?quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:59 schreef mordradead het volgende:
*wacht op de postmeneer
Krijg je nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:07 schreef mordradead het volgende:
omdat ik ook zo'n foldertje wil
Dan kijk je er gewoon na, via de PC, ik pak hem zo, en dan scan ik hem inquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:14 schreef mordradead het volgende:
ik kan m'n printer niet meer aansluitendat is er een op lpt poort en die heb ik niet meer op m'n pc zitten
Cool!quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:21 schreef mordradead het volgende:
duh, ieder jaar... ik zit ook bij youth for christ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Neej, bier niet, er komen kids van 8 jaar !!quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:34 schreef mordradead het volgende:
ja duh en bier ook
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef Thomper het volgende:
Ik ben THE GREAT ANDRE
Bernie < 16 > zegt:
RAYMAN IS COOL
Bernie < 16 > zegt:
IDDD!
Bernie < 16 > zegt:
YES
Zo.quote:THE GREAT ANDRE zegt:
Ruzbeh ownz yu.
THE GREAT ANDRE zegt:
Ik wil hem op MSN.
THE GREAT ANDRE zegt:
Bernie < 16 > zegt:
Bernie < 16 > zegt:
IK OOK
Douwe @ hoplakee zegt:
inderdaad
GAM userquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:59 schreef mordradead het volgende:
ik stem op ruzbeh, (maak een poll aan luilak)
De laatstequote:Op maandag 15 augustus 2005 12:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
GAM user
» Ruzbeh
» Ruzbeh
» Ruzbeh
» Ruzbeh
» Ruzbeh
» Anders, nl Ruzbeh
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Nu niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:45 schreef mordradead het volgende:
spannend hoor, er staan 4 op plek 1
Ruzbeh is 1 van de meest zuigende usersquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
GAM user
» Ruzbeh
» Ruzbeh
» Ruzbeh
» Ruzbeh
» Ruzbeh
» Anders, nl Ruzbeh
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
RUZBEH IS TEH UBER USER!!!!!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ruzbeh is 1 van de meest zuigende users
nee er staat pilsner onderquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:49 schreef mordradead het volgende:
capibar, malt bier is geen bier
dat is zo!quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:56 schreef mordradead het volgende:
bier kun je uit alles drinken
ach, capibar drinkt tegenwoordig malt bier dus wat wil jequote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef peristilius het volgende:
Het niveau gaat wel drastisch omlaag als ik een paar weekjes weg ben hoor.
ik drink geen malt bierquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
ach, capibar drinkt tegenwoordig malt bier dus wat wil je
gewoon BIERquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:13 schreef mordradead het volgende:
sorry, malt pilsner
Echt niet, malt bier is vies.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:40 schreef mordradead het volgende:
en malt bier is bier
doe even mee voor capibarquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Echt niet, malt bier is vies.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Echt niet, malt bier is vies.
Lidl bier is nog lang niet zo vies alsquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:21 schreef mordradead het volgende:
lidl bier is ook vies, das geen malt he
he, jij bent nieuwquote:
Ruzbeh toch ook?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
de bedoeling van dit topic is om raymannl en capibar af te zeiken
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
de bedoeling van dit topic is om raymannl en capibar af te zeiken
quote:
Wat doe je wijs joh.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:23 schreef HomerJ het volgende:
Hallo jongens,
Ik ben weer terug na 6 weken afwezigheid
Ik heb echt een hele toffe vakantie gehad, ongeveer 9 uur per dag op het strand, veel mensen gekend en uit vergelijkend warenonderzoek is gebleken dat franse meisjes beter zoenen/neuken dan nederlandse
Enfin, wat heb ik allemaal hier gemist?
wat moet je damequote:Op maandag 15 augustus 2005 19:23 schreef HomerJ het volgende:
Hallo jongens,
o, jippiequote:Ik ben weer terug na 6 weken afwezigheid
nou enquote:Ik heb echt een hele toffe vakantie gehad,
heb je ook nog wat gedaan?quote:ongeveer 9 uur per dag op het strand,
en nu vinden ze jou een klootzak?quote:veel mensen gekend
zolang ze niet praten vind ik het wel bestquote:en uit vergelijkend warenonderzoek is gebleken dat franse meisjes beter zoenen/neuken dan nederlandse
bier en kutweer.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:23 schreef HomerJ het volgende:
Wat ben jij chagrijnig?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:38 schreef mordradead het volgende:
nou en
wij hebben 3 weken wolken gehad , voor de rest alleen maar regenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:32 schreef HomerJ het volgende:
Bier heb ik niet gemist
Kutweer wel, we hebben 3 dagen wolken gehad, voor de rest alleen maar zon
Ik heb je gemist!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wij hebben 3 weken wolken gehad , voor de rest alleen maar regen
je hebt met gemist? wtf?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:08 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb je gemist!
Speel je nog steeds WoW? OF ben je al verslaafd aan andere spellen? Rayman nog afgezeikt? BMH nog vermoord(of hij jou) ?
even serieus, je wordt overdreven aanhankelijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:08 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb je gemist!
Speel je nog steeds WoW? OF ben je al verslaafd aan andere spellen? Rayman nog afgezeikt? BMH nog vermoord(of hij jou) ?
niet bepaaldquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:02 schreef Thomper het volgende:
Volgens mij is Gamedemon verder druk bevriend met zijn eigen GaymanNL (:')) en BMH.
ik wens ruzbeh bepaalde banbare dingen toequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:14 schreef mordradead het volgende:
nee, alleen met ruzbeh maar uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het nog pril is
OEHOEHOEHOEHOEHOEHOE!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik wens ruzbeh bepaalde banbare dingen toe
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:38 schreef capibar het volgende:
[..]
OEHOEHOEHOEHOEHOEHOE!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DOODVERWENSING!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*rel*
Je was er vorige week toch al weerquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:23 schreef HomerJ het volgende:
Hallo jongens,
Ik ben weer terug na 6 weken afwezigheid
Ik heb echt een hele toffe vakantie gehad, ongeveer 9 uur per dag op het strand, veel mensen gekend en uit vergelijkend warenonderzoek is gebleken dat franse meisjes beter zoenen/neuken dan nederlandse
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:06 schreef mordradead het volgende:
je begint hier inderdaad steeds meer te posten
wie, jij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:37 schreef mordradead het volgende:
al een sony laptop gekocht
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:32 schreef DinoPK het volgende:
Voor de geinteresseerden: Werk vinden is op dit moment lastig (deel 6)
Beste dag van de laatste paar jaar voor mij(en nog een nieuwe telefoon en een minidv cam bij mijn abo erbij, het kan niet op vandaag).
tuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:41 schreef mordradead het volgende:
dit is natuurlijk wel een feestje waard
Ik ben verheugd te zien dat jij je mening deelt met mij. Uiterst jofel. Laten wij, onder het genot van een lekker en verfrissend drankje, gaan toezien hoe dit topic het niveau behaald dat deze topic verdient: uiterst hoog.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:55 schreef mordradead het volgende:
Naar aanleiding van Paultjes/Tomasso's post ben ik tot de conclusie gekomen dat deze slowchat wederom kwalitatief omhoog zou moeten gaan. Bij deze wil ik jullie, andere users hier, erop attenderen dat posts van dergelijke, bovenstaande, kwaliteit niet meer gewenst zijn. Bij voorbaat dank.
Het is een goede zaak dat ik niet de enige ben die deze belangrijke gedachte wil voordragen in de dagelijkse sleur van de slowchat. Ik wil ook graag wijzen op het feit dat er nog gebaggerd word, dit is geen slechte zaak mits bij deze posts kwaliteit hoog in het vaandel staat!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben verheugd te zien dat jij je mening deelt met mij. Uiterst jofel. Laten wij, onder het genot van een lekker en verfrissend drankje, gaan toezien hoe dit topic het niveau behaald dat deze topic verdient: uiterst hoog.
Eensch. Nu hoeven wij kwaliteitsposters alleen nog maar de andere posters over te halen om met dezelfde degelijke kwaliteit te posten zoals ook wij dat doen. Voorbeeld doet volgen zeg ik dan altijd maar, ha ha ha.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
Het is een goede zaak dat ik niet de enige ben die deze belangrijke gedachte wil voordragen in de dagelijkse sleur van de slowchat. Ik wil ook graag wijzen op het feit dat er nog gebaggerd word, dit is geen slechte zaak mits bij deze posts kwaliteit hoog in het vaandel staat!
Ik, bernie, ben er achter, dat het posten op een nette, maar toch ingewikkelde manier toch echt mijn manier van posten. Ik zal ook nooit, willen dat mijn kwaliteits berichten op dit forum, gaan lijken op berichten van rare personen. Berichten als ''Bier.'' en ''Ja''. Dat is nou niet echt mijn manier van posten. Wellicht zal het U zijn opgevallen, dat ik probeer dit bericht nu af te sluiten, dit heeft zo zijn reden. Er bevind zich nu een gigantische spin op de computer tafel, die mij wil betasten. BIj deze stop ik nu dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Eensch. Nu hoeven wij kwaliteitsposters alleen nog maar de andere posters over te halen om met dezelfde degelijke kwaliteit te posten zoals ook wij dat doen. Voorbeeld doet volgen zeg ik dan altijd maar, ha ha ha.
* Tomasso wrijft over z'n buik terwijl hij hard lacht.
JIj kan helemaal niet net of ingewikkeld pratenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik, bernie, ben er achter, dat het posten op een nette, maar toch ingewikkelde manier toch echt mijn manier van posten. Ik zal ook nooit, willen dat mijn kwaliteits berichten op dit forum, gaan lijken op berichten van rare personen. Berichten als ''Bier.'' en ''Ja''. Dat is nou niet echt mijn manier van posten. Wellicht zal het U zijn opgevallen, dat ik probeer dit bericht nu af te sluiten, dit heeft zo zijn reden. Er bevind zich nu een gigantische spin op de computer tafel, die mij wil betasten. BIj deze stop ik nu dus.
Met vriendelijke groet,
Uw vriend, Bernie Duijn!
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:21 schreef Gamedemon het volgende:
bier
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
BIER
Ben een beetje te laat, zat vannacht op een hockeyveld, was koud. Ga zometeen maar slapen, of KOTOR spelen.quote:
niet zo bitchen, die programma's zijn veel leuker om naar te kijken, als je baggermuziek wilt bekijken kijk je maar naar TMFquote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
MTVVroeger toen waren er nog echte muziekzenders die de hele dag alleen maar clips uitzonden.
Bierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:27 schreef mordradead het volgende:
gofter waar zijn de kwaliteitspost gebleven
Lullig leventje heb je dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:14 schreef BMH het volgende:
Wat een heerlijke avond op GAM!. Kep in dagen niet meer zo zitten lachen.
Whehe.quote:
wheee. wat deed ie?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:28 schreef rockstah het volgende:
Hehe, Beau ging net door het lint![]()
gezien?
Ik merk het aan je post.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:42 schreef rockstah het volgende:
Ze waren zo aan het lullen over benzine prijzen en accijns enzo en toen riep hij ineens heel hard:
"JONGENS, MAAK HET NOU NIET NOG INGEWIKKELDER DAN HET AL IS" met die homo stem en toen werd het echt zo helemaal stil en hij zo beschaamd naar beneden kijken. En Jan Joost hem daarna echt zo ongelovig aan en ging toen maar over op het volgende onderwerp. Had je echt moeten zien(beetje raymannl post maar goed)
ik heb net trouwens een glas kapot laten vallen maar heb geen zin om het op te ruimen. Die blijft hier dus waarschijnlijk nog 2 weken liggen. bier.
Op Talpa?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:28 schreef rockstah het volgende:
Hehe, Beau ging net door het lint![]()
gezien?
Je past je al goed aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
Bier
Jammer, ik zal je missenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:31 schreef mordradead het volgende:
ik ga straks een aantal dagen weg, hoezee
Coolquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:45 schreef mordradead het volgende:
maandag, dan ga ik misschien nog even bij iemand logeren dan weer niks en dan nog een keer weg
ik heb het gisteren gedronkenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:14 schreef mordradead het volgende:
ik heb net bier gekocht
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:09 schreef Thomper het volgende:
Bernie < www.koffiethee.nl > zegt:
ZO
NU KUN JE TENMINSTE ME BORSTHAAR ZIEN
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:09 schreef Thomper het volgende:
ZO
NU KUN JE TENMINSTE ME BORSTHAAR ZIEN
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
Harmke Pijpers Fantopic!![]()
Harmke Pijpers![]()
zei is vaaaaag serieus, wat doet ze dat in het programma, ze is denk ik best een goede nieuwslezeres, maar niet in dat programma...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
Harmke Pijpers Fantopic!![]()
Harmke Pijpers![]()
Ze kon beter bij de radio blijven, ipv van dat je haar ziet op TV, daargaan de kijkcijfersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:04 schreef capibar het volgende:
[..]
zei is vaaaaag serieus, wat doet ze dat in het programma, ze is denk ik best een goede nieuwslezeres, maar niet in dat programma...
ohoooooo en jij hebt nog wel het fantopic geopentquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze kon beter bij de radio blijven, ipv van dat je haar ziet op TV, daargaan de kijkcijfers
En zij, Shownieuws! Daar is ze echt geen type voor, meer van dat dramatische nieuws, daar is ze gelikt voor (ze ziet er zelf ook uit als een drama)
ssssssssssssssstquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef capibar het volgende:
[..]
ohoooooo en jij hebt nog wel het fantopic geopent![]()
het is groot ipv oudquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:46 schreef peristilius het volgende:
Iedereen heeft hier opeens het bier ontdekt ofzo.
Kleine jongetjes worden oud.
Weet ik, maar groot worden heeft er in dit geval niet zoveel mee te maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:52 schreef capibar het volgende:
[..]
het is groot ipv oud![]()
tering wat ben ik een taalnazi![]()
met ouderdom komt grootte, zowel als in lichaamsomvang, als in intelligentie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Weet ik, maar groot worden heeft er in dit geval niet zoveel mee te maken.Jullie worden niet groot maar oud.
Tenzij je te veel bier drinkt, dan komt alleen een grotere lever en korsakoff.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:26 schreef capibar het volgende:
[..]
met ouderdom komt grootte, zowel als in lichaamsomvang, als in intelligentie.
wordt:quote:Narracott says he's not Fred Faine, but his brother. It may well be. But he bears watching!
quote:Has The eaten the point where "FredFaine he is not? ; ; Story ou the thing Narracott where that est that sibling. _ it être that, empty all rise that it does not know the map which comes. Him? ; ; The width which you see? That increases,! "
wordt:quote:twaalf belgen vliegen met bier in de hand naar spanje, om vervolgens met paarden en kippen een gigantisch feest te bouwen, ter ere van de overgang van de buurvrouw van de neef van peter, die tevens eigenaar is van een kleine, doch efficiente fietsenhandel
quote:Wanneer Belgische vlucht 12 het bier in de hand in Spanje substitueert, schikt nochtans toen en het paard en polli door de enorme vakantie, de Peter bus van de de buurparagraaf van de neef, dan de eigenaar en het is jong, fietsenhandel is efficiënt
breezerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
waarschijnlijk krijg ik de 300ste post niet dus bij deze :
Kuttopic, slotje
Ben trots op je.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:48 schreef capibar het volgende:
ik heb de volgende al klaarstaan btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |