Weekend lijkt me niet handig, omdat er mensen met OV zijn..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
Mij lijkt het beste om het na de vakantie in het weekend te doen. Vrijdag op zaterdag (dan is alles meestal ook 16 jaar, uitgaan)
ik ook, maar de terugreis wil ik evt. wel betalen (met korting naar oost-gelderland is te doen)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Weekend lijkt me niet handig, omdat er mensen met OV zijn..
Zit wat in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:45 schreef MMaRsu het volgende:
Ja okay, maar ik ga dus echt niet voor mezelf een kaartje kopen ( half price ) en dan ook nog es een kaartje voor pretpark ( of uitgaan )...
tenminste ik denk van niet
Ja, Mo, ik wil mee!!!!:D:D:D!!1111:DD!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:34 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga begin september naar Walibi, dus als iemand met mij mee wilt....
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:41 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, Mo, ik wil mee!!!!:D:D:D!!1111:DD!!!
Vuile stink pooierquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gezéllig! Jammer dat je geen vrouw bent
![]()
Wees blij, je wil toch ook niet met Mo opgescheept zitten.quote:
Ja die hele theorie klopt. En nu?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:42 schreef B_BOY het volgende:
er zijn mensen die al weer naar school gaan eind augustus en er zijn mensen met ov ja die moeten dan betalen er zijn ook mensen zonder ov die moeten alles betalen zonder korting.
Okequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:42 schreef B_BOY het volgende:
er zijn mensen die al weer naar school gaan eind augustus en er zijn mensen met ov ja die moeten dan betalen er zijn ook mensen zonder ov die moeten alles betalen zonder korting.
Maar dan moet je wel op traject Maastricht/Heerlen-Haarlem reizen hè. Want anders zie ik je niet en moet ik nogals het volle pond betalen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ja okay, maar er zijn nu ook nog PUBérs die op vakantie zijn, zou het lullig vinden als die niet mee zouden kunnen omdat wij het snel snel ff afspreken met z'n allen.
En mensen met ov kunnen mensen met korting meenemen he. Ik wil best iemand met korting meenemen joh
Ik ook van jou hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wees blij, je wil toch ook niet met Mo opgescheept zitten.![]()
Bowlen tot 23.00? Maar er moeten ook nog mensen treinen halen en naar huis kunnen....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:21 schreef B_BOY het volgende:
laten we beslissingen nemen nog even iutstellen. ik doe een datumvoorstel
vrijdag 16 september
rond 20.00 bowlen met een hapje. daarna degene die nog willen stappen in utrecht.
waarom perse 3 uur bowlen gewoon 2 uurtjes. mensen die trein wilen halen kunnen dat dan nog. de rest kan dan mooi uitgaan. wrom pas om 20.00 uur beginnen? er zijn mensen die eerst nog moeten werken/school en dus pas later kunnen vertrekken ben ik bang.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bowlen tot 23.00? Maar er moeten ook nog mensen treinen halen en naar huis kunnen....
Mên, mn verjaardag wat doe je!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:21 schreef B_BOY het volgende:
laten we beslissingen nemen nog even iutstellen. ik doe een datumvoorstel
vrijdag 16 september
rond 20.00 bowlen met een hapje. daarna degene die nog willen stappen in utrecht.
Idd, en na anderhalf uur bowlen hangt dat me ook wel de keel uit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
waarom perse 3 uur bowlen gewoon 2 uurtjes. mensen die trein wilen halen kunnen dat dan nog. de rest kan dan mooi uitgaan. wrom pas om 20.00 uur beginnen? er zijn mensen die eerst nog moeten werken/school en dus pas later kunnen vertrekken ben ik bang.
16 September kan inderdaad niet....Want dan is heel Fok al in Sittardquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Mên, mn verjaardag wat doe je!![]()
Naja, opzich... Bierfeest in Utrecht als verjaardag, sounds good.![]()
Wel cadeautjes meenemen.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:14 schreef Ayaxola het volgende:
Als het bowlen wordt kom ik iig niet
Omdat 2 uur erg kort is, vooral als je met een grote groep bent. Reken dat je ongeveer 5 man per baan hebt. Dan gaat 2 uur echt heel snel voorbij. Daarom wil ik het ook nog deze vakantie doen, dan heb je dat gedoe niet met werk/school enz.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
waarom perse 3 uur bowlen gewoon 2 uurtjes. mensen die trein wilen halen kunnen dat dan nog. de rest kan dan mooi uitgaan. wrom pas om 20.00 uur beginnen? er zijn mensen die eerst nog moeten werken/school en dus pas later kunnen vertrekken ben ik bang.
Er wordt nu nog getwijfeld tussen bowlen in Utrecht of Walibi World in Biddinghuizen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:29 schreef ijsmeis het volgende:
Zet mij maar bij de twijfelaars.
Ik wil eerst de locatie weten, wanneer het gehouden wordt en wat de meet gaat inhouden.
Huh? Kijken de organisatoren wel naar de poll danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er wordt nu nog getwijfeld tussen bowlen in Utrecht of Walibi World in Biddinghuizen.
4 uur reizen dus voor 2 uurtjes bowlenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
En dan is de zomertoer nog geldig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat 2 uur erg kort is, vooral als je met een grote groep bent. Reken dat je ongeveer 5 man per baan hebt. Dan gaat 2 uur echt heel snel voorbij. Daarom wil ik het ook nog deze vakantie doen, dan heb je dat gedoe niet met werk/school enz.
True, maar de mensen die willen zouden daarna kunnen bierenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
4 uur reizen dus voor 2 uurtjes bowlen.
Ik zou wel willen, maar dat kan nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
True, maar de mensen die willen zouden daarna kunnen bieren.
Ik zou zelf liever naar Walibi gaan though
Aww dan moet het maar wat anders wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar dat kan niet.
Treinen richting mijn huis vanuit Nijmegen rijden maar tot 12 uur ofzo.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
Gelukkig is er in Walibi overigens meer dan achtbanen en hebben de angsthazen onder ons alsnog de Splash Battle
In de El Condor voorin.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..].
Ja ik ben eigenlijk de vorige keer alleen in de achtbanen geweest, zou het wel tof vinden om met z'n allen in Superman The Ride te stappen
Gaat die over de kop?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..].
Ja ik ben eigenlijk de vorige keer alleen in de achtbanen geweest, zou het wel tof vinden om met z'n allen in Superman The Ride te stappen
Pff.. De Flying Dutchman Goldmine en de Robin Hood gaan niet over de kop.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Gaat die over de kop?![]()
Mensen, als ik toch misselijk naar huis moet hè. Hou ook een beetje rekening met Imberr die meereist (en als ze niet gaat kom ik trouwens ook niet, ga niet zolang alleen treinen...).
Das nou net mn probleem, mischien durf ik er wel gewoon in maar misschien ook niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
Een heleboel achtbanen gaan daar over de kop, maar je durft toch wel met ons. Superman The Ride is echt fantaaaaaaastisch!
Gewoon er in gaan, kan je niks gebeuren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Das nou net mn probleem, mischien durf ik er wel gewoon in maar misschien ook niet.Ik heb een soort kermis trauma namelijk.
Wie weet kun je binnenkort spreken van de kotsing Dutchman.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gewoon er in gaan, kan je niks gebeuren.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Wie weet kun je binnenkort spreken van de kotsing Dutchman.
Neh, kweet niet. Mss vind ik t wel geweldig dus kzie wel ter plaatse.Als we daarnaartoe gaan, bowlen lijkt me ook opzich gezellig.
![]()
Ben ik 21?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:37 schreef De_Ananas het volgende:
Ja dus, je doet me aan een voetbaltrainer denken![]()
Leer lezen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:53 schreef De_Ananas het volgende:
Blijkbaar he
Moeite om aan een vriendin te komen? Vandaar dat je het hier maar probeert? En nou nokken, baggeren doe je maar ergens anders.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:16 schreef De_Ananas het volgende:
Ga ergens anders kleine meisjes mee lokken, zou ik zggen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:16 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:16 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:08 schreef DaMook het volgende:
Ik sta nog steeds niet in het mischien lijstjeik meende het serieus dat ik kom als ik dan kan hoor
.
Jochie, ik ben ook 27 November jarigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Moeite om aan een vriendin te komen? Vandaar dat je het hier maar probeert? En nou nokken, baggeren doe je maar ergens anders.
Geboortedatum: 1984-11-27 --> 20 dus. Moeilijk he lezen.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:43 schreef spenky het volgende:
*ploep* walibi is denk ik wel de beste optie... want dan ben je inderdeed de hele dag wat aan het doen.. in tegenstelling tot bowlen
Mooiste dag van het jaar he.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jochie, ik ben ook 27 November jarig![]()
Als Mo niet komt kom ik zeker nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:03 schreef -Mo- het volgende:
Ik twijfel of ik bij de twijfelaars wil staan.
Wat ongezellig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als Mo niet komt kom ik zeker niet
Done.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:11 schreef erikkll het volgende:
Ik ben nog steeds niet bij de twijfelaars gezet terwijl ik al voor ijsmeis reageerde
Rustig maar schatje, alles komt goedquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als Mo niet komt kom ik zeker niet
Die jas heb ik een tijdje terug moeten inleveren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:08 schreef TheSorrow het volgende:
Lijkt me wel grappigKom ook Jaguarized, doen we onze TPG jassen aan
Ik ben er zeker wel voor in!
Poolen is ook wel vet
Ik kan de OP niet meer wijzigen. Kennelijk is de wijzigingstijd verlopen ofzeau.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:16 schreef -Mo- het volgende:
Jag....wegens veler vezoek....zet mij ook maar bij de twijfelaars dan
Okay.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet meer wijzigen. Kennelijk is de wijzigingstijd verlopen ofzeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |