In dat filmpje kwamen een aantal mensen aan het woord die toch niet helemaal tevreden waren. Er zijn daar in Orangecounty blijkbaar ook Russen en Duitsers. Stel je toch eens voor je gaat op vakantie en komt mensen tegen uit andere landen. Dat moet vreselijk zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:50 schreef Jett het volgende:
blijf dan lekker in Nederlandrare mensen.
Ja boek dan een vakantie naar Turkije en ga daar fijn in de zon zittenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:54 schreef Vaakje het volgende:
Kijk naar Amsterdam nu..
Waar zit je liever??? Je noemt Nederlanders (of eigenlijk de Sjonnies en Anita's) dom, maar ik vind het eigenlijk wel slim..
Mijn vakantie begint zo om 5 uur en ik blijf in Nederland..ik baal..heel hard..
Jazeker, want nu wilde de barman niet heel de avond André Hazes en Frans Bauer draaien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In dat filmpje kwamen een aantal mensen aan het woord die toch niet helemaal tevreden waren. Er zijn daar in Orangecounty blijkbaar ook Russen en Duitsers. Stel je toch eens voor je gaat op vakantie en komt mensen tegen uit andere landen. Dat moet vreselijk zijn
Die mensen wìllen helemaal niets nieuws. Die willen gewoon lekker Nederlandstalige liederen kunnen horen, bitterballen en kroketten eten, bier drinken en dat met heerlijke temperaturen in plaats van in de Nederlandse regen en storm zitten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:56 schreef Radiokopf het volgende:
[..]
Ja boek dan een vakantie naar Turkije en ga daar fijn in de zon zitten
Maar je gaat toch niet bij iets zitten wat helemala hetzelfde is als thuis.. dan zie je ook niets nieuws. daar is toch geen lol aan![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:58 schreef SnowBite het volgende:
Wel lekker weer daar
Stel je voor dat je een conversatie begint met een Rus of Duitser. Brrr engquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:56 schreef Biancavia het volgende:
Jazeker, want nu wilde de barman niet heel de avond André Hazes en Frans Bauer draaien.
Begrijp dat dan je gaat op vakantie in het buitenland om tussen Nederlanders te zitten in een Nederlandse omgevingquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:11 schreef harlingen het volgende:
Ik heb het gisteren op tv gezien en een paar maand terug al in een reisgids.
Ik vond het erg mooi en zou er ook wel heenwillen. Gratis drank en eten daar! Niet verkeerd. En het was lekker warm en zag er echt goed uit in tegenstelling tot de meeste hotels in die regio.
Waren ook veel lekkere meiden te zien hoor, alleen een beetje vreemd dat ze de hele dag in het hotel bleven en niet de omgeving of iets dergelijks gingen bekijken.
Helaas is het niet goedkoop, duurste hotel wat je kan boeken in die regionen.
Maar gratis drank en eten maakt veel goed
Ik weet niet waar je naar toe gaat, maar in de toeristenplaatsen wordt dat een behoorlijk moeilijke opgave.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:06 schreef Ludacriss het volgende:
Begrijp het niet... ik ga volgende week naar Turkije maar dan wil ik ook echt 2 weken niks Nederlands te eten krijgen, Geen Nederlands muziek horen etc
Daar betaal je dus voor, schat. Voor dat eten en drinken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:11 schreef harlingen het volgende:
Gratis drank en eten daar! Niet verkeerd.
Helaas is het niet goedkoop, duurste hotel wat je kan boeken in die regionen.
Maar gratis drank en eten maakt veel goed
Alles is gratisquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:26 schreef Biancavia het volgende:
Daar betaal je dus voor, schat. Voor dat eten en drinken.
Oh ok vandaar dat je naar Turkije gaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:31 schreef SlaadjeBla het volgende:
Twee weekjes weg zijn van de Nederlandse Turken![]()
Hey, kop jij hem even mooi inquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh ok vandaar dat je naar Turkije gaat.
Een bar zonder Russen en Duitsers zodat de campingmuziek van Frans Bauer en kornuiten de hele dag gedraaid kan worden. Dat zou een perfecte vakantie zijn voor sbs6 campingtokkiesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:37 schreef SlaadjeBla het volgende:
Hey, kop jij hem even mooi in
De turken daar willen waarschijnlijk nog kruipen voor een kleinigheid. Frikandellen, bitterballen en bedienden, wat wil je als Nederlandse Tokkie nog meer?
En dat vind jij dus ook prima?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:22 schreef sizzler het volgende:
Waarom niet? Sommige gebieden hier zijn ook net Turkije in het klein.
Ik vind dat je nu wel erg generaliseert hoor, de meeste kijkers van Netwerk zullen met verbazing naar deze reportage gekeken hebben. Het is nou eenmaal een bepaald slag volk die pas vakantie heeft als ze in de zon liggen en er een bitterbal in hun mond gepropt wordt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:59 schreef schatje het volgende:
Nederlanders passen zich nu eenmaal moeilijk aan in het buitenland. Die willen het oude vertrouwde van thuis. Wat dat betreft zijn ze geen haar beter als sommige allochtonen. Kijk maar naar die Nederlandse lui die zich vestigen of overwinteren in Spaanse plaatsen als Benidorm. Die willen gewoon met hun schoteltje naar RTL4 kunnen kijken, en willen gewoon de mogelijkheid hebben om een frikandel speciaal of een broodje kroket te bestellen.
Jeetje, wat moet jij een rotleven hebben als je je zo druk maakt om wat andere mensen allemaal doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:24 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik wou dat die dombo's allemaal dood waren. Misselijkmakend. Ik haat die sjonnies, ik haat die rotwijven die het oh so gesjelluuuug finden om de hele dag op die kutmuziek mee te jengelen, en die vieze vette teringlijers van die mannen zijn zo dom en hersendood dat ze alleen nog maar levenloos op een bankje kunnen liggen en eten kunnen halen.
Etc.
Je hebt vast een sociaal leven. Wil je een trein in volle vaart voor me knuffelen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:24 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik wou dat die dombo's allemaal dood waren. Misselijkmakend. Ik haat die sjonnies, ik haat die rotwijven die het oh so gesjelluuuug finden om de hele dag op die kutmuziek mee te jengelen, en die vieze vette teringlijers van die mannen zijn zo dom en hersendood dat ze alleen nog maar levenloos op een bankje kunnen liggen en eten kunnen halen.
Etc.
Lekker leven heb je dan zeg. Die mensen werken allemaal hoor en komen daar om even lekker niks te doen. Het heeft helemaal niks met dombo's te maken. Omdat jij graag op een andere manier vakantie viert betekend helemaal niet dat jij zoveel beter bent. Laat iedereen toch in zijn waarde. Absurde reactie vind ik het en je hebt kennelijk de rapportage ook niet gezien, want er was echt geen ene aso in het hele filmpje te zien. Hele normale mensen met hun kinderen en het zag er best gezellig uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:24 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Het lijkt me raar om te beseffen dat iedereen die je dan spreekt, betaalt krijg om met jou te spreken. Zouden ze dat beseffen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:00 schreef George-Butters het volgende:
En dit heeft nog stemrecht ook![]()
Ach laat ze allemaal daar maar heen gaan. Dan hoef ik ze tenminste niet te zien...
Dat lijkt me inherent aan alle grote vakantietrekpleisters/resorts.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het lijkt me raar om te beseffen dat iedereen die je dan spreekt, betaalt krijg om met jou te spreken. Zouden ze dat beseffen?
Ik weet niet welk filmpje jij hebt gezien maar ik zag toch echt sbs6 campingtokkies.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:35 schreef harlingen het volgende:
Lekker leven heb je dan zeg. Die mensen werken allemaal hoor en komen daar om even lekker niks te doen. Het heeft helemaal niks met dombo's te maken. Omdat jij graag op een andere manier vakantie viert betekend helemaal niet dat jij zoveel beter bent. Laat iedereen toch in zijn waarde. Absurde reactie vind ik het en je hebt kennelijk de rapportage ook niet gezien, want er was echt geen ene aso in het hele filmpje te zien. Hele normale mensen met hun kinderen en het zag er best gezellig uit.
Ja en je wordt constant afgebekt door een vol getattoeerde ali van 2 bij 2 meter.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:05 schreef Feestkabouter het volgende:
Hebben ze er ook Choppers?
Edit: eigenlijk totaal niet grappig enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:25 schreef MrX1982 het volgende:
Holland is oke olé olé
Nou ja, ik ben ook wel 's op luxueuze hotels geweest....maar dat wil niet zeggen dat ik me op zo'n manier ga gedragen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat lijkt me inherent aan alle grote vakantietrekpleisters/resorts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |