Yep, 15 km zuidelijker ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:08 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Behoorlijk donker in Arnhem!
dan kan ik ff checken of idd het water uit m'n kruipruimte omhoog komtquote:
nice !quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:11 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Yep, 15 km zuidelijker ook![]()
[[url=http://img242.imageshack.us/img242/8415/fractus33vu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heb je een prive-zwembad dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan kan ik ff checken of idd het water uit m'n kruipruimte omhoog komt![]()
Genoeg hoor.. kijk maar in mijn sig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:29 schreef N.icka het volgende:
Is er nog een code voor vandaag voorhanden?
Lekker vlot ben ik weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Genoeg hoor.. kijk maar in mijn sig.
hehe.. ik was al aan het wachten:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:37 schreef N.icka het volgende:
hmz , het inloggen lukt maar steeds niet
Ik zal het even lezen , zo te zien mag het dus niet meer , jammerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe.. ik was al aan het wachten:
leesvoer voor je:
Claim Weeronline => deeltje 2
Ik zag een ander gebied zo groot als/groter dan Nederland, dat vond ik iets leukerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:04 schreef Xenwolfie het volgende:
Grrr, net bij het weer van RTL. Komt er een oranje buiengebied aan, wordt hij boven ons geel, en wordt hij boven Limburg en BelgiË bijna rood. Waarom missen wij toch bijna altijd de boot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |