[* DIGGER reikt Tong een dubbele Paddy aan]quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:47 schreef tong80 het volgende:
Ik woon sinds vanavond in Zaltblommel.
Geen 5.80 hoop ik voor je?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:01 schreef Dylan Dog het volgende:
gvd was mooi man, stond te springen in de kamer...
same here. blijft toch mooi als een nederlander de rest ff te slim af isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:01 schreef Dylan Dog het volgende:
gvd was mooi man, stond te springen in de kamer...
met spikes glij je niet zomaar wegquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
same here. blijft toch mooi als een nederlander de rest ff te slim af is
was best knap met dit weer overigens. zo'n aanloop komt heel nauw aan en door regenval wordt de baan glad. gevolg is dat je minder hard aanloopt omdat je eerder wegglijdt plus dat de bak ook nat is en de polsstok minder wrijving heeft bij de afwikkeling ervan.
* Spideyman kwam in een grijs atletiek-verleden niet eens over de 3 meter
Ik heb 1,35 gesprongenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:19 schreef tong80 het volgende:
Tong sprong als 15jarige net over één meter tien. Dat is de hoogte van de hordenlopers
Hij's leuk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:34 schreef DIGGER het volgende:
Zojuist besteld voor Glenn:
[afbeelding]
Ik was wel de beste op de 60 meter sprintquote:
Ik was de beste op de lange afstandenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was wel de beste op de 60 meter sprint
Ik denk dat je nu na 60 meter sprinten aan de hartbewaking moet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:29 schreef tong80 het volgende:
Ik was wel de beste op de 60 meter sprint
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu na 60 meter sprinten aan de hartbewaking moet.
Als het regent zeker wel hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met spikes glij je niet zomaar weg
ah tof, dat was ook mijn onderdeel. nou ja halflange afstanden - 800 en 1500 meter.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik was de beste op de lange afstandennu ben ik daar het slechtst in
. 100 meter liep ik in pff wat was het... 17,nogwat dacht ik
Balkenende hoorde iets over magische stafjes die je over de 5,80 tilde.quote:HELSINKI - Premier Peter-Jan Balkenende heeft wereldkampioen Rens Blom telefonisch zijn felicitaties overgebracht. Blom behaalde donderdagavond als eerste Nederlander een gouden medaille op een WK atletiek. Met een hoogte van 5,80 meter pakte hij in Helsinki op het onderdeel polsstokhoogspringen het goud.
Balkenende pakte direct de telefoon om Blom zijn gelukwensen over te brengen. Volgens de Rijksvoorlichtingsdienst feliciteerde hij de verrassende wereldkampioen namens het kabinet en de gehele Nederlandse bevolking. De premier prees de atleet die volgens hem met zijn prestatie "een mooie bijdrage heeft geleverd aan het Oranje-gevoel".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |