*proest*quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:16 schreef Skaai het volgende:
Ik heb zin om in de trein te stappen en Assasin te gaan halen
Peri, de mijne wordt a.s. maandag naar mij toe gestuurd, als deze eerder binnen is, wil ik 'm best naar jou toesturen hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:18 schreef PeRi het volgende:
Hm Ik ben in staat daar echt te verschijnen, weet je dat!
Fijne vakantie alvast
Ja het is Assisi, las 'm verkeerd.quote:
Ik snap hetquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:47 schreef La_Guiri het volgende:
Was met knipoog n.a.v. grappige links over Lush![]()
Heb jij enig idee wat het kost om in de city te wonen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:24 schreef PeRi het volgende:
Maar even serieus; wie verhuist met mij mee naar London?
Wanneer gaan we?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:24 schreef PeRi het volgende:
Maar even serieus; wie verhuist met mij mee naar London?
I know. Maar London is ook echt een gave stad.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wat het kost om in de city te wonen?
Nee ik blijf wel hier en vlieg af en toe over.
Mag jij mee.
januari!quote:
Ik heb er zin in!quote:
Ok ok, Rome lijkt me ook wel watquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:53 schreef Maeghan het volgende:
Hm, ik wil sowieso naar Engeland verhuizen, maar London? Nee dankje. Zelfs bij de Mac moet je nog bijbetalen om binnen te mogen eten. =S Ze hebben nog meer leuke steden waar Lush zit hoor =)
Dat zijn de nadelen van rome. Maar er zijn toch ook wel genoeg voordelen daar. Oa Lush.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:11 schreef Maeghan het volgende:
Rome. Oh ja, vooral de buslijn in het centrum, die volzit met bendes van zakkenrollers en waar allerlei oude mannetjes tegen je aan gaan staan rijden. Om nog maar te zwijgen over de smog en alle gebouwen die er pikzwart van zien. Enig idee hoe vaak je daar je ramen moet zemen? Maar misschien heb je dat over voor Lush =P
Jaaaah de spreadsheet is handig, al zeg ik het zelf. =)
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:11 schreef Maeghan het volgende:
Rome. Oh ja, vooral de buslijn in het centrum, die volzit met bendes van zakkenrollers en waar allerlei oude mannetjes tegen je aan gaan staan rijden. Om nog maar te zwijgen over de smog en alle gebouwen die er pikzwart van zien. Enig idee hoe vaak je daar je ramen moet zemen? Maar misschien heb je dat over voor Lush =P
Jaaaah de spreadsheet is handig, al zeg ik het zelf. =)
Dat vind ik nou ookquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:13 schreef PeRi het volgende:
Euj Maeghan is gek. Beweren dat er wat mis is met Rome.![]()
Tja.. weet je dat heb je in elke stad volgens mij, vooral als je ook nog eens ergens niet bekend bent (zelfs wanneer ze er Lush winkels hebben). Als je in Den Haag of Amsterdam in de stad loopt, moet je ook uitkijken voor je tas.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:16 schreef Maeghan het volgende:
Sja, als je in een bus staat en voor je staat een bende zakkenrollers die gaan proberen je tas te pikken en achter je drie militairen die naaktfoto's van elkaar staan te bekijken, dan is er een heeeeeeeeeleboel Lush nodig om mij comfortabel te laten voelen ( om het even ontopic te houden *kuch*).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |