Nog nooit een console gekocht zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Krijg je standaard zo'n composite ding als je een Gamecube koopt een geen RGB of SCART? Wtf?
niet nieuw, maar ik had alleen zo'n kabel voor m'n Xbox.. puur omdat ik daar veeeeel meer op speel. Ik kon de Cube-kabel voor 10 euro meenemen, en dacht ach...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:50 schreef Chocobo het volgende:
Is RGB nieuw voor iedereenIk game simpelweg NIET zonder RGB kabel
idd, dat is bij iedere console zo. Wil je echt optimaal beeld hebben, dan moet je toch echt zo'n dure kabel erbij kopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nog nooit een console gekocht zeker![]()
Gewoon een RGB kabel kopen. Als je die niet hebt is het onaangenaam om spellen in 60hz mode te spelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Krijg je standaard zo'n composite ding als je een Gamecube koopt een geen RGB of SCART? Wtf?
10 euro veel te duur?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:10 schreef speknek het volgende:
Ik heb ook geen RGB. Veel te duur en als je hem hebt kun je hem niet meer aansluiten op je Dolby Surround.
Tis toch niet echt surround.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:10 schreef speknek het volgende:
Ik heb ook geen RGB. Veel te duur en als je hem hebt kun je hem niet meer aansluiten op je Dolby Surround.
Ik kan gewoon niet geloven dat er mensen hier gamen zonder RGBquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:10 schreef speknek het volgende:
kheb een rgb kabel voor me xbox, ik zag geen verschil behalve dat ik geen dolby meer had, gelijk kabels omgedraait en die kabel laten verstoffenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet geloven dat er mensen hier gamen zonder RGBDat kleurverschil. Het lijkt wel alsof je een bril opzet zo scherp dat het wordt.
Dus je hebt nu die Advanced Scart kebel? Die is ook RGB.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb een rgb kabel voor me xbox, ik zag geen verschil behalve dat ik geen dolby meer had, gelijk kabels omgedraait en die kabel laten verstoffen
serieus ik zag geen verschil, ik had zon rgb kabel bij play,com besteld, ik heb met en zonder zitten spelen en zag geen verschil, en ik heb gewoon standaard xbox kabelsquote:
Bij de standaard Xbox kabels zit toch geen optische uitgang? Hoe kan je dan dolby hebben?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
serieus ik zag geen verschil, ik had zon rgb kabel bij play,com besteld, ik heb met en zonder zitten spelen en zag geen verschil, en ik heb gewoon standaard xbox kabels
quote:
Als je geen kras op je CD hebt en de MediaMarkt hem niet wil ruilen en je dus helemaal moeilijk met Nintendo moet gaan bellen om een nieuwe CD te krijgen is het wel een leuk spel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:33 schreef Young_David het volgende:
Is Tales of Symphonia wat?
Het was meer om aan te geven dat meningen verschillen, Roy vindt ToS geweldig, ik vindt het een middelmatig/slecht spelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:09 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als je geen kras op je CD hebt en de MediaMarkt hem niet wil ruilen en je dus helemaal moeilijk met Nintendo moet gaan bellen om een nieuwe CD te krijgen is het wel een leuk spel..
heb je wel een 100hz tv dan en je Xbox ook op zo ingesteld?? Ik heb dat namelijk wel, en het is eigenlijk onmogelijk om dat verschil niet te zien! Alles is zo veel scherper en helderder. De kleuren komen beter over en je hebt nog minder last van kartelende randjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
serieus ik zag geen verschil, ik had zon rgb kabel bij play,com besteld, ik heb met en zonder zitten spelen en zag geen verschil, en ik heb gewoon standaard xbox kabels
Een 9 is een goed cijfer Gijs.... een 7.9 is ok ! Je leest het ook,.... weinig diepte in gameplay etc. etc. En IGN geeft ook altijd hoger dan normaal ! Ben benieuwd wat een Eurogamer van dit spel vind.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een 7.9 is een prima cijferMario Kart DD kreeg het ook en was fantastisch
Niet dat ik wil honkballen met Mario, maar toch.
Edge geeft een 6. Fahrenheit krijgt trouwens een 8. Ben toch wel beetje enthousiast over dat spelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:14 schreef Chocobo het volgende:
Een 9 is een goed cijfer Gijs.... een 7.9 is ok ! Je leest het ook,.... weinig diepte in gameplay etc. etc. En IGN geeft ook altijd hoger dan normaal ! Ben benieuwd wat een Eurogamer van dit spel vind.
Mario DD mag wel hoger van mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een 7.9 is een prima cijferMario Kart DD kreeg het ook en was fantastisch
Niet dat ik wil honkballen met Mario, maar toch.
En dit topic ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:06 schreef Strolie75 het volgende:
Gamecube kan het komende half jaar in de kast totdat Zelda verschijnt.
Mijne staat er al sinds Februari toen ik Resident evil 4 uitspeeldequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:06 schreef Strolie75 het volgende:
Gamecube kan het komende half jaar in de kast totdat Zelda verschijnt.
Ik heb daarna Skies of Arcadia nog gegamed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef HomerJ het volgende:
Mijne staat er al sinds Februari toen ik Resident evil 4 uitspeelde![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb daarna Skies of Arcadia nog gegamed.
Moet er nog aan beginnen.. ligt al maanden op de kast te wachten tot ik ergens wat tijd ga vindenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:47 schreef speknek het volgende:
Paper Mario moet ik ook nog uitspelen. Maar ik weet niet of ik dat doe, ik vond hem eigenlijk niet heel boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |