quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Dan moet je gaan frituren enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wil frituur.
Het is al half 3.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan moet je gaan frituren enzo![]()
Tsssssssskquote:
No-shit Pool..quote:
Das een wederdienst hé?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:38 schreef The_Terminator het volgende:
Zo snel genoeg PS?
Ik ook!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg bier op, geloof ik.
En ik jouquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ook!
Wist je dat ik jou newbie kan noemen?
Dat kan elke modquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:45 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zeg Pool, kun jij ook notes zien van users enzo tegenwoordig?
5417 (gemiddeld 7 per dag)quote:
Ja, maar die van jou zie ik alle 136 dubbel momenteel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:45 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zeg Pool, kun jij ook notes zien van users enzo tegenwoordig?
Dat schijnt vaker voor te komen bij Mods die mijn notes bekijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:49 schreef Pool het volgende:
Ja, maar die van jou zie ik alle 136 dubbel momenteel.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, maar die van jou zie ik alle 136 dubbel momenteel.
Vroegah kwam ik niet zo vaak... Maar dat tegenwoordig wel anders hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
5417 (gemiddeld 7 per dag)
Pfrt, kom eens wat vaker!
Je hebt een geile vriendin?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vroegah kwam ik niet zo vaak... Maar dat tegenwoordig wel anders hoor![]()
wat doe jij nog wakkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar ff serieus, jij kan echt de notes zien?
Das niet voorbehouden aan alleen de A's en FA's?
Die kan ik zien en zetten ja. Ze zijn er juist voor bedoeld om o.a. door mods gezet te worden, zodat de A's en FA's later kunnen zien wat er aan de hand was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Conflict kon ze ook doorlezen, heeft hij gezegt op Fok Radio enzo...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das een doe alsof je nog wakker bent actquote:
Das een doe alsof je nog wakker bent actquote:
Okay, dus als ik hier loop te zieken doe jij dat melden en na een bepaald aantal notes volgt een ban?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:52 schreef Pool het volgende:
[..]
Die kan ik zien en zetten ja. Ze zijn er juist voor bedoeld om o.a. door mods gezet te worden, zodat de A's en FA's later kunnen zien wat er aan de hand was.
doe je goed dan, lijkt net echtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das een doe alsof je nog wakker bent act
Handwerk kan ook okay zijnquote:
Als je zou kunnen zien hoe ik hier nu zit zou je een ander mening hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
doe je goed dan, lijkt net echt
Lucky youquote:
Dat is in theorie mogelijk ja, maar in de praktijk nog niet voorgekomen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Okay, dus als ik hier loop te zieken doe jij dat melden en na een bepaald aantal notes volgt een ban?
* Ik doe nog maar meer credits opbouwen
Je hebt gewoon de belangrijkste levensbehoeftequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:57 schreef cerror het volgende:
Ik heb bier... ennuh..... uh.... tja... shag... pc... ennuh... uhuh...
Sex is de nummer 1 bij mensen hoor?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de belangrijkste levensbehoefte![]()
Ik ben je nu ff kwijtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat is in theorie mogelijk ja, maar in de praktijk nog niet voorgekomen.![]()
Water sex en dan voedsel is mijn rijtjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Sex is de nummer 1 bij mensen hoor?
Naja, na water en voedsel.
Water sex en dan voedsel is mijn rijtjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Sex is de nummer 1 bij mensen hoor?
Naja, na water en voedsel.
Ik bedoelde dat ikzelf in de praktijk nog geen notes bij je heb gezet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben je nu ff kwijt
Ik denk dat na een bepaald aantal notes je een afkoelban krijgt.
Zie ik het verkeerd?
Ikzelf heb uiteraard geen notes
geen zuurstof nodig?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Water sex en dan voedsel is mijn rijtje
Naarstig door breitquote:
Dacht dat je een ander soort handwerk bedoeldequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Naarstig door breit [afbeelding]
Okayquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ikzelf in de praktijk nog geen notes bij je heb gezet.![]()
Verder is het niet zo dat er gewoon notes geteld worden. Het gaat om de inhoud van de notes.
Zo is PS toch helemaal nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dacht dat je een ander soort handwerk bedoelde
Breathless kan okay zijnquote:
Jij dacht aan schilderen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dacht dat je een ander soort handwerk bedoelde
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:07 schreef Quickie_Bat het volgende:
Okee dan kom ik hier maar vervelen...
Hoi
Mooi dat ik je hier ff zie, wtf is DP aan het doen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:07 schreef Quickie_Bat het volgende:
Okee dan kom ik hier maar vervelen...
Hoi
Waarom zou ik, van alle mensen, dat moeten weten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mooi dat ik je hier ff zie, wtf is DP aan het doen?
op vakantie tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mooi dat ik je hier ff zie, wtf is DP aan het doen?
jij bent zen buddy toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:10 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Waarom zou ik, van alle mensen, dat moeten weten?
Jij had een goed contact met hem?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:10 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Waarom zou ik, van alle mensen, dat moeten weten?
C'est l'amour!quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:11 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
heee!! frank!!
Heb ik nog steeds een block?
sinds juniquote:
Ik ben al maanden geblockt door die pathologische leugenaar.... ik hoop dat ie sterft daar in dat vakantieoordquote:
Internetquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
Dat ik me nog druk maak om internet zeg
ach komt ooit nog wel goed met jou hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
Dat ik me nog druk maak om internet zeg
quote:
Hij zou me op zijn nieuwe toevoegenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
das ook weer een punt ja
of je hebt zen oude mail nog
Ik ben me plaatjes collectie aan het uitzoeken en ondertussen aan het Fok!ken...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:15 schreef Quickie_Bat het volgende:
Maar wat doen jullie ALLEMAAL nog op?
Gelulquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:13 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ik ben al maanden geblockt door die pathologische leugenaar.... ik hoop dat ie sterft daar in dat vakantieoord
Ik do emijn bestquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach komt ooit nog wel goed met jou hoor
geef het hem wel door als ik hem weer online ziequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelul
Jij en DP zijn maatjes, dus geef ff aan hem door dat ie me toevoegd op msn
T_Tquote:
Nee nee echt niet!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelul
Jij en DP zijn maatjes, dus geef ff aan hem door dat ie me toevoegd op msn
absoluutquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:18 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Nee nee echt niet!!
We verafschuwen elkaar!! Echt! Het is haat en nijd tussen ons!!!okee kwam dat geloofwaardig over?
Thanks alvastquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
geef het hem wel door als ik hem weer online zie
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
weet ik en daarom weet ik ook dat het goed gaat komen
Absoluutquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:18 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Nee nee echt niet!!
We verafschuwen elkaar!! Echt! Het is haat en nijd tussen ons!!!okee kwam dat geloofwaardig over?
okquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Absoluut
Zeg hem nou maar dat ie me toe doet voegen
dat is 1 puik planquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:20 schreef Nickthedick het volgende:
Ik ga een peuk roken...
* Hoopt dat je erin stiktquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:20 schreef Nickthedick het volgende:
Ik ga een peuk roken...
Thanks sweetiequote:
Ik leef nog.quote:
Zie de ractie van Q+_Bquote:
quote:
Damnquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:28 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik leef nog.Waarom zo hatelijk?
![]()
Heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja ik doe het een keer op essel en krijg meteen gezeik
niet echt hoor, hadden het steeds over topic killen dus maar een kloon aangemaakt genaamd topickillerquote:
ow datquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet echt hoor, hadden het steeds over topic killen dus maar een kloon aangemaakt genaamd topickiller
erg flauw i know
uurtje ofzo ja, zeker niet langerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ow dat
Die kloon was een kort leven gegund iig
Welke kloonquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ow dat
Die kloon was een kort leven gegund iig
Zoals gewoonlijkquote:
Huh? Net in dat andere topic nogquote:
Slaap lekker PSquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben er vandoor.
Slaap lekker zometeen, zelfs Nickthedick
Tot later![]()
Ik begin bijna te denken dat dit een doodsverwensing is.quote:
Wat heb ik jou aangedaan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben er vandoor.
Tot later![]()
En ik klik weer hèquote:
trusten meissiequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben er vandoor.
Tot later![]()
Ohquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Huh? Net in dat andere topic nog![]()
Hoi
Niets johquote:
Niets wat de moeite waard isquote:
*schrikt zich rot omdat PS ineens verdwenen is en alleen nog maar een pluimpje rook zietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niets wat de moeite waard is
Nun echt gone *poef*
En ik wens je toch ook een welterusten?quote:
Damn is toch verdoem mij?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik begin bijna te denken dat dit een doodsverwensing is.![]()
Leuk om te weten... ik zeik altijd mensen af en hoor er nooit meer wat van. Nu doe ik het eens niet en PS wil me dood hebben. I'm confused.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niets wat de moeite waard is
Nun echt gone *poef*
Ze is snel hè!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
*schrikt zich rot omdat PS ineens verdwenen is en alleen nog maar een pluimpje rook ziet
volgens mij haal je PS en mij door elkaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Damn is toch verdoem mij?
Dus dit wordt dan een probleem voor hemzelf
KS!! Ik wil je nog wel een keer zien hoor!!![]()
Mijn avatar afzeiken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Leuk om te weten... ik zeik altijd mensen af en hoor er nooit meer wat van. Nu doe ik het eens niet en PS wil me dood hebben. I'm confused.![]()
Ja, maar 'zelfs'? Alsof ik wat heb aangedaan ofzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En ik wens je toch ook een welterusten?
willen ze hem/haar het huis afhandig maken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Godverdomme!
Die pissebedden hierbuiten zijn een slak aan het overvallen!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
volgens mij haal je PS en mij door elkaar
enne wil jou ook nog een keer zien zeker
waar danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn avatar afzeiken?
K*t ikben er nog steeds
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn avatar afzeiken?
K*t ikben er nog steeds
hierquote:
Of een slak heeft 6 penissen of 6 pissebedden zijn blind.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
willen ze hem/haar het huis afhandig maken?
enne liveverslag please
Heheheheh!quote:
Vorige weekquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:45 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat was 2 weken geleden.
![]()
Hij zuigt nog steeds btw.![]()
eeuuhh oke i'm confusedquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Of een slak heeft 6 penissen of 6 pissebedden zijn blind.
Ik vond je vorige gewoon veeeeeel beter.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vorige week
Wat is er mis met een ava die zuigt?
Ik kan me toch niet achter jou verstoppen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
beetje stiekem achter me gaan staan he
tuurlijk wel, achter mijn mooie brede schoudersquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet achter jou verstoppen?
Oh, sorry.quote:
Neuh, defensief mechanismequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij zoekt ook meteen overal wat achter he
Welke?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik vond je vorige gewoon veeeeeel beter.![]()
Ik ken je het beste van de eerste.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Welke? [afbeelding] of [afbeelding]
* Proestquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
tuurlijk wel, achter mijn mooie brede schouders
Hoe de neuk kom je daar nu op?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja jij kan dat jij hebt de mechanische onderdelen nu daar he
ja lach maarquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Proest
* Owja, dat was ik ff vergeten
En das nou juist degene die ik maar heel kort heb gehadquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ken je het beste van de eerste.
Die dus?quote:
Dit is de derde keerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:54 schreef PrintScreen het volgende:
Wat het antwoord van wie dan ook zal zijn, ik ben nu slapen
Tot later allemaal
WPZquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Dit is de derde keer![]()
Slaap lekker PS
Huh?quote:
Dat is toch mooi?quote:
Amen!quote:
Pure meeloperij wat ik doe.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey je woonde toch niet in staphorst
Waar hebben jullie het over!!!quote:
Ik ben atheïst... wat moet ik andersquote:
niets, atheist is goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben atheïst... wat moet ik anders![]()
![]()
Amen=eindequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben atheïst... wat moet ik anders![]()
![]()
Bij mij was het altijd: PEPERMUNTJES!quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Bij mij was het altijd: PEPERMUNTJES!
Die at ik gewoon tussendoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Bij mij was het altijd: PEPERMUNTJES!
Hosti?Nog nooit gehadquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
en een hosti tussendoor zeker, met een glas wijn erbij
Waren hosti's niet van die goedkope kauwgomballen bij de lokale frikadellenboer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet vaak in de kerk geweest zeker, of geen katholiek natuurlijk
nee dat waren van die droge ronde kutdingen die aan je gehemelte bleven plakkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Waren hosti's niet van die goedkope kauwgomballen bij de lokale frikadellenboer?
Hosti's zijn net plastic pita's, maar dan ongeveer zo groot als een 2 Euro munt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
en een hosti tussendoor zeker, met een glas wijn erbij
Heb je zeker weten geen bi-verleden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee dat waren van die droge ronde kutdingen die aan je gehemelte bleven plakken
dat weet ik heel erg zeker jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb je zeker weten geen bi-verleden?
Zeg, het konquote:
Geen katholiek dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet vaak in de kerk geweest zeker, of geen katholiek natuurlijk
Tja hee... niets mis met voorspellen en zulksquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
er kan wel meer, maar dat niet
moet je het wel goed doen dan is voorspel erg lekker jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja hee... niets mis met voorspellen en zulks
Waar baseer je dit nu weer op!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb je zeker weten geen bi-verleden?
Ik wil wel jouw kruis slaan.quote:
Wit, plakken... gehemelte... laat maar.quote:
Die duivelsmileyquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Wit, plakken... gehemelte... laat maar.
hoe kom jij dan aan zulke gedachtesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Wit, plakken... gehemelte... laat maar.
Slaap lekker KSquote:
Muts, denk eens na!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:49 schreef grassprietje het volgende:
Jeeej!
let's celebrate and drink beer!
het is nooit te laat voor bier, jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Muts, denk eens na!
Het is 3 uur. beetje laat voor bier vind je niet?
*pakt bij gebrek aan beter de heineken aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:51 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized deelt overgebleven Heineken uit
162?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:53 schreef grassprietje het volgende:
is trouwens dat andere topic al vol?
beter heineken dan geen bier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:59 schreef grassprietje het volgende:
[..]
*pakt bij gebrek aan beter de heineken aan
toch bedankt hoor J.
Ik zal proberen ervan te genieten![]()
Goed, bier staat koud voor vanavond, had nog 2 pilsjes staan in de koelkast van gister.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:12 schreef grassprietje het volgende:
[..]
daarom!
en genieten lukt ook nog!
hoe zit het bij jou?
175 is ook een jubileum toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:20 schreef grassprietje het volgende:
[..]
kan wel
Ach boeie. Op naar de 200!![]()
Rust in de tentquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:21 schreef grassprietje het volgende:
nou, waar is cerro gebleven?
Of schaamde hij zich zo voor zijn impulsieve antwoord dat hij m gesmeerd is
Het is cerror mén... met een r erna!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:21 schreef grassprietje het volgende:
nou, waar is cerro gebleven?
Of schaamde hij zich zo voor zijn impulsieve antwoord dat hij m gesmeerd is
Hebben we hier te maken met een heuse rasechte POSTBODE?????quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:29 schreef JDude het volgende:
* meldt .
Nog niet aan het bier, straks nog even met de TPG auto rondscheuren
Sorry mén!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is cerror mén... met een r erna!
Excuses aanvaard.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:36 schreef grassprietje het volgende:
Hebben we hier te maken met een heuse rasechte POSTBODE?????
*smelt*
dankjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Nu is het tijd voor een peuk en een boterham.
Twee jaar terug was ik nog een collega van jequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:29 schreef JDude het volgende:
* meldt .
Nog niet aan het bier, straks nog even met de TPG auto rondscheuren
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:45 schreef rompompom het volgende:
Nummer vijf van vandaag is ook aanwezig
Verwar het één niet met het anderquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Nu is het tijd voor een peuk en een boterham.
Neen, mijn overbekende: Broodje gelderse kookworst met loempiasaus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:47 schreef grassprietje het volgende:
[..]
dankje
wat ga je op je boterham doen?
of wordt het een broodje met tevredenheid
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:50 schreef grassprietje het volgende:
[..]Jij hebt helemaal niet de beschikking over bier!
![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:51 schreef cerror het volgende:
Neen, mijn overbekende: Broodje gelderse kookworst met loempiasaus.
Kookworst?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, mijn overbekende: Broodje gelderse kookworst met loempiasaus.
Het is een orgasme met heette pepersch!quote:
Wanneer was die bruiloft ook al weer?quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent al de tweede in deze reeksch die me daar op wijst. Mijn antwoord luidt, evenals de eerste keer:
Dat wordt gecompenseerd door een overdaad aan frituur
Da's gewoon de worst waarvan je vandaag nog een plakje bij de slager hebt gekregenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:56 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Kookworst?
Klinkt heel papperig
weet ik nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Wanneer was die bruiloft ook al weer?![]()
Dat was geen vraag, maar gewooon uitlachenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:58 schreef grassprietje het volgende:
[..]
mag ik toch best vragen.
We moeten natuurlijk wel een selectie maken van de echte BeFfers
Bij deze wat mij betreft aanvaard
Oeh lekker!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's gewoon de worst waarvan je vandaag nog een plakje bij de slager hebt gekregen
Ik vond net kaassouflé's uit 2002....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:02 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Oeh lekker!
Geldt dat ook als frituur dan?
Dan neem ik ook wat
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat was geen vraag, maar gewooon uitlachen
Volgens mij is het vet zat. Helemaal op de cerror manierquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:02 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Oeh lekker!
Geldt dat ook als frituur dan?
Dan neem ik ook wat
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik vond net kaassouflé's uit 2002....
Oh, even kijken hoe dat ook alweer gingquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij is het vet zat. Helemaal op de cerror manier
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij is het vet zat. Helemaal op de cerror manier
Met loempiasausquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:08 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Oh, even kijken hoe dat ook alweer ging
Klinkt erg goed.quote:Broodje gelderse kookworst met loempiasaus
Het is een orgasme met heette pepersch.
Frituren dood allesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:06 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:
De gelijkenis is inderdaad treffend!quote:
en, waren ze lekker?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:06 schreef cerror het volgende:
[..]
zouden best 2 blauwe schoentjes kunnen zijn iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:22 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Ja, iemand dacht dat het voetjes waren..
Of was jij dat
ik weet niet of ik hierom moet huilen of lachenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:19 schreef JDude het volgende:
[..]
De gelijkenis is inderdaad treffend!
ok, huilen dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
zouden best 2 blauwe schoentjes kunnen zijn idd
Lachen natuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:23 schreef grassprietje het volgende:
[..]
ik weet niet of ik hierom moet huilen of lachen
Domme mensen kopen allerlei dingen bij de blokker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:25 schreef grassprietje het volgende:
wie plakt er nou voetjes onderaan je hoofd
*traantjes wegpinkt*quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
*grassprietje een dikke knuffel geeft
als jij vind dat het je nek is dan is het je nek
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Domme mensen kopen allerlei dingen bij de blokker.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:20 schreef grassprietje het volgende:
[..]
En eigenlijk vind ik dat ik er best om mag lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:22 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Ja, iemand dacht dat het voetjes waren..
Of was jij dat
Echter, er ontbreken mensen die de serie mee helpen voort te bestaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:39 schreef Janetje het volgende:
Ik post want [BeF] bestaat..
Dat is waar.. maar wanhoop niet..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Echter, er ontbreken mensen die de serie mee helpen voort te bestaan.
Enen goeden avond.. hoe gaat het met uwe panterheid?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond
Och heden, daar is de eerste reedsch!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:07 schreef killswitch het volgende:
bij deze introduceer ik u allen euforie, een lief gezelig meisje met een nieuw kapsel
veel plezier euf
goh je meent hetquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:10 schreef Euforie het volgende:
[..]
Jeej jeej![]()
Tuurlijk zijn we dat![]()
(Ik verveel me)
Ahh.. welkom hier, where we BeF, BeF and BeF awayyy...quote:
Jij was gisteren in het toffe *kuch* Enschedequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahh.. welkom hier, where we BeF, BeF and BeF awayyy...
Daar was ik inderdaad.. bij de toffe *kuch* killswitchquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:12 schreef Euforie het volgende:
[..]
Jij was gisteren in het toffe *kuch* Enschede
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar was ik inderdaad.. bij de toffe *kuch* killswitch
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar was ik inderdaad.. bij de toffe *kuch* killswitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |