quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:56 schreef BretsiG het volgende:
NIET MEER NORMAAL WAT HIER LOS IS !!!!
Kruisje.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Dat valt dus uit deze lucht (genomen vanuit Maastricht-Randwyck):
[afbeelding]
Dat klopt want het trok ook richting die kant.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ten Z van Maastricht nu ook wat rake onweersklappen
Mwah. Er leken twee buien bij elkaar te komen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:22 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Dat klopt want het trok ook richting die kant.
Die bui is wel aardig geactiveerd net na Eindhovenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:14 schreef DemonRage het volgende:
Hey... een onweertje boven Eindhoven. * DemonRage hoorde gedonder.
De lucht ziet er echter niet uit alsof er onweer in zou kunnen zitten.
euh, Roel.... deeplinken mag ook niet meer heb ik begrepen. Pas maar op straks krijg je een mail van Ericquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die bui is wel aardig geactiveerd net na Eindhoven.
[afbeelding]
Thanksquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/VinkCMS/dossiers.jsp
quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:28 schreef Keiichi het volgende:Donderdag ben ik jarig, de weergoden zijn met mij zoals de weersverwachtingen eruit zien
koel? koud, lijkt wel herfst potverd*mmequote:Op maandag 15 augustus 2005 17:22 schreef Jor_Dii het volgende:
* Jor_Dii is terug uit Spanje![]()
Lekker koel hier in NL
Mag ik weten waarom de site offline is?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey mensen, even kleine mededeling.
Website is momenteel even uit de lucht.
Ik verwacht dat die vanavond weer online is.
Excuus voor deze ongemak.
15.9 graden, droog.
Klopt, wat er momenteel aan de hand is ik heb geen flauw idee, DASOO werkt namelijk (stiekem) helemaal niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:40 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom de site offline is?![]()
Alleen de root werkt niet
Subpagina's wel http://www.speedygj.nl/Mijnwebsite/wiebenik.htm bijvoorbeeld
Zal het meteen even doenquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:52 schreef Xalopalyps het volgende:
@SpeedyGJ:Je bent weer terug in dit topic
Maar kan je mijn weerstation ook toevoegen?
Gelderland
Weerstation Beneden-Leeuwen
http://www.weerstation-benedenleeuwen.nl
Thanks
Word je gehackt doorquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, wat er momenteel aan de hand is ik heb geen flauw idee, DASOO werkt namelijk (stiekem) helemaal niet meer
Zie bericht bovenquote:
Yep was al het bericht aan het typenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:19 schreef Xalopalyps het volgende:
De DASOO site is gewoon helemaal online, je hele site werkt perfect hier
Btw mooi die nieuwe layout, goed werk heb je gedaan
Thanks voor het toevoegen
17,4 graden momenteel
Tip: Edit je bericht voortaan evenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef Xalopalyps het volgende:
SpeedyGJ, mag ik mijn domein Xalo.nl naar jouw DASOO site door laten linken?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:23 schreef Xalopalyps het volgende:Lekker warm en daarna mooi onweer
Kan niet beter
Onweer
Tja, dan moet het toch maar even nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:39 schreef Xalopalyps het volgende:
Oké, hij linkt nu door. ^o^
Dat editen ken ik alAlleen ben vaak een beetje lui en dan gebruik ik snel reageren
![]()
Hier helder, de laaste wolken trekken nu weg.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier is het een beetje bewolkt, niet echt supermooi weer. Vanmiddag heeft het af en toe behoorlijk gewaaid.
Hee, de code van vandaag is trouwens 873651
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |