nee, dat is de zon...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:37 schreef whosvegas het volgende:
Jupiter is gasvormig
In ieder geval heb ik een goeie middag gehad. Er kan alleen nog een domper komen als morgen op NU.nl staat dat iemand zich heeft verhangen om een nep-aankoop betreffende Jupiter en 9000 euro.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:40 schreef Burbo het volgende:
Jammer dat dit een grapje is, als het echt was had ik nu al dood op de grond gelegen van het lachen
Ja dat is waar, maar dat zie ik ook nog niet zo gauw gebeurenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In ieder geval heb ik een goeie middag gehad. Er kan alleen nog een domper komen als morgen op NU.nl staat dat iemand zich heeft verhangen om een nep-aankoop betreffende Jupiter en 9000 euro.
Ik wel.. we gaan nog wel even door...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:41 schreef Burbo het volgende:
Wie gaat er zo een nieuw topic openen, want ik denk niet dat de TS dat gaat doen
Die zit nu in een hoekje te huilenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:41 schreef Burbo het volgende:
Wie gaat er zo een nieuw topic openen, want ik denk niet dat de TS dat gaat doen
Jupiter is wel gasvormig, bestaat voornamelijk uit waterstof en helium. De kern is wel vast en bestaat uit zware metalen. Als op Wikipedia iets anders staat moet dat nodig herschreven wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:40 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
nee, dat is de zon...![]()
jupiter is een planeet met als hoofdingredienten nikkel en ijzer.
zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Jupiter_(planeet) voor meer info
Je bedoeld die Nigeriaan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:41 schreef Rikkert het volgende:
TS is gewoon genaaid door zn kameraad![]()
Zie je wel! Rijk aan delfstoffen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:40 schreef SwiffMeister het volgende:
jupiter is een planeet met als hoofdingredienten nikkel en ijzer.
zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Jupiter_(planeet) voor meer info
'Mijn Jupiter, wat doe je?'quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die zit nu in een hoekje te huilen
Moet je er eerst veilig zien te landenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zie je wel! Rijk aan delfstoffen!
Goeie investering![]()
de atmossfeer is gasvormig ja, net als onze atmossfeer...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:43 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Jupiter is wel gasvormig, bestaat voornamelijk uit waterstof en helium. De kern is wel vast en bestaat uit zware metalen. Als op Wikipedia iets anders staat moet dat nodig herschreven worden
Jaja, lach er maar omquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:44 schreef Burbo het volgende:
[quote]Op zaterdag 13 augustus 2005 16:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die zit nu in een hoekje te huilen
[/quote
'Mijn Jupiter, wat doe je?'
Geen probleem, ik heb nog een projectje... kost maar 900 euro per persoon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Moet je er eerst veilig zien te landen![]()
Tja, altijd nog beter dan Hadesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Jaja, lach er maar omtoevallig is Jupiter wel de baas van alle goden, dus het is een uitstekende investering!
Ik heb slechts de hand weten te leggen op Poseidon, ietsje minder. Maar wel handig als je een dagje wil gaan zwemmen
Okay.. maar er is toch al wat verkocht, dus gas of niet, maakt nu niet meer uit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:48 schreef SwiffMeister het volgende:
o w8 je hebt wel gelijk, ff wat verkeerd gelezen. sry ik heb niks gezegd, het is inderdaad een kern met een enorme gaswolk eromheen.
Krijg ik dan ook mijn 'officiele' certificaten toegestuurd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen probleem, ik heb nog een projectje... kost maar 900 euro per persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |