Flauw!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:24 schreef Sjeen het volgende:
Als je eikel geļrriteerd is, is het inderdaad nįįr sexen...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:24 schreef Sjeen het volgende:
Als je eikel geļrriteerd is, is het inderdaad nįįr sexen...
Gadverdamme manquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:43 schreef TR08 het volgende:
Heeft je vriendin misschien ook last van jeuk/geur? Mij overkomt zoiets alleen als we sexen terwijl mijn vriendin schimmel infectie heeft. Sinds ze geen strings meer draagt hebben we beide geen last meer
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:40 schreef Aventura het volgende:
Misschien heeft ze een schimmelinfectie?
Weet het wel zeker: been there done that. Jij en je vriendin ff naar de dokter. Jij krijgt een tubetje zalf en moet de zaak tot een week nadat het weg is insmeren. Zij krijgt een heel pakket mee om die zalf bij zichzelf in te brengen. Eeen hoop (pijnlijk?) gedoe. Mijn vriendin vond het destijds iig erg vervelend. Owjah, en je mag tijdens de kuur niet onbeschermd sex hebben om zo kruisbestuiving te voorkomen. Ff condooms halen dus.quote:Misschien heeft ze een schimmelinfectie?
Dude! kruip jij over schimmel heen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:43 schreef TR08 het volgende:
Heeft je vriendin misschien ook last van jeuk/geur? Mij overkomt zoiets alleen als we sexen terwijl mijn vriendin schimmel infectie heeft. Sinds ze geen strings meer draagt hebben we beide geen last meer
1 op de 4 vrouwen heeft dit soms. Het gaat over lichaamseigen cellen die bij verminderde weerstand wat meer op komen zetten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:52 schreef Rikoko het volgende:
fuuuuckkk hoe the fuck kiezen jullie die vrouwen uit zeg, uit t riool?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |