net als een vies ei ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:14 schreef Zwansen het volgende:
Hoe bak ik een lekker ei?
Hier niet. En het is jouw beurt om te mailen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:35 schreef Nouk het volgende:
T komt met bakken uit de lucht.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
't gaat helegaar niet regenen!
Jij hebt niet eens teruggemailt! Op mn werk mail he...niet gmail!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hier niet. En het is jouw beurt om te mailen.
waar hedde ge pijn dan ?quote:
Dat krijg je als je zo lang bentquote:
Je bent toch al naar dat Joegoslavische gedoe geweest. Ben eens tevree.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Bah ik wou dat ik naar lowlands kon !
Hoezo kun je niet dan? Ben je ontvoerd door buitenlandse wezens waardoor je logistiek gezien niet aanwezig kunt zijn?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Bah ik wou dat ik naar lowlands kon !
Doei FF!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:55 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga me ff een tijdje van fok ontdoen.
Tot ooit.
Jakquote:
zn hoofd staat op een bierblikquote:
quote:
zie het niet als kamperen maar gewoon een week lang versmeren met koude douches ... zodat het net lijkt of je hier in nederland nog luxer leeft !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:26 schreef Nouk het volgende:
Ik ga nooit van m'n leven kamperen, dus nee helaas.
Bierdrinkende brabander (of is het limburger ?)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:27 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Malle GPD-ers.
Nee sorry, t gaat me echt te ver.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zie het niet als kamperen maar gewoon een week lang versmeren met koude douches ... zodat het net lijkt of je hier in nederland nog luxer leeft !
haha nou nouk als Lowlands volgend jaar naastquote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha nou nouk als Lowlands volgend jaar naastcolleges
ook een hotel invoert moet je daar maar heen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |