Ow. Jij. Met 600 punten voorsprong op.. iedereen. Toch nog.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef Zwansen het volgende:
Wie heeft de wielermanager ofzo van ONZ gewonnen? Ik durfde niet meer te kijken na mijn vergeten wissels...
Nee?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:17 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ow. Jij. Met 600 punten voorsprong op.. iedereen. Toch nog.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:16 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Heeft-ie zijn haar eindelijk geknipt?? Nooo!!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef Zwansen het volgende:
Wie heeft de wielermanager ofzo van ONZ gewonnen? Ik durfde niet meer te kijken na mijn vergeten wissels...
Die waar we z'n naam niet meer van weten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:18 schreef NiteSpeed het volgende:
Ze voelen wrok, FF. Omdat je naar Werchter ging met die lul.
Iets met wonderen en wereld en nog niet uit. Waarom is daar eigenlijk nog geen duidelijke foto van?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:18 schreef Nouk het volgende:
Heb ik hem eindelijk als hippie geaccepteerd heeft ie een chick!
Het was iets met een G, toch? Ach, lekker vergeten die hap.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:20 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Die waar we z'n naam niet meer van weten.
Gij ging wel mee. Samen met die ene. naar dat muziek iets. Met die artiesten. Die met goed-uitspreekbare namen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:21 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Het was iets met een G, toch? Ach, lekker vergeten die hap.! Hij was je niet waard.
Heb ik welquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:21 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Iets met wonderen en wereld en nog niet uit. Waarom is daar eigenlijk nog geen duidelijke foto van?
Touchy.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Drink fijn en slaap zacht, lieve FF.
quote:
volgensmij wel jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:29 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Is die rechter niet Sjonnie van Dijken uit Zetten?
neenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:10 schreef Zwansen het volgende:
Was Twister mee?
hoogstwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Leeft Twister eig nog wel?
bellen ? wat is dat hij kan toch gpd-enquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:35 schreef Nouk het volgende:
Bel hem eens joh!
Denk dat na z'n spraakvermogen ook z'n typvermogen is weggevallen hoor. De arme schat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bellen ? wat is dat hij kan toch gpd-en
en ik heb zn nummert niet
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Denk dat na z'n spraakvermogen ook z'n typvermogen is weggevallen hoor. De arme schat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |