quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:59 schreef Aurelium het volgende:
helemaal mee eens...
Zelfs de grootste kut baantjes moet je tegenwoordig willen doen omdat je het zo leuk vind en niet om het geld.
Spreekt moet spreken zijn. Volgende brief!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:49 schreef Herald het volgende:
"het professionalisme en de grote kennis van zaken bij uw bedrijf spreekt mij aan"
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:08 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Spreekt moet spreken zijn. Volgende brief!
En bij moet van zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:08 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Spreekt moet spreken zijn. Volgende brief!
nu weet TS dus waarom hij nooit uitgenodigd wordtquote:
hehe bij jou ook alquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind zelfs het maken van een CV al gênant
Allerlei dingen waarvan ik weet dat het geen fuck voorstelde moet ik er toch op zetten omdat het interessant staat.
Een gedichtje erin misschien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:33 schreef Kajalevi het volgende:
Ik ben dus zo'n iemand die sollicitatie brieven leest, en waar ik echt van in slaap
val zijn die standaard brieven. Net of ze het allemaal van elkaar overgeschreven
zijn.
Waar ik naar kijk is je CV als eerste, zorg dus dat die er goed uitziet.
Daarna begin ik pas aan de brief als mn interesse gewekt is.
De brief: liefst geen standaard geneuzel, ok je ontkomt er niet helemaal
aan maar zorg dat je brief opvalt door net even anders te zijn dan
anderen.
Als je dan zo'n brief moet schrijven dan maakt dat het tenminste leuk.
Zorg voor een beetje orignaliteit. Dat valt op.
he hallo, ik zoek een baanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:34 schreef Nickthedick het volgende:
Een gedichtje erin misschien?
Dan val je iig wel op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:43 schreef Herald het volgende:
[..]
he hallo, ik zoek een baan
en nu zag ik uw vacature staan
ik dacht hey dat is echt iets voor mij
dus nodig me uit voor een gesprek en maak me blij
De ene keer schrijf je he en de andere keer hey. Hieruit kan worden gededuceerd dat je geen consequent persoon bent en dus niet wat wij zoeken voor deze functie. Helaas pindakaas.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:43 schreef Herald het volgende:
[..]
he hallo, ik zoek een baan
en nu zag ik uw vacature staan
ik dacht hey dat is echt iets voor mij
dus nodig me uit voor een gesprek en maak me blij
dat is afwisselling! Om te voorkomen dat het allemaal te monotoon wordtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:47 schreef OnaNia het volgende:
De ene keer schrijf je he en de andere keer hey. Hieruit kan worden gededuceerd dat je geen consequent persoon bent en dus niet wat wij zoeken voor deze functie. Helaas pindakaas.
Ik denk dat je je hierin toch vergist. Ik werk zelf in een winkel waar ik een tijd geleden de sollicitatiequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:49 schreef Herald het volgende:
.....Worden werkgevers zelf niet moe van die hielenlikkende epistels? Dat een of andere snaak weer even benadrukt hoe geweldig zijn onderneming is......
Zo krijg ik nog wel eens brieven in de trant van "ik moet solliciteren anders raak ik mijn uitkering kwijt, dus bij deze, maar ik zoek eigenlijk geen werk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:43 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik denk dat je je hierin toch vergist. Ik werk zelf in een winkel waar ik een tijd geleden de sollicitatie
procedure moest afhandelen en de brieven die binnenkwamen waar werkelijk van niveau 0.
Zat er zelfs eentje bij (en die was echt serieus) op een kladblokblaadje met tekst in de trant van:
"Ik zou graag bij u in de winkel willen werken, want dat lijkt me wel lachen namelijk"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |