RobbieRicardo en de kosmische kat in de zak.quote:
Gelukkig wel, want anders zou het lastig worden als je steeds heen en weer moet vliegen naar Nigeria.quote:
owh.. linkje(s)?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:24 schreef Molluck het volgende:
Er onstaan wel steeds matigere lemmings
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gelukkig wel, want anders zou het lastig worden als je steeds heen en weer moet vliegen naar Nigeria.
Inderdaad, ik heb nog maar één grappige gezien (:P)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:24 schreef Molluck het volgende:
Er onstaan wel steeds matigere lemmings
een stuk hryvitskya gekocht!!! wie wil er nog meer?quote:
Ik denk dat hij nu op ns.nl zit te surfen voor de eerste de beste intercity.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:29 schreef VoreG het volgende:
Heeft hij zich verhangen of is hij er stil van?
Ik denk dat ik al weet wat voor beroep ik later ga kiezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:30 schreef The_Terminator het volgende:
OMFG, dit topic is toch niet serieus hé?
Mocht het wel serieus zijn dan is de TS een kneus, en is een oplichter 9000,- rijker
Is makkelijk geld verdienen, ff een paar nep-documenten uitprinten en het geld stroomt binnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:31 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet wat voor beroep ik later ga kiezen![]()
Hij heeft eerst 9000 euro betaald, en heeft die documenten dus niet kunnen inzien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:34 schreef Croupouque het volgende:
Oh, heerlijk dit. Het spijt me dat ik er om moet lachen, Robbie Ricardo, maar je bent een beetje té goedgelovig. Het is natuurlijk lullig dat je zoveel geld kwijt bent (want dat ben je), maar ik kan het niet helpen. Er zou al een belletje moeten gaan rinkelen bij het uitgeprinte foldertje, of op zijn laatst bij nasashop@gmail.com
Hij had het geld beter aan Fok! kunnen schenken, kan Fok! meer servers aanschaffen en hebben wij weer een beetje snelheidquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:34 schreef Croupouque het volgende:
Oh, heerlijk dit. Het spijt me dat ik er om moet lachen, Robbie Ricardo, maar je bent een beetje té goedgelovig. Het is natuurlijk lullig dat je zoveel geld kwijt bent (want dat ben je), maar ik kan het niet helpen. Er zou al een belletje moeten gaan rinkelen bij het uitgeprinte foldertje, of op zijn laatst bij nasashop@gmail.com
Scherpquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hij heeft eerst 9000 euro betaald, en heeft die documenten dus niet kunnen inzien.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:36 schreef SwiffMeister het volgende:
ik wil niet vervelend doen, maar jupiter was al net zo goed van jou als van de nasa... ........het is dan gewoon: wie het eerst komt, wie het eerst maalt...
het is een grap hoor...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:34 schreef Croupouque het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |