In Arnhem ging het idd even goed los!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:53 schreef Adelante het volgende:
Arnhem: bliksem, onweer en veeeeel regen
kort maar heftig iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:49 schreef Richard_Zutphen het volgende:
In Arnhem ging het idd even goed los!
3 - 4 flitsen per minuut..niet zo heel veel.. maar die donders...jezus wat ging dat hard zeg.
Ik geloof dat heel goed, volgende week vrijdag begint mijn vakantie! En natuurlijk wordt het dan mooi weer want iedereen krijgt wat tie verdiend. Ik denk dat we zelfs een vette hittegolf krijgen. En dan moet haast iedereen weer werken/naar school, hahahahaha.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
Kom zon, doe je best!
Het is best koud hier, graad of 15.
Kom lief zonnetje, breek eens goed door!
Ik zie trouwens 25 graden op donderdag staat op teletekst. Waarom geloof ik dat niet![]()
Je hebt helemaakl gelijk want dan heb ik ook vakantiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:32 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Ik geloof dat heel goed, volgende week vrijdag begint mijn vakantie! En natuurlijk wordt het dan mooi weer want iedereen krijgt wat tie verdiend. Ik denk dat we zelfs een vette hittegolf krijgen. En dan moet haast iedereen weer werken/naar school, hahahahaha.![]()
Hopelijk komt er wel onweer bij ja...dan wordt het fotograferen geblazenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:16 schreef Weerman het volgende:
Er is in 24u totaal: 29.6 mm gevallen! Lekkerrrrr!
Vannacht gaat het weer opnieuw regenen, en de buien komen er daarna nog eens ff bij, met onweer.
Oeh.. mijn record (meting sinds aug 2004) staat op 24.0...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:16 schreef Weerman het volgende:
Er is in 24u totaal: 29.6 mm gevallen! Lekkerrrrr!
Vannacht gaat het weer opnieuw regenen, en de buien komen er daarna nog eens ff bij, met onweer.
Dank je.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:39 schreef Weerman het volgende:
Richard, leuke site btw als we even offtopic mogen...
Zelf gemaakt, met?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |