quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand een probleem met maandag de 22ste?
indeed... denk dat deze week zo ongeveer de laatste iss....quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:07 schreef -Mo- het volgende:
En zo zijn er op elke dag wel mensen die niet kunnen.
Tja.....oke, doe es gekquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:08 schreef spenky het volgende:
[..]
indeed... denk dat deze week zo ongeveer de laatste iss....
Ik doe mee. Ik vind utrecht maar pauperquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tja.....oke, doe es gek![]()
Iedereen mag hier morgen langskomen in Zwolle
Ik zorg voor koud water
Idd, pauper is het! Pauper zeg ik! Je weet toch!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:26 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik doe mee. Ik vind utrecht maar pauper
Kom eens gezellig langsquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef Gabry het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Zwolle eerlijk gezegt
Kben er nog nooit geweest..
Kan ik niet, geen ovquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
Next: Zaterdag de 27ste op voorwaarde dat ik kan meerijden met Fwnk.
Walibi Worldquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kan ik niet, geen ov
En wat was het plan om te gaan doen dan?
Tss, je kan met 40% korting reizen in t weekend en nog zeur je.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kan ik niet, geen ov
En wat was het plan om te gaan doen dan?
Klopt, maar het geld groeit me niet op de rug..zou dan ook al het kaartje moeten betalen voor Walibi, eten en drinken...duss vandaarquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:16 schreef Eix het volgende:
[..]
Tss, je kan met 40% korting reizen in t weekend en nog zeur je.![]()
Er is ook een reuzerad.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:19 schreef TheSorrow het volgende:
Walbi = a nogo voor mij, ik haat 8banen
De Spaceshot is idd erg phet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:24 schreef spenky het volgende:
[..]
jaaof dat omhoog schiet ding is ook wel phet
Euh, schatten....het gaat over de meet he?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Bij jou of bij mij?
Of ergens langs een snelwegparkplaats in de bosjes?
Glijmiddel nodig bij de meet?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Euh, schatten....het gaat over de meet he?![]()
Als jullie dat willen, willen Gabry en ik wel wachten tot tijdens de meet hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Euh, schatten....het gaat over de meet he?![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Glijmiddel nodig bij de meet?
Laat maar![]()
En Groningen is dus niet centraal.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:15 schreef Stephan4kant het volgende:
Is het niet handig Groningen ipv Tilburg te doen? Tilburg ligt relatief dicht bij Eindhoven en Rotterdam... Die 2% die er nu is, is niet relevant
quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En Groningen is dus niet centraal.
Ik kan de OP niet meer wijzigen. Kennelijk is de wijzigingstijd verlopen ofzeau.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet mij maar bij de twijfelaars
Ik wil ook wel komen alleen ik hou niet van pretparken en ik moet kijken met mijn werk.
Hij was vandaag al geldig hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:20 schreef Chanandler het volgende:
Pluspunt voor alle OV'ers: Dat ding is morgen weer geldig, dus kom allemala maar naar Walibi wOrld![]()
Ik heb daar nog 2 vrijkaarten voorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:20 schreef Chanandler het volgende:
Pluspunt voor alle OV'ers: Dat ding is morgen weer geldig, dus kom allemala maar naar Walibi wOrld![]()
zooo, of waren er nog meer aanmeldingen? Plaats er maar bij dan!quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet meer wijzigen. Kennelijk is de wijzigingstijd verlopen ofzeau.
al een datum bekent ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:58 schreef Jaguarized het volgende:
Volgende week biermeeting in Amsterdam voor saaw en ik, the_legend_killer komt wellicht ook
wel centraalquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zeg de stad Utrecht in met ons allen
Als het bekend wordt waar de meet wordt gehouden, is dat makkelijker te zeggen. Dan zouden we bijvoorbeeld kunnen kijken of er iets leuks is daar, op een bepaalde dag. Kermis, en dat soort shit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wat gaan we dan precies doen ?
De stad in ofzo.
Heb jij ideeën D-D ?
Het is het handigst natuurlijk als het deze vakantie nog kan gebeuren, dan heeft iedereen tijd zat.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:09 schreef ymme het volgende:
Volgens mij gaan jullie hier nooit uit komen.
Je moet een keer zeggen, stop en dit gaan we doen.
Dus zeg gewoon een datum/tijd/plaats en wat. Wie mee kunnen is mooi, wie niet hebben pech, volgende keer beter
Ja, bier, dat zeker. Maar Brechtje dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zeg met zijn allen een stad onveilig maken
En bier gaan drinken..
Ach de geven we wel wodkaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:11 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, bier, dat zeker. Maar Brechtje dan?.
Ja, lauw en goedkoop junkfood, heerlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ach de geven we wel wodka
En dan met zijn allen naar de MC![]()
Mijn lievelings etenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:14 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, lauw en goedkoop junkfood, heerlijk..
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:20 schreef Jett het volgende:
Den Haag.
Wat jammer dat je maar één keer mag stemmen hè?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:28 schreef Jett het volgende:
den haag is stoer.
Rotterdam :p of Den-Haag of Utrecht... maakt voor mij niet zoveel uitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:23 schreef Jett het volgende:
AGGGAAAA!!~!!~~!!!!!![]()
:Dd
:D::D d:D:Dd
:D@!:#!@:#
Mij ook niet, woon toch wel in de buurt van alledrie die stedenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:52 schreef spenky het volgende:
[..]
Rotterdam :p of Den-Haag of Utrecht... maakt voor mij niet zoveel uit
met een kleine aanpassing, wat hij zegtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:23 schreef Boeman het volgende:
Wie kan er volgende week: (noem 3 data op!)
1. ma 22-8(eigenlijk kan ik de hele weeg wel!)
2. zat 27-8
3. zon 28-8
Wat wil je dan gaan doen: (noem 2 dingen op!)
1. De stad in en bier drinken enzo
2. Naar een pretpark ofzo
Waar wil je het doen: (noem 2 redelijk grote steden op!)
1. Utrecht (lekker centraal)
2. Walibi World
kom je langs zwolle ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:16 schreef erikkll het volgende:
overigens heb ik als het een beetje meezit (afhankelijk van de tijd van het examen de dag ervoor) m'n rijbewijs op de 27e! Indien gewenst kan ik mensen meenemen vanuit het oosten des lands
als alles meezit dus
neequote:
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:00 schreef -Mo- het volgende:
Wie kan er volgende week: (noem 3 data op!)
De hele week wel
Wat wil je dan gaan doen: (noem 2 dingen op!)
Waliberen
Belletje trekken
Waar wil je het doen: (noem 2 redelijk grote steden op!)
Zwolle
Zwolluh!
Als het Waliberen wordt, wil ik dat alleen in Biddinghuizen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |