quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:22 schreef doerebout het volgende:
Hebben ze daar ook ingehuurde Turken die als kutmarokkaan het strand terroriseren dan?
Het is maar wat je reclame noemt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:48 schreef -erwin- het volgende:
wat een baggerreportage overigens. ik had meer het idee dat ik naar een reclameuitzending aan het kijken was, dan naar een nieuwsrubriek. maarja ik was toch aan het eten
Kijk eens naar buiten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:52 schreef DIA het volgende:
waarom gaan ze niet in ned op vak dan?>
ik denk dat er wel mensen zullen overwegen er naartoe te gaan. het zag er immers (voor dat volk) best gezellig uit. frans bauer, andre hazesquote:
is duurder en minder "echt Nederlands" waarschijnlijk..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:52 schreef DIA het volgende:
Tja, weer en prijzen kennelijk?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:52 schreef DIA het volgende:
Laat die asocialen daar dan maar heen gaan, dan blijft er nog genoeg van de wereld over voor 'normale mensen'.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik las ook zoiets in Nieuwe Revu, geloof ik.
Da's voor de lui die niet meer naar Lloret de Mar willen (en die daar elke dag bij Friet van Piet aten). Ik gok dat ze in dit 'resort'op dezelfde manier vermaakt worden.
Er schijnt wel een stukje nagebouwde Wallen met plezierdames te zijn, dus vader kan ook tijdens de vakantie het deprimerende beeld van zijn topless eega even ontvluchten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:00 schreef DIA het volgende:
...is bij de all-inclusive ook de coke gratis bij het volendam deel?
Echt niet! Daar stikt het van de buitenlanders!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:01 schreef TC03 het volgende:
Best stom, ga dan niet op vakantie maar gewoon naar Amsterdam ofzo.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Echt niet! Daar stikt het van de buitenlanders!
Werken daar dan ook alleen maar Nederlanders?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:09 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het overigens geen probleem om in Gran Canaria elke dag bij Broodje Amsterdam te eten.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:57 schreef i-spy24 het volgende:
Wat een debiele toestand weer. Kan het nog stommer en kunnen we nog debieler en dommer overkomen? Nee, ik bedoel niet diegene die het heeft opgezet maar de nederlandse toeristen ansich.
Bedoel ga je naar het buitenland voor vakantie om precies hetzelfde mee te maken als in Nederland of ga je op vakantie om in een geheel andere ambiance te vertoeven en ditto eten en mensen mee te maken?
Volgens mij ga je op vakantie om iets anders mee te maken en niet om Nederland mee te maken/ mee te nemen.
Dit is dus precies hetzelfde als in Spanje. Broodje van kootje of frikandellen/kroketten met mostert van Harry Cocosnoot.
Blijf dan lekker thuis! als je zo graag Nederland niet kan missen en eigenlijk een nederlandse omgeving ook in het buitenland wilt hebben. Of huur lekker 2 dagen bij Centre Parc's wat maar ga dan niet buiten de grenzen.
Moet je nagaan als je terugkomt:
vraag van je visite: " En wat heb je gedaan in Turkije ?"
antwoordt: " Ja,lekker frikandelletje bij Harry Cocosnoot gegeten met mayo en frites en cd's van Hazes zitten beluisteren en boodschappen gedaan bij Appie Hein "![]()
![]()
![]()
quote:
Nee, maar de koks én het personeel zijn wel op stage geweest in Nederlandquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Werken daar dan ook alleen maar Nederlanders?
Zullen ze wel een hoop vertraging gehad hebben met Fly- en Onur Air.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:21 schreef Douwe het volgende:
Nee, maar de koks én het personeel zijn wel op stage geweest in Nederland
Het lijkt me behoorlijk anders, om daar eens rond te lopen. Hallucinerend bijna. Dit is toch bizár!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:57 schreef i-spy24 het volgende:
Volgens mij ga je op vakantie om iets anders mee te maken en niet om Nederland mee te maken/ mee te nemen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:36 schreef Gert het volgende:
Het lijkt me behoorlijk anders, om daar eens rond te lopen. Hallucinerend bijna. Dit is toch bizár!
Bier en patat, de primaire levensbehoeften mennnn!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:49 schreef dahei het volgende:
. Voor mij echter geen AI meer... Ik vind er geen zak aan. Je komt je hotel niet uit en elke dag dezelfde gare prak. De toetjes zijn wel erg goed!
Belgie is te klein om iets met dusdanige grandeur te presenteren in een land met prachtig weer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Voor een Belg is dit echt hét "worst case scenario" voor een vakantiebestemming die ik ook gezien heb.
Zelden in 1 reportage zoveel van mijn vooroordelen over Nederlanders andermaal bevestigd gezien ...
man, man, man ... Zoiets verzin je toch niet ?
En dan nog klagen dat er niet genoeg Hollandse muziek is ...
Veel Belgen zie je hoe dan ook al merkelijk weinig in dergelijke hotels, die zoeken liever iets rustigs en minder druk op, denk ik .quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Belgie is te klein om iets met dusdanige grandeur te presenteren in een land met prachtig weer.
Er moet ook aan verdiend worden.
Ik ga niet op vakantie om het voedsel van een andere cultuur te proberen .quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:57 schreef i-spy24 het volgende:
Wat een debiele toestand weer. Kan het nog stommer en kunnen we nog debieler en dommer overkomen? Nee, ik bedoel niet diegene die het heeft opgezet maar de nederlandse toeristen ansich.
Bedoel ga je naar het buitenland voor vakantie om precies hetzelfde mee te maken als in Nederland of ga je op vakantie om in een geheel andere ambiance te vertoeven en ditto eten en mensen mee te maken?
Dit is dus precies hetzelfde als in Spanje. Broodje van kootje of frikandellen/kroketten met mostert van Harry Cocosnoot.
Blijf dan lekker thuis! als je zo graag Nederland niet kan missen en eigenlijk een nederlandse omgeving ook in het buitenland wilt hebben. Of huur lekker 2 dagen bij Centre Parc's wat maar ga dan niet buiten de grenzen.
Moet je nagaan als je terugkomt:
vraag van je visite: " En wat heb je gedaan in Turkije ?"
antwoordt: " Ja,lekker frikandelletje bij Harry Cocosnoot gegeten met mayo en frites en cd's van Hazes zitten beluisteren en boodschappen gedaan bij Appie Hein "![]()
![]()
![]()
Ja. En soms ook Spaanse mensen die Nedelrands geleerd hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Werken daar dan ook alleen maar Nederlanders?
Ach... het is net als al die jongeren die naar Spanje gaan. Daar zijn toch ook Nederlandse gebieden? En er zijn genoeg mensen die op vakantie naar Frankrijk gaan maar per se naar een Nederlandse camping willen, want proberen om iets in die taal te zeggen of een taalgidsje meenemen is natuurlijk uit den boze! Stel je voor dat je iets niet begrijpt!!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:24 schreef Loontjah het volgende:
is op tv net geweest... ga je op vakantie, ga je naar een nederlands hotel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |