Singles zijn nergens welkom. Behalve op RelatiePlanet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Omdat HOMO daar al sinds het begin zit en de singles uit R&P gegooid werden.
Ja, maar GC heeft toch niet drie slowchatreeksen nodigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:11 schreef Mukie het volgende:
Singles hebben het over vanalles, niet alleen over relaties
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
Ik vind HOMO helemaal niet in ONZ passen eigenlijk..
En in [ZWA]quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Singles zijn nergens welkom. Behalve op RelatiePlanet.
Weer zo'n grap die ik niet begrijp.quote:
ZWA?quote:
Da`s cultuurquote:
Zwarte Humor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ZWA?
Zwanger?
Zwager?
Zwenkwoal?
Zwenkwieloan?
Zwansch?
Van Gogh werd ook niet altijd begrepen, en laat ik over James Joyce maar zwijgenquote:
De Gijsjes horen in dar rijtje thuisquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:20 schreef ChOas het volgende:
[..]
Van Gogh werd ook niet altijd begrepen, en laat ik over James Joyce maar zwijgen
Nou, vooruitquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:44 schreef yvonne het volgende:
Ga het in het betreffende forum vragen, niet baggeren in FB
Ik was trouwens helemaal niet aan het baggeren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:44 schreef yvonne het volgende:
Ga het in het betreffende forum vragen, niet baggeren in FB
De rest welquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was trouwens helemaal niet aan het baggeren.! Het was een serieuze vraag
!
Dat is geen serieus antwoord.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
De rest wel
En HOMO hoort in ONZ, klaar, opgelost en slotje
Maar geen slotje, wees blij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is geen serieus antwoord..
Mag best een slotje op anders, Pool heeft toch al antwoord gegeven.quote:
Heeft Pool hier wel gepost?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mag best een slotje op anders, Pool heeft toch al antwoord gegeven.
Nee, Ik moest van Pool in FB komen.quote:
woarquote:
Dood aan Dos37, domme teringmongool.quote:
Ja n?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is geen serieus antwoord..
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dood aan Dos37, domme teringmongool.
Nou, ik cares dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja n?
Je hebt altijd van die "who cares"topics
Grapje hoor Yvonne, dit is geen doodverwensingquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dood aan Dos37, domme teringmongool.
En hij is nog láng niet vol.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kut, nu staat ie in m'n AT natuurlijk...
Daar heb ik je mooi te pakken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kut, nu staat ie in m'n AT natuurlijk...
Ik wel homo's zijn onzinquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
Ik vind HOMO helemaal niet in ONZ passen eigenlijk..
Ja precies, homo's denken dat ze van mannen houden, maar dat is onzin. Ze houden gewoon van hun vader, en hun moeder had mannelijke hormonen. Daarom vallen ze voor mannen, of voor vrouwen met een baard.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
De rest wel
En HOMO hoort in ONZ, klaar, opgelost en slotje
Neequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik cares dus
En doe nou dat beloofde slotje eens!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja precies, homo's denken dat ze van mannen houden, maar dat is onzin. Ze houden gewoon van hun vader, en hun moeder had mannelijke hormonen. Daarom vallen ze voor mannen, of voor vrouwen met een baard.
Of zoiets in ieder geval. Denk ik.
Papaaaaaaaa
Maak me ff mod dan. Dan kan ik alles edittenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee
We gaan je eerst nog ff afzeiken
Nee, ik ben het met je is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tief op met je duimpje. Ben je homo of zo?
Als je het met me eens bent, en je had die hersentjes iets sneller laten werken (voorzover je kan spreken over hersenen, en werken in jouw vocabulair voorkomt) dan had je dit topic helemaal niet hoeven openen.quote:
Wel tof. Je spreekt me vanavond voor het eerst, en nu al zo'n mening.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:54 schreef Dirkh het volgende:
(voorzover je kan spreken over hersenen, en werken in jouw vocabulair voorkomt)
Ik weet dat Dirkh het al gezegd heeft,quote:
Ik ben een expert op het gebied van inschatten van mensen, zoals je inmiddels wel al gemerkt hebt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel tof. Je spreekt me vanavond voor het eerst, en nu al zo'n mening.
Het verband tussen "quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet dat Dirkh het al gezegd heeft,
maar gatverredamme, ben je HOMO soms?
Als jij HOMO bent, pletter ik die reeks meteen dichtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het verband tussen "" en "HOMO" snap ik niet helemaal?
Je kunt de schijt krijgenquote:
Nou homo's neuken elkaar in hun reet. Wat snap je niet aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het verband tussen "" en "HOMO" snap ik niet helemaal?
Yvonne, MILF, doe nou eens lief.quote:
Doe maar dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jij HOMO bent, pletter ik die reeks meteen dicht
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Yvonne, MILF, doe nou eens lief..
Nou, dat dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou homo's neuken elkaar in hun reet. Wat snap je niet aan??
jewel ik voel me heel erg bedreigdquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Grapje hoor Yvonne, dit is geen doodverwensing.
Mailenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
MILF
Zodra je er haar op hebt zitten mag je haar vast wel mailen.
Gezond verstand is homo's vies vindenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij was zeker even ziek toen ze op school "gezond verstand" uitlegde.
Je kan vast wel aan je net ontsnapte tbs stiefvader of hij een mailaccount voor je aan wil maken.quote:
Ja, voor jou wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gezond verstand is homo's vies vinden
Ik kan vast wel wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan vast wel aan je net ontsnapte tbs stiefvader of hij een mailaccount voor je aan wil maken.
Ja, voor mij wel?quote:
Dat was het vanaf het begin alquote:
Neuh, het was een who cares topicquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was het vanaf het begin al!
Ten eerste, leer typen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, het was een who cares topic
Nu is het een Svensationel-afzeiktopic
Ja, je had het zelf ook kunnen bedenken wat daar had moeten staan, maar als je een chromosoom teveel hebt, wil het inderdaad wel eens lastig worden. Ik zal je even helpen, het woordje "vragen" had er tussen moeten staan. Ik hoop dat je zelf kan uitzoeken waar dat precies had moeten staan. Als dat niet lukt, kan je eventueel een hulp vragen aan je broer, die tevens jouw oom is.quote:
Hè jochie toch.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ten eerste, leer typen.
Ten tweede, echt afgezeken word ik nog niet.
Maar je vond jouw post een dermate hoog niveau hebben, dat je niet kon wachten om 'm te posten he! En daarna ging je heel lang nadenken, over wat je nu weer eens ging zeggen. En nu ga je waarschijnlijk zeggen dat ik een kut-nerd ben, en dat jij, in tegenstelling tot mij, ook nog andere dingen te doen had, en dat jouw reply daarom zo lang duurde. Ik geloof je hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, je had het zelf ook kunnen bedenken wat daar had moeten staan, maar als je een chromosoom teveel hebt, wil het inderdaad wel eens lastig worden. Ik zal je even helpen, het woordje "vragen" had er tussen moeten staan. Ik hoop dat je zelf kan uitzoeken waar dat precies had moeten staan. Als dat niet lukt, kan je eventueel een hulp vragen aan je broer, die tevens jouw oom is.
Knap hoor, je kunt Google-en!quote:
Het begint al bijna op een flame te lijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je vond jouw post een dermate hoog niveau hebben, dat je niet kon wachten om 'm te posten he! En daarna ging je heel lang nadenken, over wat je nu weer eens ging zeggen. En nu ga je waarschijnlijk zeggen dat ik een kut-nerd ben, en dat jij, in tegenstelling tot mij, ook nog andere dingen te doen had, en dat jouw reply daarom zo lang duurde. Ik geloof je hoor..
Ja precies. Nu je toch aan het analyseren bent geslagen, kan je dan ook eens een klein gedeelte van die werkende hersencel gebruiken om na te denken waarom je in hemelsnaam dit topic hebt geopend? Of ben je dat eigenlijk al weer vergeten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je vond jouw post een dermate hoog niveau hebben, dat je niet kon wachten om 'm te posten he! En daarna ging je heel lang nadenken, over wat je nu weer eens ging zeggen. En nu ga je waarschijnlijk zeggen dat ik een kut-nerd ben, en dat jij, in tegenstelling tot mij, ook nog andere dingen te doen had, en dat jouw reply daarom zo lang duurde. Ik geloof je hoor..
Nee hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja precies. Nu je toch aan het analyseren bent geslagen, kan je dan ook eens een klein gedeelte van die werkende hersencel gebruiken om na te denken waarom je in hemelsnaam dit topic hebt geopend? Of ben je dat eigenlijk al weer vergeten?
Ik ben alleen even van computer gewisseld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:40 schreef Dirkh het volgende:
Is ie weg?
Je zou 't haast denkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het begint al bijna op een flame te lijken.
antwoord waarop?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:49 schreef Aargh het volgende:
Maar je verwacht toch niet serieus een antwoord te krijgen van FA's of zo he? Die hebben het veel te druk met andere dingen. Je moet niet gaan denken dat je hier nou ook nog serieus genomen gaat worden (misschien door homo's maar da's wat anders).
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik heb dit topic geopend, omdat ik mij afvroeg waarom HOMO in ONZ stond, en waarom Singles niet in GC stond. En nu weet ik waarom.
.
Zo hé, kan je nu ook beter slapen? Of heb je nog steeds Tommie de beer nodig om in slaap te komen? Was het zo belangrijk voor je?quote:
Geef je nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik heb dit topic geopend, omdat ik mij afvroeg waarom HOMO in ONZ stond, en waarom Singles niet in GC stond. En nu weet ik waarom.
.
't zit je nogal dwars he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo hé, kan je nu ook beter slapen? Of heb je nog steeds Tommie de beer nodig om in slaap te komen? Was het zo belangrijk voor je?
behandel die jongen eens wat voorzichtiger straks voelt hij zich onzeker.quote:
Dat had ik ook al voor 00:43 gedaan hoor.quote:
O, en dan is het mijn schuld zeker dat hij homo is gewordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
behandel die jongen eens wat voorzichtiger straks voelt hij zich onzeker.
Ja, vast.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
behandel die jongen eens wat voorzichtiger straks voelt hij zich onzeker.
Dat het even duidelijk is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
O, en dan is het mijn schuld zeker dat hij homo is geworden
Is helemaal niet erg hoor, als je homo bent. Je moet er ook de tijd voor nemen om er voor uit te komen, zolang je het maar niet verdringt. Daar komt alleen maar gedonder van en raak je gefrustreert.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, vast.. Iemand op internet noemt mij een homo. Guttegut, wat voel ik mij nu onzeker zeg.
.
Ja, nu begin ik mij toch onzeker te voelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is helemaal niet erg hoor, als je homo bent. Je moet er ook de tijd voor nemen om er voor uit te komen, zolang je het maar niet verdringt. Daar komt alleen maar gedonder van en raak je gefrustreert.
Oeps, je bent al te laat.
Met Tommie de Beer uiteraard, en ik ga vast fijn dromen over dit topic en dat ik nu eindelijk antwoord heb op al mijn vragen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:15 schreef Svensational het volgende:
Ja, als jullie niks te zeggen hebben ga ik maar slapen.
Maar ik ben bang dat ik dan wakker schrik en ga lopen peinzen of ik nou homo ben of niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met Tommie de Beer uiteraard, en ik ga vast fijn dromen over dit topic en dat ik nu eindelijk antwoord heb op al mijn vragen.
Truste me, dat ben je, 100%quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat ik dan wakker schrik en ga lopen peinzen of ik nou homo ben of niet..
Probeer je nou Engels te praten, of wens je me welterustenquote:
Ik zal er eens over denken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:00 schreef yvonne het volgende:
Ga je vandaag weer een leuk kansloos FB topic openen?
Misschien kan ik er 1 openen over de traagheid van FOK!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zal er eens over denken..
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:36 schreef Mukie het volgende:
Ik heb gisternacht nog in ONZ gepost?
OMG
pfew, ik schrok al, zo ver was ik nog niet heen danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Toen jij postte stond het nog in FB.
jij wilt gewoon blauw zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:37 schreef Svensational het volgende:
Er zit veels te veel crew hier in dit topic..
Spuit elfquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!
Toen jij postte stond het nog in FB.
Spuit elf.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:39 schreef Svensational het volgende:
Toen jij postte stond het nog in FB trouwens.
Ik ontken alles.quote:
Op de pijnbank ermeequote:
Misschien maak je kans als ze van HOMO een subforum maken.quote:
Altijd 1 keer meer "spuit elf" dan jij.quote:
Buup, vriendje, begin jij nou ook al.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien maak je kans als ze van HOMO een subforum maken..
Kinky hoor.quote:
Mooi, dan kan er een nieuwe reeks geopend worden in Onzin. Dan zijn wij van die reetkevers (nofi Bupatih en Svendingus) af en is er plaats voor ZWA.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien maak je kans als ze van HOMO een subforum maken..
Betrek mij er ff niet bij, lul.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi, dan kan er een nieuwe reeks geopend worden in Onzin. Dan zijn wij van die reetkevers (nofi Bupatih en Svendingus) af en is er plaats voor ZWA.
Het was toch jouw voorstel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Betrek mij er ff niet bij, lul.
Maar dat wil niet zeggen dat ik er wat mee te maken wil hebben. Ik deed het voorstel, zodat mensen als jij zich ook kunnen thuisvoelen op Fok!.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was toch jouw voorstel.![]()
It's whatever gets you off hunquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |