abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:00:59 #51
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29582700
En dit heeft nog stemrecht ook

Ach laat ze allemaal daar maar heen gaan. Dan hoef ik ze tenminste niet te zien...
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29582842
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:00 schreef George-Butters het volgende:
En dit heeft nog stemrecht ook

Ach laat ze allemaal daar maar heen gaan. Dan hoef ik ze tenminste niet te zien...
Het lijkt me raar om te beseffen dat iedereen die je dan spreekt, betaalt krijg om met jou te spreken. Zouden ze dat beseffen?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:18:06 #53
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_29582985
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:09 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Het lijkt me raar om te beseffen dat iedereen die je dan spreekt, betaalt krijg om met jou te spreken. Zouden ze dat beseffen?
Dat lijkt me inherent aan alle grote vakantietrekpleisters/resorts.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_29584506
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:35 schreef harlingen het volgende:
Lekker leven heb je dan zeg. Die mensen werken allemaal hoor en komen daar om even lekker niks te doen. Het heeft helemaal niks met dombo's te maken. Omdat jij graag op een andere manier vakantie viert betekend helemaal niet dat jij zoveel beter bent. Laat iedereen toch in zijn waarde. Absurde reactie vind ik het en je hebt kennelijk de rapportage ook niet gezien, want er was echt geen ene aso in het hele filmpje te zien. Hele normale mensen met hun kinderen en het zag er best gezellig uit.
Ik weet niet welk filmpje jij hebt gezien maar ik zag toch echt sbs6 campingtokkies.

Het meest trieste vind ik nog dat mensen het vakantie noemen. Nederlandse gezelligheid
pi_29585361
Ongelofelijk!

Daar zou ik nog niet heen gaan als ik geld toe zou krijgen.
pi_29585754
Prachtig

Ben ik ff blij dat ik hier in een regenachtig Nederland zit [14.gif]
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:59:32 #57
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_29586410
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:05 schreef Feestkabouter het volgende:
Hebben ze er ook Choppers?
Ja en je wordt constant afgebekt door een vol getattoeerde ali van 2 bij 2 meter.

Tering, wie verzint dit eigenlijk, mij part gebruikt de KLU dit om er oud hollands bommetjes op te gooien.

Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:32:26 #58
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_29587097
Ok, wellicht niet het meest representatieve van wat men gewend is laten ze zien. Heeft men weer wat om over te Fokken!

Maar mensen, gelukkig is elk wezen anders, en laat dat nu ook zo zijn bij de mens.
Als zij het "vakantie" vinden dan is dat hun goed recht. Ze betalen immers voor een zeer luctratieve dienst.
Ik vind dat men zelf moet bepalen wat men onder vakantie verstaat.
Voor de een is dat lekker thuis zitten en bbq'en of samen zijn met familie. Voor de ander is dat een vakantie-resort waar je een bedrag voor betaald en verder geen andere kosten hebt binnen het resort.

Mensen die zeggen dat het campinggasten zijn die niets liever willen dan naar FB of AH willen luisteren zijn zelf wel heel erg bekrompen. Laat elk mens gewoon zijn of haar invulling geven aan een voor hun leuke vakantie.
Of willen we zelf dictatoriaal bezig zijn om voor anderen te bepalen waar de ander op vakantie moet gaan?

Leven en laten leven. Ze genieten ervan, en daarvoor betalen ze ook.
Iets anders zou zijn als het gesponsord werd door de overheid, wat ook wel eens wilt gebeuren.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_29587249
ErwinRommel het gaat erom dat massatoerisme walgelijk is. Daar is dit een goed voorbeeld van. Een paar jaar geleden ging dat soort mensen naar Zuid-Spanje nu zit ineens iedereen in Turkije. Mij heeft nog niemand kunnen uitleggen wat het verschil is tussen Spanje en Turkije op het gebied van massatoerisme. Een keer in de zoveel jaren verplaatst het massatoerisme zich van het ene land naar het andere.

Van mij mogen mensen daar heen gaan maar ik mag toch ook mijn vraagtekens zetten bij zo'n "vakantie"?

Bovendien genoten ze niet echt want het was niet Nederlands genoeg
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:06:41 #60
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_29587904
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:25 schreef MrX1982 het volgende:
Holland is oke olé olé
Edit: eigenlijk totaal niet grappig enzo

[ Bericht 8% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 12-08-2005 22:46:31 ]
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_29590586
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:18 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Dat lijkt me inherent aan alle grote vakantietrekpleisters/resorts.
Nou ja, ik ben ook wel 's op luxueuze hotels geweest....maar dat wil niet zeggen dat ik me op zo'n manier ga gedragen...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29591867
Ik heb het ook gezien en vond het echt te erg. Het is toch juist leuk aan vakantie om andere mensen te ontmoeten en de cultuur van die streek te leren kennen, met bijbehorende gerechten enz. Ik moet niet denken aan bitterballen op vakantie of van die nederlandse paupermuziek.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')