hahahquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:57 schreef debby1973 het volgende:
Maakt niet uit hoor. We komen er wel uit.
Don't Worry!quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:00 schreef Vava het volgende:
Sweet16, neem je vanavond al een stukje voor me mee? Ik ben zo benieuwd!haha
Heb je nog helemaal geen Lush dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:00 schreef Vava het volgende:
Sweet16, neem je vanavond al een stukje voor me mee? Ik ben zo benieuwd!haha
Erg he?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Heb je nog helemaal geen Lush dan?
Nee helemaal nietsquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Heb je nog helemaal geen Lush dan?
Wanneer ga je winkelen of weet je dat nog niet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee helemaal niets
Heel lang geleden, in 1999, had ik een stuk zeep van Lush![]()
Ja ik ken Lush al wel heel lang, in Sydney was een winkel in een winkelcentrum en je rook het al van verre. Maar toen heb ik helaas maar 1 stuk zeep gekocht.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:09 schreef PeRi het volgende:
Toch grappig dat mensen zo enthousiast kunnen zijn over iets wat ze nog helemaal niet hebben kunnen ervaren.
dankzij de proefjes van maerycke en debby heb ik dat al welquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:09 schreef PeRi het volgende:
Toch grappig dat mensen zo enthousiast kunnen zijn over iets wat ze nog helemaal niet hebben kunnen ervaren.
Misschien volgende week met Sweet16 naar Den Bosh. Alleen ff uitzoeken waar de winkel precies zit daar maar daar komen we wel uit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:07 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wanneer ga je winkelen of weet je dat nog niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |