Kom laat eens wat horen jong.... doe er ook maar gelijk eenpaar met een X, dan overbluf je het subject van je woede.....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:44 schreef Billekoek het volgende:
Ik verzin ze liever zelf
We zijn begonnen met een Z.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:54 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik stem X!
Niemand heeft mij verteld dat het op alfabetische, omgekeerde volgorde moest?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:55 schreef kutvent het volgende:
[..]
We zijn begonnen met een Z.
De eerstevolgende is dan de Y
Na de Y komt de X dan de W etc...![]()
oneerlijk dat is mijne .:')quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:45 schreef TradeMarkie het volgende:
zak hooi!
Moet je eens in een openbaar zwembad gaan zwemmen, en dan vooral op warme, zonnige dagen.quote:
Dan drijven ze wel voorbij wil je zeggen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:09 schreef boempa het volgende:
[..]
Moet je eens in een openbaar zwembad gaan zwemmen, en dan vooral op warme, zonnige dagen.
Sommige zijn nog aardig snel hoor, dat zou je niet verwachten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:12 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Dan drijven ze wel voorbij wil je zeggen?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:13 schreef DaveMasteR het volgende:
Zeikstraal
quote:Pingwingei - zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:14
Waarom ontbreekt Zeikstraal?
Ik vind hem erg mooi. 'Ej! Ja jij daar! Jij zoldersnol!' Klink welquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:00 schreef kutvent het volgende:
Zoldersnol.
Is dat net zoiets als een greppeldel? Of een stoephoer?
Ik zeg altijd portieksnol.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:33 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik vind hem erg mooi. 'Ej! Ja jij daar! Jij zoldersnol!' Klink wel
En zwatelaar dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:45 schreef DaveMasteR het volgende:
Jack Spijkerman is een zwavelaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |