Ben er nog niet helemaal, maar ga het wel redden!!quote:Four months, one week, 0 minutes and 27 seconds. 2580 cigarettes not smoked, saving ¤ 473,69. Life saved: 1 week, 1 day, 23 hours, 0 minutes.
quote:Four months, one week, five days, 20 hours, 20 minutes and 14 seconds. 2696 cigarettes not smoked, saving ¤ 495,16. Life saved: 1 week, 2 days, 8 hours, 40 minutes.
Maar ik voel me kut en wil roken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Je bent al 7 maanden gestopt, niet doen!![]()
Neem een borrel een stuk chocola of een zak snoepquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Maar ik voel me kut en wil roken.
Hm, ik probeer de alcohol wel even ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:51 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Neem een borrel een stuk chocola of een zak snoep![]()
Met 1 sigaret heb je de nicotine weer binnen en voordat je het weet stinkt het huis weer naar rook
Danke! Heb nog geen echte verleidingen gehad, dus ben benieuwd.quote:
Goed zo!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:01 schreef glasbak het volgende:
Ben er trots op dat ik nog steeds niet rook....
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:09 schreef Cynix ® het volgende:
schatje, ik zit al op 2 maanden nu.
24 juni 2005, om 20:30 uur gestopt.
Allen Carr heb ik al goede en slechte verhalen over gehoord.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:30 schreef Frollo het volgende:
Ik heb nicotinepleisters geplakt en Allen Carr gelezen.
En ik wilde ook echt niet meer, dat scheelt natuurlijk
Gewoon stoppen jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:26 schreef Koningin het volgende:
Hebben jullie trouwens bepaalde methodes toe gepast? Hebben jullie tips voor de moeilijke momenten?
Vervanging voor sigaretten o.i.d.? Of gewoon kei hard cold turkey?
Ik snap ook niet dat ik het er moeilijk mee heb. Maar de verleiding wordt zo groot steeds, aangezien 80% van de mensen waar ik mee omga, rookt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:23 schreef illusions het volgende:
Zit inderdaad allemaal in je hoofd. Zo lang heb ik niet gerookt, een jaar of 5.. maar toen ik besliste wat een bullshit het eigenlijk is stopte ik van de 1 op de andere dag en ik kan er met m'n pet niet bij dat mensen het er zo moeilijk mee hebben.. is gewoon een beetje zwak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |