Een echte Ajacied scoort bij haar debuut.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de eerste keer is altijd nerveus![]()
Lijf op Vijf: Het centrale topic voor de live-topics op RTL5quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Even lui: heb je toevallig een link naar de vrijdagavondwedstrijden?
Of iemand anders natuurlijk..
Waarbij Tong gelijk de spijker op de kop slaat:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een echte Ajacied scoort bij haar debuut.
Daarom kijk ik er graag naarquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarbij Tong gelijk de spijker op de kop slaat:
Ajacieden zijn meisjes!![]()
Relleeeeeeeeeen.quote:
Ik zag het ook, wat een opgeblazen 'soap'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
SBS nu voor het echte spektakel. Heb die man van competitiezaken iets te vaak gezien al. Belooft niet veel goeds.
Hoe kom je daar zo bijquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:31 schreef popolon het volgende:
jeetje dat oldbie forum bestaat nog steeds.
Ja wist je dat nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:32 schreef VoreG het volgende:
Spelen ze in Cambuur op kunstgras of wat dan ook? Zeer strak veld hoor.
ik wa, ieje danquote:
Als je op Cambuur klikt op google. Krijg je sexcams die opgenomen zijn bij buren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:32 schreef VoreG het volgende:
Spelen ze in Cambuur op kunstgras of wat dan ook? Zeer strak veld hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |