Wel veel ja. M'n video maakt overuren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:10 schreef Zwansen het volgende:
tong heb je 3 tv's naast elkaar staan ofzo? volgens mij kijk je alles.
En dan nog +100 keer posten per dag op FOK!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel veel ja. M'n video maakt overuren.
Gewoon strak organiserenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
En dan nog +100 keer posten per dag op FOK!Hoeveel uur gaan bij jou in een dag?
![]()
Dat Spijkerman op bezoek ging bij Klinkhamer die in zijn tuin allemaal kunstwerken had gemaakt van botten. Van dieren zei hij. Maar ondertussen was zijn vrouw wel vermist. Een paar maanden na de uitzending werd ie opgepakt omdat ie zijn vrouw had vermoord en in zijn tuion had begraven (en wat al niet meer.) Zoietsquote:
Yupquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
Hij had haar toch door een gehaktmolen gedraaid ?
Ja wat een cynisme.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:02 schreef _Floddertje_ het volgende:
En er een boek over geschreven met de titel Woensdag Gehaktdag.![]()
In die valkuil zal ze toch niet trappen ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:33 schreef SunChaser het volgende:
Trouwens, zul je zien dat Palmen met het fragment van Ischa Meijer ongevraagd 30 minuten gaat vertellen waarom hun relatie zo bijzonder was
Ben benieuwd wat ze daarvan laten zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
Fragmenten van Maria Goos o.a. Ischa Meier, Jan Jansen, Brian Wilson en Annie M.G. Smit.
Over kunst Mark. Briljante verteller.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:38 schreef Mark het volgende:
Pierre Jansen, die vroeger op TV van alles uitlegde over de natuur?
en met die trilhandjes?
Oh, de nostalgie!
Video golfertquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:49 schreef golfer het volgende:
Zal een moeilijke keuze worden vanavond.
Zomergasten of namens André met Rachel Hazes.
Slim van d'r juist, dan kruipt ze tenminste weer een beetje in haar schulpjequote:Op zondag 14 augustus 2005 20:33 schreef Toad het volgende:
Maria moet niet aan Connie vragen gaan stellen.
wat een smerige kerel is het eigenlijk he?quote:
Een maand later is deze tapir plotseling overleden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:26 schreef Mereltje het volgende:
Het lijkt z'n vriendin wel, valt dit niet bijna onder dierensex
Ja, dat vind ik ook . Connie komt een stukje minder irritant overquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:30 schreef At_Fundum het volgende:
't valt me niet tegen vanavond, ook leuk dat Maria af en toe de presentatie overneemt en Conny onder de loep neemt, het komt steeds natuurlijker over als een goed zomeravondgesprek
Inderdaad ze hebben zijn scheve gezicht te veel overschat. Een scheef gezicht mag, maar dit is te erg. Ik ken wel mooiere scheve gezichten. Maar als ik dat zegt geeft het weer veel andere scheve gezichten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:42 schreef Tafkahs het volgende:
ja, die vervelende zeikstem en dat scheve gezicht (van een beroerte?), die vervelende directe monotone vragen, ja, Ischa Meijer vind ik zwaar overschat
Nooit een beroerte gehad en beste interviewer die Nederland sinds W.L. Brugsma ooit heeft gehad.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:42 schreef Tafkahs het volgende:
ja, die vervelende zeikstem en dat scheve gezicht (van een beroerte?), die vervelende directe monotone vragen, ja, Ischa Meijer vind ik zwaar overschat
Het maakt het wel moeilijk om de man serieus te nemen, Tong.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad ze hebben zijn scheve gezicht te veel overschat. Een scheef gezicht mag, maar dit is te erg. Ik ken wel mooiere scheve gezichten. Maar als ik dat zegt geeft het weer veel andere scheve gezichten.
Duitse humorquote:
Het is wel heel Duits jaquote:
prachtig fragment, hèquote:
Neeeeeeeee een hoerenloper met een scheef gezicht. Ik zie die arme hoeren de gordijnen al sluiten als ie langs liep.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:49 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het maakt het wel moeilijk om de man serieus te nemen, Tong.
Ik vond het gewoon een vervelend pedant mannetje met een vreselijke zeikstem. En het was nog een hoerenloper ook
Die arme vrouwen hadden vast allemaal een stijve nekquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neeeeeeeee een hoerenloper met een scheef gezicht. Ik zie die arme hoeren de gordijnen al sluiten als ie langs liep.
Fijn dat je dat even met ons wilde delen.quote:
had je liever gehad dat ik tvp postte?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Fijn dat je dat even met ons wilde delen.![]()
nee hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef dioretix het volgende:
Wat een slaapverwekkende vertoning dit, vergeleken bij vorige week. Je moet vast 40+ zijn om dit leuk te vinden?
Ja, dus hup tandenpoetsen en naar bed jijquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef dioretix het volgende:
Wat een slaapverwekkende vertoning dit, vergeleken bij vorige week. Je moet vast 40+ zijn om dit leuk te vinden?
Zeker.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef Tafkahs het volgende:
leuk fragment
Hup!quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef dioretix het volgende:
Hugo Claus, een van de betere schrijvers hequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker.
Lijkt mij mooie film te worden.![]()
quote:
Ik ben ook benieuwd!quote:Zeker.
Lijkt mij mooie film te worden.
Wat vind je zelf?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:41 schreef Toad het volgende:
[..].
[..]
Ik ben ook benieuwd!
----
Beetje rare vraag: ziet Maria Goos er nou goed uit voor haar leeftijd?
volgens mij staat de knokploeg al klaarquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:42 schreef SunChaser het volgende:
Komt Palmen volgend jaar weer?
Ik kom er niet uit. Ik vind haar niet lelijk ofzo. In ieder geval niet zo'n 'geleefd' gezicht a la Palmen.quote:
Cees Nooteboom werd niet beoordeeld op z'n uiterlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik kom er niet uit. Ik vind haar niet lelijk ofzo. In ieder geval niet zo'n 'geleefd' gezicht a la Palmen.
Een flesje wijn, een paar prozacjes en een verstuiver met lentegeurtjes in het stopcontactquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cees Nooteboom werd niet beoordeeld op z'n uiterlijk.
Mijn god wat gaat dat worden met Katja
Leuke vraag gooi ik erin héquote:Cees Nooteboom werd niet beoordeeld op z'n uiterlijk.
Mijn god wat gaat dat worden met Katja
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cees Nooteboom werd niet beoordeeld op z'n uiterlijk.
Mijn god wat gaat dat worden met KatjaWim Anker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |