Flauw!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:24 schreef Sjeen het volgende:
Als je eikel geïrriteerd is, is het inderdaad náár sexen...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:24 schreef Sjeen het volgende:
Als je eikel geïrriteerd is, is het inderdaad náár sexen...
Gadverdamme manquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:43 schreef TR08 het volgende:
Heeft je vriendin misschien ook last van jeuk/geur? Mij overkomt zoiets alleen als we sexen terwijl mijn vriendin schimmel infectie heeft. Sinds ze geen strings meer draagt hebben we beide geen last meer
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:40 schreef Aventura het volgende:
Misschien heeft ze een schimmelinfectie?
Weet het wel zeker: been there done that. Jij en je vriendin ff naar de dokter. Jij krijgt een tubetje zalf en moet de zaak tot een week nadat het weg is insmeren. Zij krijgt een heel pakket mee om die zalf bij zichzelf in te brengen. Eeen hoop (pijnlijk?) gedoe. Mijn vriendin vond het destijds iig erg vervelend. Owjah, en je mag tijdens de kuur niet onbeschermd sex hebben om zo kruisbestuiving te voorkomen. Ff condooms halen dus.quote:Misschien heeft ze een schimmelinfectie?
Dude! kruip jij over schimmel heen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:43 schreef TR08 het volgende:
Heeft je vriendin misschien ook last van jeuk/geur? Mij overkomt zoiets alleen als we sexen terwijl mijn vriendin schimmel infectie heeft. Sinds ze geen strings meer draagt hebben we beide geen last meer
1 op de 4 vrouwen heeft dit soms. Het gaat over lichaamseigen cellen die bij verminderde weerstand wat meer op komen zetten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:52 schreef Rikoko het volgende:
fuuuuckkk hoe the fuck kiezen jullie die vrouwen uit zeg, uit t riool?!
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:19 schreef Coelho het volgende:
[..]
1 op de 4 vrouwen heeft dit soms. Het gaat over lichaamseigen cellen die bij verminderde weerstand wat meer op komen zetten.
Je krijgt geen candidainfectie via de anus hoor; candida zit meestal al in de vagina, maar door een verkeerde zuurgraad (bijv. door veel wassen of vaak sex/speeltjes gebruiken) kan het plotseling op komen zetten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
tsja, en het kan ok aan de lichaamsbouw liggen. Bij sommige vrouwen liggen de vagina en de anus zo dicht bij elkaar, dat zo nu en dan candida onvermijdelijk is.
Ja, hahaquote:
Soms merk je het pas na het vrijen, sperma beinvloedt de zuurgraad binnen waardoor de schimmel harder groeit. Tijdens vrijen merk je dan vaak niet meer dan dat het voorspel wat minder effectief is zeg maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dude! kruip jij over schimmel heen?
![]()
Mijn vriendin en ik waren ook allebei nog maagd. Zoals ik in mijn eerdere reactie aan wilde kaarten: Strings vergroten de kans op schimmel infecties, dus het is handig om andere broekjes te dragen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:26 schreef xAvi- het volgende:
Ik heb exact hetzelfde als TS, waren allebei maagd, maw kan geen SOA zijn.
Als ik het was dan is er vrijwel niks aan de hand, anders komen er rode stipjes op m'n eikel. zo te zien is het schimmelinfectie dan..
De meeste hier denken gelijk aan schimmel...Dat kan natuurlijk maar het kan ook zijn dat de zuurgraag van je vriendin's vocht voor jouw hoog is. Overigens...Misschien ligt het juist wel dat je zeepresten achterlaat na het wassen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:11 schreef jazz01 het volgende:
Hi PPL,
Als ik mijn penis niet goed was na het sexen krijg ik na een halve dag of wat last van behoorlijke irritatie op mijn eikel (rood / ontstoken). Mijn vriending gebruikt de pil. Misschien heb ik daar een allergie voor? (nee, gebruik geen condoom).
Knaapquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:07 schreef TR08 het volgende:
[..]
Ja, haha![]()
Jij hebt zeker nog geen (lange) relatie met sex gehad?
Ik kan je vertellen dat we beide behoorlijk fanatiek zijn in het schoonhouden van onze edele delen. Bij ons was echt _alleen_ het regelmatig stringdragen van mevrouw in combinatie met wat "aanleg" zullen we maar zeggen het probleem.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:25 schreef Rikoko het volgende:
[..]
Knaap, 9 maand gehad en geen enkele soa, dat heeft niks met de duurzaamheid van de relatie te maken maar met je hygïene
Op je eige of op haar? In beide gevallen zul je de jeuk niet meer voelenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:43 schreef Houzer het volgende:
voordat je hem erin steekt kan je even de gasbrander gebruiken?
Op haar uiterraard ik ga toch geen gasbrander op mijn lul zettenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:44 schreef TR08 het volgende:
[..]
Op je eige of op haar? In beide gevallen zul je de jeuk niet meer voelen![]()
Als je toch per se met een gasbrander aan de slag wilt hangt dat alleen af van hoe graag je je relatie in stand houdtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:46 schreef Houzer het volgende:
[..]
Op haar uiterraard ik ga toch geen gasbrander op mijn lul zetten
Wie heeft het over een relatie, ik heb het over sex en een gasbrander.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:50 schreef TR08 het volgende:
[..]
Als je toch per se met een gasbrander aan de slag wilt hangt dat alleen af van hoe graag je je relatie in stand houdt![]()
Als het een CO2 blusser is wordt hij wel flink hardquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:57 schreef Viper_74 het volgende:
Zolang je je piem0l niet in een brandblusser hangt (wordt ie jaloers) is er niks aant handje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |