In dit topic zet ik ook bijzondere exemplaren van buren op de foto hoor. Ik bedoel, het is dan niet mijn eigen auto, maar een bijzondere auto hoort gewoon in dit topic.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tis heiligschennis. En al helemaal als je pa/ma/neef/opa/schoenmoeder der één heeft waar je rete trots op bent om daar vervolgens mee te pimpen op een forum.
Ja, FSO zie je ook bijna nooit idd. Oldtimers vind ik trouwens het leukste om te spotten. Goed gerestaureerde dan. Geen Mercedes uit 1977 met gordijntjesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het lueker om een Daewoo-FSO te spotten dan een Porsche 911. Maar dat weerhoudt me er niet van om de naam van een merk goed te spellen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:05 schreef Thermo het volgende:
Het is gewoon een corvette.
Het is namelijk de C6, heeft veel meer een gedrongen lijn gekregen en is ook wat kleiner, beter geschikt voor de europese markt.
Natuurlijk is hij uit deze hoek + crop factor een beetje raar, maar het is gewoon een echte C6.
eddow & boink hebben echt een relaxte site!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:38 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
Vandaag gespot @ DTM Zandvoort
S4 Avant
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
S4 Sedan
[afbeelding]
Touareg W12
[afbeelding]
CLS 55 AMG
[afbeelding]
A8 L W12
[afbeelding]
Meer @ autogespot
Zulk soort auto's halen het niveau van dit topic omlaagquote:
uit de OPquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Zulk soort auto's halen het niveau van dit topic omlaagpost wat exclusievere auto's a.u.b.?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:49 schreef Ayaxola het volgende:
Gewoon foto's posten van auto's die jij spotwaardig vind zonder gezeik
Een Carlsson exclusief genoeg?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Zulk soort auto's halen het niveau van dit topic omlaagpost wat exclusievere auto's a.u.b.?
een hele mooiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een Carlsson exclusief genoeg?
Ik vind btw wel dat je gelijk hebt ja, een Cayenne Turbo wordt ik niet meer warm van iig...
[afbeelding]
Die heb ik nog nooit gezien IRLquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef -Eddow- het volgende:
Nope niet gezienlaatste tijd niet veel bijzonders
wel die m5 die is volgens mij van die gast die eerst die "nep" m6 had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |