Altijd megagezellig, leuke optredens enzo.quote:
Gek is dat, ik heb precies het omgekeerde.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:16 schreef Tranceptor het volgende:
Beter vergezochte grapjes dan altijd maar het broertje...
Beter dan achter de tv te kruipen met dit geweldige weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oooh, in Limburg. Ik dacht dat het iets op deze planeet was.
Oehja, doe!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:21 schreef saaw het volgende:
misschien ga ik wel naar dat festival dan
moet vanavond naar limburg naar een verjaardag, geen zin in
Als ik het programma bekijk, zou ik liever morgen gaan, geloof ik. Of ga je ook daadwerkelijk beide dagen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:18 schreef Mukie het volgende:
Altijd megagezellig, leuke optredens enzo.
Yepquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:23 schreef broer het volgende:
[..]
Als ik het programma bekijk, zou ik liever morgen gaan, geloof ik. Of ga je ook daadwerkelijk beide dagen?
Dat blijkt maar weer eens, wat deed je ook alweer in dit topic?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:18 schreef broer het volgende:
[..]
Gek is dat, ik heb precies het omgekeerde.
Vrouwen oppikken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:24 schreef Tranceptor het volgende:
Dat blijkt maar weer eens, wat deed je ook alweer in dit topic?![]()
Vanavond Gilo, trouwens. Is wat aan de harde kant, maar is wel een superstrakke band. Aanrader als je van hardcore houdt. (Of sla ik de plank nu mis? Je was toch ook naar FOR geweest?)quote:
Mooi, zie ik je daarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:27 schreef saaw het volgende:
ik wil ook morgen daarheen!jaya the cat
Helemaal juistemquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:27 schreef broer het volgende:
[..]
Vanavond Gilo, trouwens. Is wat aan de harde kant, maar is wel een superstrakke band. Aanrader als je van hardcore houdt. (Of sla ik de plank nu mis? Je was toch ook naar FOR geweest?)
Je bent vrij om mijn ego een boost te geven door een vuighe roddel te starten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:28 schreef Tranceptor het volgende:
Zijn geruime aanwezigheid in dit topic zonder roddels over hem doet vermoeden van niet.![]()
Dat Gilo, welk genre is dat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:27 schreef broer het volgende:
[..]
Vanavond Gilo, trouwens. Is wat aan de harde kant, maar is wel een superstrakke band. Aanrader als je van hardcore houdt. (Of sla ik de plank nu mis? Je was toch ook naar FOR geweest?)
nu alleen ff de tags aanpassenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:30 schreef saaw het volgende:
http://www.zanorg.com/prodperso/punk.htm
super kewlquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:30 schreef saaw het volgende:
http://www.zanorg.com/prodperso/punk.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |