Zelda TPquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Welke 5 games dan? (serieuze vraag, geen sarcastische hoor)
Your loss.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:23 schreef ScienceFriction het volgende:
Zelda is inderdaad een shoe-in...verder kijk ik nog uit naar WWE - Day of Reckoning 2... maar dan houdt het wel op...
Zelda, Chibi Robo, Fire Emblem, Ye olde sidescroller en een hele zut aan Mariogames. Niet dat iedereen die leuk vindt of van Mario houdt, maar het zijn wel altijd kwaliteitsgamesquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Welke 5 games dan? (serieuze vraag, geen sarcastische hoor)
Blasfemie... "Thou shallt like Zelda"...quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:33 schreef Retarded het volgende:
Zelda is kutvind er echt geen kont aan. Doe mij maar RE4 en Mario Kart
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zelda, Chibi Robo, Fire Emblem, Ye olde sidescroller en een hele zut aan Mariogames. Niet dat iedereen die leuk vindt of van Mario houdt, maar het zijn wel altijd kwaliteitsgames.
Peter Molyneux, dat is toch diegene die altijd van die ontzettend gehypte spellen maakt, die uiteindelijk zwaar tegenvallen? Dat beloofd wat voor de revolution, dat die man er enthousiast over isquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:11 schreef Chocobo het volgende:
Zaterdag 20 augustus 2005 | Peter Molyneux heeft in een interview op de Games Convention aangegeven dat Nintendo niet mag worden onderschat met de controller van haar nieuwste spelcomputer; de Nintendo Revolution.
'There is a line at the end of the book ´Game Over´ and it is: ´Never underestimate Nintendo. That is all I can say about the controller.'
Peter Molyneux is de bedenker van onder andere Fable en Black & White en werkt bij Lionhead Studios.
Bron: GameFront
Fable was okquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Peter Molyneux, dat is toch diegene die altijd van die ontzettend gehypte spellen maakt, die uiteindelijk zwaar tegenvallen? Dat beloofd wat voor de revolution, dat die man er enthousiast over is
Ik hoop morgen in de loop van de dag tijd te hebben GIjsquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop morgen in de loop van de dag tijd te hebben GIjs
Mario party 7 komt al snelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
23.08.05 - The Incredible Hulk 3: Ultimate Destruction (Vivendi)
29.08.05 - Mario Superstar Baseball (Nintendo)
29.08.05 - WWE Day of Reckoning 2 (THQ)
30.08.05 - Namco Museum 50th Anniversary (Namco)
06.09.05 - One Piece Grand Battle (Bandai)
12.09.05 - Scooby Doo! Unmasked (THQ)
19.09.05 - Battalion Wars (Nintendo)
19.09.05 - Tak: The Great Juju Challenge (THQ)
26.09.05 - NBA Live '06 (Electronic Arts)
30.09.05 - Cabela's Outdoor Adventures 2006 (Activision)
September 2005 - Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects (Electronic Arts)
September 2005 - Tom Clancy's Rainbow Six Lockdown (Ubisoft)
September 2005 - Ultimate Spider-Man (Activision)
03.10.05 - Pokémon XD: Gale of Darkness (Nintendo)
04.10.05 - Bratz: Rock Angelz (THQ)
17.10.05 - Fire Emblem: Path of Radiance (Nintendo)
18.10.05 - Greg Hastings' Tournament Paintball MAX'D (Activision)
18.10.05 - TY 3 - The Tasmanian Tiger (Activision)
19.10.05 - SpongeBob SquarePants: Lights, Camera, PANTS! (THQ)
24.10.05 - Dance Dance Revolution: Mario Mix (Nintendo)
26.10.05 - Nicktoons Unite! (THQ)
Oktober 2005 - Disney's Chicken Little (Buena Vista Games)
Oktober 2005 - Zatch Bell (Bandai)
01.11.05 - Cabela's Dangerous Hunts (Activision)
01.11.05 - SeaWorld: Shamu's Big Adventure (Activision)
01.11.05 - The Incredibles: Rise of the Underminer (THQ)
07.11.05 - Mario Party 7 (Nintendo)
08.11.05 - American Chopper Full Throttle (Activision)
08.11.05 - Harry Potter and the Goblet of Fire (Electronic Arts)
November 2005 - Karaoke Revolution Party (Konami)
November 2005 - King Kong (Ubisoft)
November 2005 - Mega Man X Collection (Capcom)
November 2005 - Need for Speed: Most Wanted (Electronic Arts)
November 2005 - Pac-Man World 3 (Namco)
November 2005 - Shadow the Hedgehog (Sega)
November 2005 - The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and The Wardrobe (Buena Vista Games)
November 2005 - Viewtiful Joe Red Hot Rumble (Capcom)
05.12.05 - Super Mario Strikers (Nintendo)
Herbst 2005 - Call of Duty: Big Red One (Activision)
Herbst 2005 - Frogger: Ancient Shadow (Konami)
Herbst 2005 - James Bond: (Russia With Love (Electronic Arts)
Herbst 2005 - Shrek SuperSlam (Activision)
Herbst 2005 - Spartan: Total Warrior (Sega)
Herbst 2005 - SSX On Tour (Electronic Arts)
Herbst 2005 - Teenage Mutant Ninja Turtles 3: Mutant Nightmare (Konami)
Herbst 2005 - The Sims 2 (Electronic Arts)
Herbst 2005 - Tiger Woods PGA Tour 2006 (Electronic Arts)
Herbst 2005 - Tony Hawk's American Wasteland (Activision)
Herbst 2005 - X-Men Legends II: Rise of the Apocalypse (Activision)
4. Quartal 2005 - Ed, Edd and Eddy: The MisEdventures (Midway)
4. Quartal 2005 - Midway Arcade Treasures 3 (Midway)
Februar 2006 - Teen Titans (Majesco)
TBA - True Crime: New Crime New City (Activision)
(USA)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:10 schreef Gamedemon het volgende:
als halo, gta en mario samen in 1 game verwerkt worden krijg je dit
http://halogtamario.ytmnd.com/
Voorspelbare reactie.quote:
noem het voorspeldbaar, ik noem het overkill.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie.
...maar ik ben het er wel een beetje mee eens.Mario moet zijn optredens beperken tot spellen die zich volledig in het Mario-universum afspelen, of dit nu platformers, racers of sportspellen zijn, maar als hij ook nog eens her en der opduikt in allerlei (realistische) spellen die verder niks met Mario te maken hebben, dan haak zelfs ik af. Die eerste keer in NBA Street was nog grappig, maar daar had het bij moeten blijven.
Wah dat ziet er wreed uit!!!!!!!!!!!!!!!11111billiongazillion!!!``~quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
Mario in SSX 4 en Fifa Street 2
[afbeelding]
[afbeelding]
Mario wat doe je
Ik noem het voorspeldbaar!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
noem het voorspeldbaar, ik noem het overkill.
Mario komt in de Sims 2 voor de gamecube.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:10 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Kap eens Mario met rondlopen in Gameworld. Straks krijg je nog een The Sims met elke Mario character erin. Gaat Luigi vreemd met de prinsess enzo..
Kunnen ze nou niet een keer fatsoenlijk een nieuwe Mario maken? Ik heb genoten van Mario64, maar daarna is er geen waardige opvolger meer gekomen. Maar wordt wel steeds beloofd.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Mario komt in de Sims 2 voor de gamecube.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:10 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Kunnen ze nou niet een keer fatsoenlijk een nieuwe Mario maken? Ik heb genoten van Mario64, maar daarna is er geen waardige opvolger meer gekomen. Maar wordt wel steeds beloofd.
Ik ben er ook gister weer mee verder gegaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga na Killer 7 Mario Sunshine weer spelenAls ik eraan terug denk vond ik hem stiekem toch wel erg leuk.
Dat zal je niet snel krijgen achter een TV hoor..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben er ook gister weer mee verder gegaanIk wou ff een zomers gevoel
![]()
Even wat oud (maar toen was ik er nog niet), maar Molyneux lijkt het toch echt gezegd te hebben. Molyneux is typisch zo iemand die ik met een flinke zoutverwerkingsfabriek neem; toch vind ik het wel interessant. Naast the Movies (die volkomen multiplatform is), is Molyneux nou namelijk niet een typische Nintendo publisher. Verre van, zelfs. Hij heeft dus geen enkele reden om die controller te hypen (denk ik, mits hij natuurlijk net een heel groot geheim contract heeft gesloten)...quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:11 schreef Chocobo het volgende:
Zaterdag 20 augustus 2005 | Peter Molyneux heeft in een interview op de Games Convention aangegeven dat Nintendo niet mag worden onderschat met de controller van haar nieuwste spelcomputer; de Nintendo Revolution.
'There is a line at the end of the book ´Game Over´ and it is: ´Never underestimate Nintendo. That is all I can say about the controller.'
Peter Molyneux is de bedenker van onder andere Fable en Black & White en werkt bij Lionhead Studios.
Bron: GameFront
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:28 schreef Retarded het volgende:
Heb een officiele RGB-kabel van Nintendo gekocht, en op m'n 100hz tv aangesloten... Ik verwachte er niet veel wat, maar verdomme zegRogue Leader en Resident Evil 4 zien er opeens ... ehm ... te echt te uit
![]()
RGB kabel is een SCART kabel, maar dan een hele ipv drie losse tulpplugjesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik dach dat SCART beter was dan RGB?
Nog nooit een console gekocht zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Krijg je standaard zo'n composite ding als je een Gamecube koopt een geen RGB of SCART? Wtf?
niet nieuw, maar ik had alleen zo'n kabel voor m'n Xbox.. puur omdat ik daar veeeeel meer op speel. Ik kon de Cube-kabel voor 10 euro meenemen, en dacht ach...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:50 schreef Chocobo het volgende:
Is RGB nieuw voor iedereenIk game simpelweg NIET zonder RGB kabel
idd, dat is bij iedere console zo. Wil je echt optimaal beeld hebben, dan moet je toch echt zo'n dure kabel erbij kopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nog nooit een console gekocht zeker![]()
Gewoon een RGB kabel kopen. Als je die niet hebt is het onaangenaam om spellen in 60hz mode te spelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Krijg je standaard zo'n composite ding als je een Gamecube koopt een geen RGB of SCART? Wtf?
10 euro veel te duur?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:10 schreef speknek het volgende:
Ik heb ook geen RGB. Veel te duur en als je hem hebt kun je hem niet meer aansluiten op je Dolby Surround.
Tis toch niet echt surround.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:10 schreef speknek het volgende:
Ik heb ook geen RGB. Veel te duur en als je hem hebt kun je hem niet meer aansluiten op je Dolby Surround.
Ik kan gewoon niet geloven dat er mensen hier gamen zonder RGBquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:10 schreef speknek het volgende:
kheb een rgb kabel voor me xbox, ik zag geen verschil behalve dat ik geen dolby meer had, gelijk kabels omgedraait en die kabel laten verstoffenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet geloven dat er mensen hier gamen zonder RGBDat kleurverschil. Het lijkt wel alsof je een bril opzet zo scherp dat het wordt.
Dus je hebt nu die Advanced Scart kebel? Die is ook RGB.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb een rgb kabel voor me xbox, ik zag geen verschil behalve dat ik geen dolby meer had, gelijk kabels omgedraait en die kabel laten verstoffen
serieus ik zag geen verschil, ik had zon rgb kabel bij play,com besteld, ik heb met en zonder zitten spelen en zag geen verschil, en ik heb gewoon standaard xbox kabelsquote:
Bij de standaard Xbox kabels zit toch geen optische uitgang? Hoe kan je dan dolby hebben?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
serieus ik zag geen verschil, ik had zon rgb kabel bij play,com besteld, ik heb met en zonder zitten spelen en zag geen verschil, en ik heb gewoon standaard xbox kabels
quote:
Als je geen kras op je CD hebt en de MediaMarkt hem niet wil ruilen en je dus helemaal moeilijk met Nintendo moet gaan bellen om een nieuwe CD te krijgen is het wel een leuk spel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:33 schreef Young_David het volgende:
Is Tales of Symphonia wat?
Het was meer om aan te geven dat meningen verschillen, Roy vindt ToS geweldig, ik vindt het een middelmatig/slecht spelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:09 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als je geen kras op je CD hebt en de MediaMarkt hem niet wil ruilen en je dus helemaal moeilijk met Nintendo moet gaan bellen om een nieuwe CD te krijgen is het wel een leuk spel..
heb je wel een 100hz tv dan en je Xbox ook op zo ingesteld?? Ik heb dat namelijk wel, en het is eigenlijk onmogelijk om dat verschil niet te zien! Alles is zo veel scherper en helderder. De kleuren komen beter over en je hebt nog minder last van kartelende randjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
serieus ik zag geen verschil, ik had zon rgb kabel bij play,com besteld, ik heb met en zonder zitten spelen en zag geen verschil, en ik heb gewoon standaard xbox kabels
Een 9 is een goed cijfer Gijs.... een 7.9 is ok ! Je leest het ook,.... weinig diepte in gameplay etc. etc. En IGN geeft ook altijd hoger dan normaal ! Ben benieuwd wat een Eurogamer van dit spel vind.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een 7.9 is een prima cijferMario Kart DD kreeg het ook en was fantastisch
Niet dat ik wil honkballen met Mario, maar toch.
Edge geeft een 6. Fahrenheit krijgt trouwens een 8. Ben toch wel beetje enthousiast over dat spelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:14 schreef Chocobo het volgende:
Een 9 is een goed cijfer Gijs.... een 7.9 is ok ! Je leest het ook,.... weinig diepte in gameplay etc. etc. En IGN geeft ook altijd hoger dan normaal ! Ben benieuwd wat een Eurogamer van dit spel vind.
Mario DD mag wel hoger van mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een 7.9 is een prima cijferMario Kart DD kreeg het ook en was fantastisch
Niet dat ik wil honkballen met Mario, maar toch.
En dit topic ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:06 schreef Strolie75 het volgende:
Gamecube kan het komende half jaar in de kast totdat Zelda verschijnt.
Mijne staat er al sinds Februari toen ik Resident evil 4 uitspeeldequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:06 schreef Strolie75 het volgende:
Gamecube kan het komende half jaar in de kast totdat Zelda verschijnt.
Ik heb daarna Skies of Arcadia nog gegamed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef HomerJ het volgende:
Mijne staat er al sinds Februari toen ik Resident evil 4 uitspeelde![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb daarna Skies of Arcadia nog gegamed.
Moet er nog aan beginnen.. ligt al maanden op de kast te wachten tot ik ergens wat tijd ga vindenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:47 schreef speknek het volgende:
Paper Mario moet ik ook nog uitspelen. Maar ik weet niet of ik dat doe, ik vond hem eigenlijk niet heel boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |