ff uit mijn hoofd: we hadden een naamswijiziging: Middle Earth turns to Rock heet nu Waylander, er is een babyshampoo, de jellies zijn er nog steeds niet, tandpasta ook niet. Gorgeous is er, weet niet of je die al kende. De nieuwe douchegels zijn volop verkrijgbaar (Sonic Death Monkey, the Olive Branch, Happy Hippy etc.) Op de meeting hebben we aan Godiva en Hybrid kunnen snuffelen en die komen over twee weken. In Engeland zijn de eerste douchepakketten geintroduceerd. Bestellen in UK is toch goedkoper bij grote bestellingen, in Duitsland geven ze gratis spullen weg. Er is een batch foute Celestial in omloop. Dat was zo'n beetje wel het nieuws.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:18 schreef tonks het volgende:
Zijn er nog nieuwe dingen bijgekomen sinds het laatste topic waar ik was? 20 ofzo
Nog niet, snowcake is lekker trouwensquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:35 schreef Sanne het volgende:
Heb jij nog wat bijzonders besteld op Ebay?
wat bedoel je precies met deze laatste zin?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:47 schreef debby1973 het volgende:
Dat had ik ook hoor. Na mijn eerste pakje van lush vond ik al mijn andere badschuim, douchegel, shampoo enz ineens niets meer aan. En ging het lush krantje echt overal mee naar toe.
Dat het krantje van lush overal mee naar toe gingquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met deze laatste zin?
dit is een blok van 320gramquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:41 schreef PeRi het volgende:
Noriko ligt toch ook nog voor 4 euro ofzo in de winkel. Via ebay moet je ook nog verzendkosten betalen. Kan je beter treinkosten van maken en nog meer snuffelen daar
Ik dacht dat alle lush mensen gedachte kunnen lezenquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:42 schreef PeRi het volgende:
Oh, ja dat zie ik nergens staan op dat plaatje![]()
Het krantje, dus de papieren versie van de online shop, nam ik de hele tijd met me mee. Ik heb er nu 1 op mijn werk, op de slaapkamer, in de woonkamer en naast het bad. Ik weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven eigenlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met deze laatste zin?
Likkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:54 schreef debby1973 het volgende:
Euh ja om er in te kijken. Wat zou je er nog meer mee kunnen/willen doen?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:54 schreef debby1973 het volgende:
Euh ja om er in te kijken. Wat zou je er nog meer mee kunnen/willen doen?
hahahquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:57 schreef debby1973 het volgende:
Maakt niet uit hoor. We komen er wel uit.
Don't Worry!quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:00 schreef Vava het volgende:
Sweet16, neem je vanavond al een stukje voor me mee? Ik ben zo benieuwd!haha
Heb je nog helemaal geen Lush dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:00 schreef Vava het volgende:
Sweet16, neem je vanavond al een stukje voor me mee? Ik ben zo benieuwd!haha
Erg he?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Heb je nog helemaal geen Lush dan?
Nee helemaal nietsquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Heb je nog helemaal geen Lush dan?
Wanneer ga je winkelen of weet je dat nog niet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee helemaal niets
Heel lang geleden, in 1999, had ik een stuk zeep van Lush![]()
Ja ik ken Lush al wel heel lang, in Sydney was een winkel in een winkelcentrum en je rook het al van verre. Maar toen heb ik helaas maar 1 stuk zeep gekocht.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:09 schreef PeRi het volgende:
Toch grappig dat mensen zo enthousiast kunnen zijn over iets wat ze nog helemaal niet hebben kunnen ervaren.
dankzij de proefjes van maerycke en debby heb ik dat al welquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:09 schreef PeRi het volgende:
Toch grappig dat mensen zo enthousiast kunnen zijn over iets wat ze nog helemaal niet hebben kunnen ervaren.
Misschien volgende week met Sweet16 naar Den Bosh. Alleen ff uitzoeken waar de winkel precies zit daar maar daar komen we wel uit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:07 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wanneer ga je winkelen of weet je dat nog niet?
*proest*quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:16 schreef Skaai het volgende:
Ik heb zin om in de trein te stappen en Assasin te gaan halen
Peri, de mijne wordt a.s. maandag naar mij toe gestuurd, als deze eerder binnen is, wil ik 'm best naar jou toesturen hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:18 schreef PeRi het volgende:
Hm Ik ben in staat daar echt te verschijnen, weet je dat!
Fijne vakantie alvast
Ja het is Assisi, las 'm verkeerd.quote:
Ik snap hetquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:47 schreef La_Guiri het volgende:
Was met knipoog n.a.v. grappige links over Lush![]()
Heb jij enig idee wat het kost om in de city te wonen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:24 schreef PeRi het volgende:
Maar even serieus; wie verhuist met mij mee naar London?
Wanneer gaan we?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:24 schreef PeRi het volgende:
Maar even serieus; wie verhuist met mij mee naar London?
I know. Maar London is ook echt een gave stad.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wat het kost om in de city te wonen?
Nee ik blijf wel hier en vlieg af en toe over.
Mag jij mee.
januari!quote:
Ik heb er zin in!quote:
Ok ok, Rome lijkt me ook wel watquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:53 schreef Maeghan het volgende:
Hm, ik wil sowieso naar Engeland verhuizen, maar London? Nee dankje. Zelfs bij de Mac moet je nog bijbetalen om binnen te mogen eten. =S Ze hebben nog meer leuke steden waar Lush zit hoor =)
Dat zijn de nadelen van rome. Maar er zijn toch ook wel genoeg voordelen daar. Oa Lush.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:11 schreef Maeghan het volgende:
Rome. Oh ja, vooral de buslijn in het centrum, die volzit met bendes van zakkenrollers en waar allerlei oude mannetjes tegen je aan gaan staan rijden. Om nog maar te zwijgen over de smog en alle gebouwen die er pikzwart van zien. Enig idee hoe vaak je daar je ramen moet zemen? Maar misschien heb je dat over voor Lush =P
Jaaaah de spreadsheet is handig, al zeg ik het zelf. =)
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:11 schreef Maeghan het volgende:
Rome. Oh ja, vooral de buslijn in het centrum, die volzit met bendes van zakkenrollers en waar allerlei oude mannetjes tegen je aan gaan staan rijden. Om nog maar te zwijgen over de smog en alle gebouwen die er pikzwart van zien. Enig idee hoe vaak je daar je ramen moet zemen? Maar misschien heb je dat over voor Lush =P
Jaaaah de spreadsheet is handig, al zeg ik het zelf. =)
Dat vind ik nou ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:13 schreef PeRi het volgende:
Euj Maeghan is gek. Beweren dat er wat mis is met Rome.![]()
Tja.. weet je dat heb je in elke stad volgens mij, vooral als je ook nog eens ergens niet bekend bent (zelfs wanneer ze er Lush winkels hebben). Als je in Den Haag of Amsterdam in de stad loopt, moet je ook uitkijken voor je tas.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:16 schreef Maeghan het volgende:
Sja, als je in een bus staat en voor je staat een bende zakkenrollers die gaan proberen je tas te pikken en achter je drie militairen die naaktfoto's van elkaar staan te bekijken, dan is er een heeeeeeeeeleboel Lush nodig om mij comfortabel te laten voelen ( om het even ontopic te houden *kuch*).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |