Normaal rijdt lijn 10 elke 5 minuten wel, die komt echt langs de uni, maar ik weet niet of die nu rijdt. Anders kun je lijn 54, lijn 6 en vast nog wel een paar buslijnen die langs het radboud komen pakkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:23 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Darn, ik zit nu echt te stressen met vervoer enzo...
Iemand enig idee hoe ik het beste vanaf het centraal station naar de uni kan gaan, en weer terug?
Waarom trein je dan niet door naar Heyendaal? Dan is het nog 10 minuutjes lopen / 5 minuutjes fietsen ..quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:23 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Darn, ik zit nu echt te stressen met vervoer enzo...
Iemand enig idee hoe ik het beste vanaf het centraal station naar de uni kan gaan, en weer terug?
www.9292ov.nl ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:36 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ik kom met de bus naar Nijmegen
Kan natuurlijk ook de trein pakken daarna, zit wat in.
owww... dat moet ik dan helaas missen...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:42 schreef -moi- het volgende:
en een feest in van Buren >> Guus Meeuwis..maar dat is alleen voor mentorgroepjes![]()
Ik kan alleen vandaag en morgen en vanwege lange reistijd kan ik eigenlijk helemaal niet mee gaan stappen, maar hey, dat halen we allemaal nog wel in johquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mooi, dan dump ik em daar wel ergens neerVind het wel jammer dat ik dan maar even mee uit kan maarjah het is niet anders ..
![]()
Ik heb morgen om 9.00u ook een tentamen...quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:21 schreef Mikkie het volgende:
Wel als je tentamens hebt
Dan is het éxtra zuur.
moest ik tegen jou knotsballen?quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:55 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Beesten gisteravond..
Ben vandaag weer ff naar huis gegaan.. morgen slaap ik samen met een vriend bij zo een jongen..
Maar gister was echt een zatte bedoeling.. Guusje Meeuwis in de van buren was echt niet normaal gewoon... te druk en te warm.. G-spot was overigens ook weinig aan.. Normaal hou ik overigens wel van Guus Meeuwis, maar nu was het gewoon te warm en te druk.. Bier was overwegend voor een euro dus dat was goedkoop zat worden... Is ook goed gelukt.. Maar morgen ga ik weer heel de dag..
Volgens het programmaboekje:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Weet iemand wat er morgenavond voor feestjes zijn... 'k ga misschien dan wel ff stappen
Morgen open management feest, maar als psychologie toch niks gaat worden, kan jequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:32 schreef Mikkie het volgende:
Da's wel vrij kut. Zo ver wilde ik het dit jaar dus niet laten komen.Vandaag socio ging wel aardig, morgen psychologie gaat niks worden
Weet iemand wat er morgenavond voor feestjes zijn... 'k ga misschien dan wel ff stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |