leuk jaar heb je dan gehadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:56 schreef The_Langolier het volgende:
Voor zover ik me vorig jaar kan herinneren was de intro één groot feest. de 10 tofste dagen van 2004.
njaa.. morgenavond is er toch zo'n feest in 'de buren' ofzo.. staat in mijn papieren i i g.. Mag hopen dat ze daar dan neit de normale horecaprijzen hanteren.. Dat bedoel ik eigenlijk.. weet je daar ook niet iets van de prijzen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:29 schreef Kopstoot het volgende:
Ligt eraan, bij de studentenverenigingen werken ze tijdens de intro met zeer concurrerende prijzen, kroegen weet ik zo niet meer wat ze vorig jaar vroegen. Goede manier om goedkoop dronken te worden en ook nog een lekker stuk vlees te eten: ga eten bij een dispuut, daar heb je vaak voor een euro of 5 een barbeque met drank erbij. Kun je daarna door naar de kroeg.
Ovum's "Pieken-feest"quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van Buren heet die tokoOp donderdagavond meestal érg gezellig. Het begint bij mij nu zo hard te jeuken om morgen te gaan hè...
Volgens mij hanteren de meeste kroegen wel een studentvriendelijk prijzenbeleid, het is tenslotte intro en één van de belangrijkste momenten om je als kroeg goed te profileren.
Tips voor goedkope avonden zijn vooral open pand feesten, vaak niet duur, maar helaas ook lang niet altijd gezellig, al is het natuurlijk wat je er zelf van maaktVooral Ovum zijn mooie feesten, ik kan me nog prijzen herinneren van 50 cent per biertje
Een avond waarvan ik alleen nog maar weet dat het bier 45 cent was...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's voor een tientje een hele mooie avond
Vroeg komen en dan, als het dus nog rustig is, zorgen dat je de mensen achter de bar ff leert kennen. Scheelt een heleboel frustratie later op de avond.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo erg is 't bij mij meestal niet
Wat overigens wel jammer is, is dat er echt altijd té veel mensen op zo'n party afkomen. Logisch natuurlijk, met zo'n prijs
Ik weet dat er een fietsenstalling is aan de kant van de verlengde groenestraat. Aan de overkant van de heyendaalseweg is een bejaardetehuis waar jij je fiets vast wel kwijt kunt en tegenover het bejaardehetuis is een groot SSHN studentencomplex waar vast wel een gaatje is voor jouw fietsquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga vanavond met de trein terug (door omstandigheden blijf ik niet slapen in Nijmegen gedurende de Introductie) maar kan ik op Heyendaal men fiets ergens fatsoenlijk stallen?
Mooi, dan dump ik em daar wel ergens neerquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:13 schreef V2i het volgende:
[..]
Ik weet dat er een fietsenstalling is aan de kant van de oude groenewoudseweg. Aan de overkant van de heyendaalseweg is een bejaardetehuis waar jij je fiets vast wel kwijt kunt en tegenover het bejaardehetuis is een groot SSHN studentencomplex waar vast wel een gaatje is voor jouw fiets. Opties genoeg.
Vanavond zijn toch alleen de kroegentochten? Betere feesten komen nog welquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mooi, dan dump ik em daar wel ergens neerVind het wel jammer dat ik dan maar even mee uit kan maarjah het is niet anders ..
![]()
Vanavond is er het geneeskundefeest in Ovum.Ttraditioneel gezien gaan alle geneeskunde/bmw-groepjes op de eerste avond naar Ovumquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:16 schreef V2i het volgende:
[..]
Vanavond zijn toch alleen de kroegentochten? Betere feesten komen nog wel![]()
Er is bier én een vrouwenoverschot, dan maakt dat allemaal toch niet uit?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vanavond heeft de drie een podium met een bandje buiten, en g-spott komt later op de avond. Klinkt op zich wel geinig, misschien dat er mensen naartoe willen
En in de Inferno komt Mark van Dale geloof ik. Hoera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |