OP van B_BOY, waarvoor dank ![]()
Vorige deeltje:
Het PUB meet topic # 1 Hoi pubers/tieners en mensen die zich nog even jong voelen.
Er zijn een altijd mensen in PUB die een meeting willen houden. mij lijkt dit ook erg leuk.
Er zijn alleen wel een aantal dingen waar rekening mee moet worden gehouden om het leuk gezellig en zonder gezeik te laten verlopen. Ik zal persoonlijk een paar punten noemen als iemand nog meer weet dan moet hij het zeggen dat zet ik ze in deze OP.
1) Er moet een groepje mensen komen die het willen organiseren.
2) Er moet voor iedereen de gelegenheid zijn om mee te doen. (dus niet naar een nachtclub waar alleen mensen boven de 18 binnen mogen bijvoorbeeld.)
3) Er moeten duidelijk afspraken gemaakt worden als er betaald moet worden. Inschrijven betekend vooraf betalen zodat niet 1 of 2 mensen van de organisatie zelf achter het geld aan moeten.
4) Het moet op een centrale plek zijn. zodat het voor iedereen haalbaar is om te komen.
Nu zou ik heel simpel willen beginnen met de vraag.
Wie wil er meeten? En wie wil er eventueel mee organiseren?
als je je opgeeft zal ik je naam in de OP zetten om zo een overzicht te krijgen.
later zal ik in dit topic polls posten over wat we willen doen? wat een centrale plek is? de datum? en zovoorts.
OrganisatieB_BOY
Brechtje
Jaguarized
meeten.Brechtje
MMaRsu
Bananagirl
De_ananas
Rabrynil
Spenky
Casparovv
gabry
brainster
fwnk
twijfelaarsJaguarized
Tehrockstar
Eix
Imber
talena
BObNL
Gizmore
Chanandler
newbie
DaMook
ijsmeis
woutabest
erikkll
waar willen we meeten? »
Tilburg»
Utrecht »
Amsterdam»
Rotterdam»
Eindhoven
maak je eigen FOK! poll zelf! wat willen we doen?»
Uitgaan»
Pretpark»
Lasergamen/paintballe»
picknicken »
anders namelijk?
maak je eigen FOK! poll zelf! is mijn 16- of 16+ (ivm uitgaan)»
16+»
16-
maak je eigen FOK! poll zelf!Willen de mensen die nu bij twijfelaars staan mij even iets laten weten of ze nog twijfelen of dat ze meekomen. Er zijn namelijk mensen die zeggen dat andere wel meegaan waarschijnlijk dat is erg onduidelijk. Je kan me mailen(zie Profiel) of hier in dit topic posten (wel onoverzichtelijker)[ Bericht 0% gewijzigd door Jaguarized op 14-08-2005 19:19:01 ]
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)