quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:34 schreef Yankee_One het volgende:
Worms en Pacman
Dus jij verwacht hier op fok in GAM een dwarsdoorsnede van de nederlandse bevolking tegen te komen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:00 schreef Ericjuh het volgende:
link en pac-man
om eerlijk te zijn vind ik dit toernooi een beetje raar verlopen.. ik druf te wedden als je over straat loopt en je vraagt een voorbijganger een gamefiguur, dat niemand zowat samus, worms of link zal zeggen.. en toch staan deze 3 in de halve finale..
Nee, Purple Tentacle zal iedereen noemen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:00 schreef Ericjuh het volgende:
om eerlijk te zijn vind ik dit toernooi een beetje raar verlopen.. ik druf te wedden als je over straat loopt en je vraagt een voorbijganger een gamefiguur, dat niemand zowat samus, worms of link zal zeggen.. en toch staan deze 3 in de halve finale..
agreequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:34 schreef Yankee_One het volgende:
Worms en Pacman
Tsja, het is maar net wie tegenover wie komt te staan in een ronde. Gordon Freeman ging er in de eerste ronde al uit (tegen Commander Keen), maar als er gevraagd was een eigen top10 ofzo in te sturen, had hij zeker hoger gestaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:00 schreef Ericjuh het volgende:
link en pac-man
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:14 schreef kurzz het volgende:
Worms en Pac man natuurlijk
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:23 schreef Morthill het volgende:
OMG, de hoeveelheid Nintendo Fanboys hier is onvoorstelbaar. tis een wonder dat Pac Man niet dik op achterstand staat. Worms en Pac Man. Al heeft PAc Man eigenlijk niks te zoeken in deze ronde, netzomin als Samus. Die wedstrijd hoort iets als Mario tegen Duke te zijn.
Wordt je van dat constante gezeur nou ook gelukkiger?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:23 schreef Morthill het volgende:
OMG, de hoeveelheid Nintendo Fanboys hier is onvoorstelbaar. tis een wonder dat Pac Man niet dik op achterstand staat. Worms en Pac Man. Al heeft PAc Man eigenlijk niks te zoeken in deze ronde, netzomin als Samus. Die wedstrijd hoort iets als Mario tegen Duke te zijn.
tuurlijk, waarom zou ik het anders doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:57 schreef Young_David het volgende:
[..]
Wordt je van dat constante gezeur nou ook gelukkiger?
Wij niet dus nokken ermee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
tuurlijk, waarom zou ik het anders doen![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:20 schreef mordradead het volgende:
jij bent slechts een infantiele klootzak
Het sarcasme ging je verloren?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wij niet dus nokken ermee.
En dáar is iets waar menings verschillen optreden. Ik vind persoonlijk absoluut niet iemand als Duke Nukem in de finale zou horen. En blijkbaar vonden velen met mij dat een andere charcter beter was (volgensmij de worms). Als je niet tegen een democratische besluit kan moet je niet op een forum zijn/met een verkiezing meedoen. Nintendo heeft gewoon goede characters voortgebracht (is mijn mening) en dat kan je uit de uitslagen van dit tournooi wel zien. Dat jíj vind dat samus/pacman hier niks te zoeken hebben hoeft nog niet te betekenen dat andere dit geen toffe gamefiguren vonden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:23 schreef Morthill het volgende:
Ik ben het 1/2 met je eens. Tuurlijk respecteer ik het besluit van de meerderheid, het is alleen mijn recht om het er niet mee eens te zijn en het is net zo goed mijn recht om te klagen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:46 schreef gieling het volgende:
[..]
En dáar is iets waar menings verschillen optreden. Ik vind persoonlijk absoluut niet iemand als Duke Nukem in de finale zou horen. En blijkbaar vonden velen met mij dat een andere charcter beter was (volgensmij de worms). Als je niet tegen een democratische besluit kan moet je niet op een forum zijn/met een verkiezing meedoen. Nintendo heeft gewoon goede characters voortgebracht (is mijn mening) en dat kan je uit de uitslagen van dit tournooi wel zien. Dat jíj vind dat samus/pacman hier niks te zoeken hebben hoeft nog niet te betekenen dat andere dit geen toffe gamefiguren vonden.
Dit klopt voor een deel ja, ik vind persoonlijk dat er betere characters waren dan P-M. Echter zitten er zeker een paar toffe characters in schema B, neem bijvoorbeeld Joanna Dark, Samus, PoP, Wario, etc.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben het 1/2 met je eens. Tuurlijk respecteer ik het besluit van de meerderheid, het is alleen mijn recht om het er niet mee eens te zijn en het is net zo goed mijn recht om te klagen.
Voor de rest ben ik het wel met je eens, Nintendo heeft een lineup van toffe chara's. Zelfs jouw laatste stuk steun ik. Want begrijp me niet verkeerd, ik vind Samus en Pacman leuke chara's, ik denk alleen dat als je schema A vergelijkt met Schema B, schema A een hoop toffere characters had.
De finale van schema A ben ik absoluut niet rouwig om. Ik had liever Duke Nukem ja, maar Link is Nintendo's tofste chara en Worms ownen ook big time.
Maar als je die vergelijkt met de finale van B denk ik gewoon dat geen van die 2 op het niveau zit waar Link en worms zitten.
Zeker zeker, nu vind ik Samus een mindere, maar zeker PoP (ik kies voor de oude) en Wario zijn echt toffe characters. Maar vergelijk dat met chara's uit A: Sonic, Duke Nukem, Mario, Donkey Kong, Sub Zero.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:31 schreef gieling het volgende:
[..]
Dit klopt voor een deel ja, ik vind persoonlijk dat er betere characters waren dan P-M. Echter zitten er zeker een paar toffe characters in schema B, neem bijvoorbeeld Joanna Dark, Samus, PoP, Wario, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |