Je verdient een plekje in het gekkenhuis , meer nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:49 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, N.icka, dat is offtopic en het is op zich een interessant punt en verdient een eigen topic vind ik.
Dat is fijn om te horenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:47 schreef ee-04 het volgende:
In hoeverre ik het er mee oneens of eens ben weet ik nog niet maar moet zeggen dat ik er meer in zie dan in de meeste van je stellingen.
Ik zou liever zien dat je reageert op de stelling. Mij voor een gek uitmaken toont eerder een soort van machteloosheid ten aanzien van de mogelijkheden aan jouw kant om mijn stelling te verwerpen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:50 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je verdient een plekje in het gekkenhuis , meer niet
Dan geldt het recht van de sterkste man en gaat in feite hetzelfde principe op, maar dan binnen één geslacht. Maar ik zie niet in wat jouw punt te maken heeft met dit topic? Het gaat hier over de verhouding tussen de man en de vrouw, niet tussen mannen onderling of vrouwen onderling.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:56 schreef Lienekien het volgende:
En is een man dan alleen maar onafhankelijk bij de gratie dat we met elkaar hebben afgesproken dat we elkaar niet om ieder wissewasje vermoorden? Wat nou als mannen collectief besluiten dat ze andere mannen om mogen brengen?
Maakt mij niet zoveel uit wat jij graag ziet , met gekken en dronke mensen moet je niet discussierenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat je reageert op de stelling. Mij voor een gek uitmaken toont eerder een soort van machteloosheid ten aanzien van de mogelijkheden aan jouw kant om mijn stelling te verwerpen.
Het gaat om jouw definitie van onafhankelijkheid.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dan geldt het recht van de sterkste man en gaat in feite hetzelfde principe op, maar dan binnen één geslacht. Maar ik zie niet in wat jouw punt te maken heeft met dit topic? Het gaat hier over de verhouding tussen de man en de vrouw, niet tussen mannen onderling of vrouwen onderling.
Ah nee he, nu gaan we zeker de hele tijd met zijn allen zeiken over de betekenis van onafhankelijkheid in deze context? Iedereen snapt best wat ik bedoel en blijven miepen over de betekenis van onafhankelijkheid is enkel een poging om mijn stelling belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:59 schreef Lienekien het volgende:
Het gaat om jouw definitie van onafhankelijkheid.
De man, want die kan makkelijker seks hebben met de dieren op dat eiland die zich daarvoor lenen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Zet een man op een onbewoond eiland
en zet een vrouw op een onbewoond eiland
wie van de 2 is dan het gelukkigst?
Wie van de twee leeft het langst?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Zet een man op een onbewoond eiland
en zet een vrouw op een onbewoond eiland
wie van de 2 is dan het gelukkigst?
Ging dit topic over sex dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De man, want die kan makkelijker seks hebben met de dieren op dat eiland die zich daarvoor lenen.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik ben het niet eens met je stelling dat vrouwen mannen dankbaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ah nee he, nu gaan we zeker de hele tijd met zijn allen zeiken over de betekenis van onafhankelijkheid in deze context? Iedereen snapt best wat ik bedoel en blijven miepen over de betekenis van onafhankelijkheid is enkel een poging om mijn stelling belachelijk te maken.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De man, want die kan makkelijker seks hebben met de dieren op dat eiland die zich daarvoor lenen.
Waarom niet? Er is geen universele regel die zegt dat mannen zich zo sociaal tegenover vrouwen hoeven op te stellen hoor, dat is allemaal het gevolg van eigen keuze en wil. We hadden ook een samenleving kunnen vormgeven waarin we als man iedere meid mogen grijpen die we lekker vinden. Enige dankbaarheid voor het feit dat we daarentegen het meer sociale pad zijn ingeslagen is dan wel op zijn plaats.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik ben het niet eens met je stelling dat vrouwen mannen dankbaar moeten zijn.
Of als vrouwen zich collectief terugtrekken uit het onderwijs, de gezondheidszorg etc...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Zjenitha het volgende:
mannen zijn net zo goed afhankelijk van vrouwen want als de vrouwen collectief zouden besluiten om hun leven te eindigen en geen nakomelingen van de mannen te willen voortbrengen omdat zij hen gebruiken en niet respecteren kunnen zij ook weinig meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |