quote:Wanneer
22 augustus 1
27 augustus 3
28 augustus 4
Wat
bier drinken 4
pretpark 2
Walibi 3
Waar
utrecht 5
walibi 2
Zwolle 3
Eindhoven 1
Maastricht 1
Ah, deze post had ik niet gezien Het PUB meet topic # 2quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:01 schreef -Mo- het volgende:
@ ijsmeis...
Zwolle 3 ipv 2?
-Mo-
Dead-Doll &
Chanandler
Met deze alledrie zou ik akkoord gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:23 schreef Boeman het volgende:
De meest gegeven antwoorden tot nu toe:
Zwolle
Utrecht
Walibi
Komen die KAMELEN !!!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:54 schreef Boeman het volgende:
Und jetzt?
Met mij iigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:24 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kom alleen als er gelegenheid is om met DD te neuken.
Een dag in het weekend in Walibi lijkt me ook prima.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:07 schreef Gizmore het volgende:
Het zal wel oktober worden in dit tempo: herfstvakantie ofzoMaar dat bowlen/bieren in Utrecht blijft wel gehandhaafd hoop ik
Walibi ga ik dus niet heenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een dag in het weekend in Walibi lijkt me ook prima.
Dat is helemaal niet lastig met het OV. Vanaf Harderwijk en Lelystad rijden er pendelbussen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Walibi ga ik dus echt niet heenDat is lastig met het OV (hoorde ik van een maat van me). Komt nog bij dat ik er afgelopen jaren elk jaar toch al snel 3 keer geweest ben
Nou ja, dan is mijn tweede argument nog steeds wel geldigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet lastig met het OV. Vanaf Harderwijk en Lelystad rijden er pendelbussen.
Wordt dan een moeilijke keuze voor me.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja, dan is mijn tweede argument nog steeds wel geldigKomt nog bij dat je in een pretpark toch al snel elkaar kwijt bent door rijen en niet iedereen wil in dezelfde attractie etc. Iets rustigers is voor een meet denk ik wel leuk, maar aan de andere kant: voor sommige mensen is Walibi weer helemaal het einde. Laat de organisatoren maar kiezen..
Ik bedoel, je weet nu ongeveer wat iedereen wil: beslis maar met zn 3-enquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wordt dan een moeilijke keuze voor me.![]()
Jup.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik bedoel, je weet nu ongeveer wat iedereen wil: beslis maar met zn 3-en
Sjonge jonge jonge!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:27 schreef Boeman het volgende:
Gaan we nu een knoop doorhakken dan ofzo?
Nou, spreek af op Centraal Station Utrecht om 18:00 ( ? ) en zoek vanaf daar met zijn alle een leuke kroeg opquote:Wanneer
vrijdag 26 augustus (18:00 uur?)
Wat
bier drinken
Waar
utrecht (Centraal Station)
Op een zondag? Das niet echt een gezellige dag. Dan stel ik donderdag 25 augustus voor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge!
Als jullie het niet doen, doe ik het!
[..]
Nou, spreek af op Centraal Station Utrecht om 18:00 ( ? ) en zoek vanaf daar met zijn alle een leuke kroeg op!
Is dat een idee?
27e danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op een zondag? Das niet echt een gezellige dag. Dan stel ik donderdag 25 augustus voor.
Das zaterdag, dan hebben de OV-ers een probleem. 26ste kan wel, dan ben ik toch in Amsterdam om te bieren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
27e dan.
Aangezien daar tenminste al 3 mensen voor zijn!
Jij je zinquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das zaterdag, dan hebben de OV-ers een probleem. 26ste kan wel, dan ben ik toch in Amsterdam om te bieren.
Goed, vrijdag de 26ste om 18.00. Wie komt???quote:
quote:
Oh je bent niet de oudste hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:51 schreef Gizmore het volgende:
Dus aanstaande vrijdag al? Das wel beetje korte termijn, maar ik zal eens kijken.Wil niet de oudste zijn daar dus uuuh
Snelste reply in een topic waar een half uur lang niet in gereageerd is, die ik ooit heb gezienquote:
Vind je het gek....klonen reageren altijd snel op elkaar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Snelste reply in een topic waar een half uur lang niet in gereageerd is, die ik ooit heb gezien![]()
Mooi... dan wordt die meet dus in Zwolle gehouden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:21 schreef Duncan-Death het volgende:
Zwolle?
Dat is hier vlakbij... super, kom ik ook nog even langs.
He, jij bent dom.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vind je het gek....klonen reageren altijd snel op elkaar.
Tofheid!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mooi... dan wordt die meet dus in Zwolle gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |