ten lange leste maar deze schilder ontbreekt dan ook in de Artencyclopediaquote:
inmiddels wel hoop ikquote:En z'n plaatje werkt niet!![]()
AR, als liefhebber van Magritte, had ik toch wel een inhoudelijke reactie op de nieuwe opgave verwacht!quote:Op vrijdag 2 september 2005 07:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[afbeelding]
ik drijf nog hoor...
Ff off-topic:quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef Gajus het volgende:
[..]
AR, als liefhebber van Magritte, had ik toch wel een inhoudelijke reactie op de nieuwe opgave verwacht!![]()
PS: het is geen werk van Magritte, maar van een Spaans-Mexicaanse schilderes.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:50 schreef OllieA het volgende:
Ff off-topic:
Wat stuur jij een malle mailtjes over mijn persoon naar Lucida, Gajus.![]()
Dootje, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jouw geesteskindje.quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik verveel me stierlijk, én ik ben bezopen,
dus ik ga ook maar eens een topic openen.
( Zou je dat nou wel doen, Do2?
Ach, wat heb ik nu helemaal te verliezen, jongens? )
Eens zien, iets met schilderijen, ofzo.
Een spelletje?
Ja, een spelletje! Leuk!
Ik weet al wat!
Ik ga een afbeelding van een schilderij posten,
en dan moeten anderen de titel raden, en...
Yep, deze houd het nog wel vol tot aan m'n verjaardagquote:Op maandag 5 september 2005 15:40 schreef Augustina het volgende:
Het schiet lekker op met dit topic.
We hebben het over sterrebeelden hoop ik????quote:Op maandag 5 september 2005 16:15 schreef Augustina het volgende:
AR, ben jij maagd?
Ik ben boogschutterquote:Op maandag 5 september 2005 16:20 schreef Augustina het volgende:
Ja, wat is de jouwe?
The Village.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar ik wil wel een titel horen, uiteraard.
Gnffl ... precies wat ik voorzien had. Ik had dus dit plaatje geplaatst omdat in de URL de verkeerde titel vermeld stond.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:55 schreef Augustina het volgende:
Varo-Adres. Zo, nu kunnen we weer verder en ja, ik heb gespiekt. Zelfs op Google is maar een enkele afbeelding van dit werk te vinden en die ene link heeft Gajus gebruikt.
Hmm was is succesvol precies?? Wat houd dat in???quote:Op donderdag 8 september 2005 19:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik denk dat ze met 'kunstenaars' de succesvolle bedoelen, AR.
Ik behoor tot een geheel ander soort,.
Hmm, dan zou ik wel in 1 klap multimiljonair zijn..... minimaal!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 20:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Door onze ziel te verkopen, AR.
Maar van Gogh ging anders toch ook aardig van bil, zover ik begrepen heb...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ho even...
Ik heb nergens gezegd dat ik mij pas succesvol waan als ik heel veel geld heb, he...
Nee, wat ik gezegd heb is dat de vrouwen die beweren zich aangetrokken te voelen tot kunstenaars vast niet doelen op de 'van Gogh'jes', maar op de 'Picasso'tjes' ...
Ja, da's idd mijn probleem. Ik wil een eigen huis. Maar die dingen zijn duurquote:Op donderdag 8 september 2005 20:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een eigen huis, een plek onder de zon...
Nee, dat heb je dan toch verkeerd begrepen, hoor...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar van Gogh ging anders toch ook aardig van bil, zover ik begrepen heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |