quote:Maxwell hoopt op rentree in november
De Amsterdamse tv-zender AT5 meldt dat de Braziliaan Maxwell hoopt om in november zijn rentree te kunnen maken. Zijn herstel verloopt voorspoediger dan gepland. In september keert hij terug in Nederland voor de revalidatie.
Nigel de Jongquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:51 schreef Radegast het volgende:
Toch gaat Ajax VdV dit seizoen erg missen, ik zou niet weten welke middenvelder van dit Ajax het in zich heeft om meer dan 10 goals te maken in een seizoen. Gelukkig hebben we dit jaar een betere voorhoede.
Hopen dat er snel bij is danquote:Dat hij een conditionele achterstand heeft, wijt Juan Franciso García aan het ontslag van trainer Del Bosque bij Besiktas. ,,Er kwam toen een Turkse trainer die niet voor mij koos. Ik hoop zo snel mogelijk fit te worden want ik wil erg gaag beginnen bij Ajax. Dat kan een kwestie van dagen zijn, of een paar weken op zijn hoogst
Sneijder absoluut. Boukhari zou het in een heel seizoen ook kunnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:51 schreef Radegast het volgende:
Toch gaat Ajax VdV dit seizoen erg missen, ik zou niet weten welke middenvelder van dit Ajax het in zich heeft om meer dan 10 goals te maken in een seizoen. Gelukkig hebben we dit jaar een betere voorhoede.
Boukhari geloof ik niet in. Sneijder, daar heb ik mijn twijfels bij..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sneijder absoluut. Boukhari zou het in een heel seizoen ook kunnen.
Maar sowieso lopen er weinig middenvelders in de eredivisie die dat kunnen hoor. Landzaat en Hofs, maar die laatste is zwaargeblesseerd.
Ben ik met je eens en Sneijder in goeie doen moet het ook kunnen ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Nourdin heeft als supersub al eens 6 keer gescoord in voornamelijk invalbeurten. Als die 34 duels vaste linkshalf zou zijn, kan hij er wel 10 inprikken.
Lijkt mij toch wel erg vroeg. Ik heb er iig geen goed gevoel over.quote:
PSV start wel vaker slecht tegen staartploegen, om dan uiteindelijk als kampioen te eindigen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:53 schreef toma het volgende:
de eerste stap richting 't kampioenschap van ajax wordt al gedaan door psv doordat ze gelijk spelen tegen heracles 1-1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Dat meen je niet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die man is bot, mietje alles.., verdedigend word ie van de 10 x 8 x gepasseerd door een of andere Hasan en aanvallend brengt ie geen reet.![]()
Niet in wilde zetten ? Hij had er het niveau niet voor, hij heeft een stuk of 15 wedstrijden gespeeld, alleen omdat Del Bosque zn mattie was en daarin speelde hij verschrikkelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:06 schreef twi het volgende:
Gelukkig kopen jullie liever spelers met gezonde motivatie, die niet lui zijn en aanvallend veel brengen brengen, zoals Ailton.
Misschien dat 'ie voor een oninspirerend clubje als Besiktas zich niet in wilde zetten, maar Juanfran gaat zich bij ons echt wel laten zien
Ik heb precies hetzelfde gevoel. Zo sufquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:05 schreef StarGazer het volgende:
Bah, een heel weekend voetbal, maar geen Ajax
Cohen, je wordt bedankt jongenquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gevoel. Zo suf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |